2025-07-15, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
En liten varningens finger från mig till er som går in på Dumpens hemsida från mobilen, exempelvis på jobbet eller i andra offentliga sammanhang bland folk. Idag satt jag på jobbet och var inne på dumpen.se med min mobil på rasten och jag var omgiven av arbetskamrater. Plötsligt så går en runkvideo med Dom Daddy-Gädda #641 igång på min mobil automatiskt utan att jag ens klickat på den. Man hör stönandet högt och ljudligt. Jag stänger då ner webbläsaren men ta mej fan så fortsätter videon i alla fall, den ligger och rullar uppe i översta fältet och det hörs ett ljudligt stönande då Dom Daddy får utlösning, då tar jag desperat och stänger av mobilen, helt absurt...

Sara och Patrik för fan, ni får skriva om koden på sajten för helvete..
Nej!
Det är du som ska ändra inställningarna i din webbläsare. Rätt enkelt faktiskt.
Citera
2025-07-15, 22:11
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurre.Dutt
Nej!
Det är du som ska ändra inställningarna i din webbläsare. Rätt enkelt faktiskt.
Eller så slopar Dumpen dessa onödiga material, ingen vill ha detta. Eller så kan de varna innan man går in på sidan, att denna har autostartande porrfilmer.

Undrar just hur många barn som undrat vad deras föräldrar gör. Eller tvärt om.
Citera
2025-07-15, 23:26
Citat:
En liten varningens finger från mig till er som går in på Dumpens hemsida från mobilen, exempelvis på jobbet eller i andra offentliga sammanhang bland folk. Idag satt jag på jobbet och var inne på dumpen.se med min mobil på rasten och jag var omgiven av arbetskamrater. Plötsligt så går en runkvideo med Dom Daddy-Gädda #641 igång på min mobil automatiskt utan att jag ens klickat på den. Man hör stönandet högt och ljudligt. Jag stänger då ner webbläsaren men ta mej fan så fortsätter videon i alla fall, den ligger och rullar uppe i översta fältet och det hörs ett ljudligt stönande då Dom Daddy får utlösning, då tar jag desperat och stänger av mobilen, helt absurt...

Sara och Patrik för fan, ni får skriva om koden på sajten för helvete..

Hahahahaha. Några frågor från de andra ?
Citera
2025-07-15, 23:42
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Eller så slopar Dumpen dessa onödiga material, ingen vill ha detta. Eller så kan de varna innan man går in på sidan, att denna har autostartande porrfilmer.

Undrar just hur många barn som undrat vad deras föräldrar gör. Eller tvärt om.
Precis, ingen vill ha detta, inte barnen heller.
Låt dom få slippa. Stoppa gäddorna från att kränka barn och unga.
Citera
2025-07-16, 02:25
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Precis, ingen vill ha detta, inte barnen heller.
Låt dom få slippa. Stoppa gäddorna från att kränka barn och unga.
Ja jag vet att männen gör fel med allt de kommunicerar och exponerar. Men två fel gör inte noll fel.

Att utöka exponeringen gör inget rätt.

Förklara för mig hur barn blir hjälpta av Dumpens exponering, hävdas att vi måste se för att förstå, men det är att underskatta läsarna grundligt.

I stället får barn se detta så unga som 8 år, det gör de konfunderade. För vissa gör det ingen nämnvärd påverkan, för andra går de till ett grubbel, och har sällan någon som de vågar fråga om det de sett. Jag var ett sådant barn.

Är det inte dags att börja ta upp att även kvinnor, fast de verkar vara aktiva i mindre grad. Men om man verkligen vill jobba och upplysa för att få till förändring, haltar det om man utesluter kvinnorna.

Samhället tror det bara är män, men då Dumpen styrs av feminism så är det just det de vill, klanka på män. Patrik är en av samhällets största manliga feminist.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2025-07-16 kl. 02:32.
Citera
2025-07-16, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja jag vet att männen gör fel med allt de kommunicerar och exponerar. Men två fel gör inte noll fel.

Att utöka exponeringen gör inget rätt.

Förklara för mig hur barn blir hjälpta av Dumpens exponering, hävdas att vi måste se för att förstå, men det är att underskatta läsarna grundligt.

I stället får barn se detta så unga som 8 år, det gör de konfunderade. För vissa gör det ingen nämnvärd påverkan, för andra går de till ett grubbel, och har sällan någon som de vågar fråga om det de sett. Jag var ett sådant barn.

Är det inte dags att börja ta upp att även kvinnor, fast de verkar vara aktiva i mindre grad. Men om man verkligen vill jobba och upplysa för att få till förändring, haltar det om man utesluter kvinnorna.

Samhället tror det bara är män, men då Dumpen styrs av feminism så är det just det de vill, klanka på män. Patrik är en av samhällets största manliga feminist.

Dumpen utesluter inte kvinnor men som du säger är de mindre förekommande

https://dumpen.se/2023/10/11/hongadda-i-skolmiljo/

https://dumpen.se/2022/11/29/polisen...adda-napp-169/
Citera
2025-07-16, 09:30
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Hahahahaha. Några frågor från de andra ?

Nej inte precis, hoppas dom inte fattade, jag började hosta högt för att lägga ut en dimridå. Men jag vet ju att Facebook på mobilen har idiotfunktionen att en video kan plötsligt börja rulla som man skcrollar förbi. Dumpen som har renodlat gubb-porr borde ju åtminstone ha någon spärr så att man måste medbvetet klicka på videon som standard, annars kan ju vanligt hederligt folk riskera att bli utskämda. Om Dumpen läsert detta, please ändra, please..
Senast redigerad av Pinoputchin 2025-07-16 kl. 09:33.
Citera
2025-07-16, 09:58
Medlem
HajPaDigs avatar
Citat:
Nej inte precis, hoppas dom inte fattade, jag började hosta högt för att lägga ut en dimridå. Men jag vet ju att Facebook på mobilen har idiotfunktionen att en video kan plötsligt börja rulla som man skcrollar förbi. Dumpen som har renodlat gubb-porr borde ju åtminstone ha någon spärr så att man måste medbvetet klicka på videon som standard, annars kan ju vanligt hederligt folk riskera att bli utskämda. Om Dumpen läsert detta, please ändra, please..

Ok. Men det är en inställning som du måste göra. Du har auto play.
Citera
2025-07-16, 10:44
Medlem
Okej
Jag är till viss del beredd att hålla med.
Man kan inte kräva att alla har koll på inställningarna i sin webbläsare och hur man stänger av funktionen autostart av video.
Framförallt då jag antar Dumpen.se även besöks av många barn/ungdomar under 18 år.
Om Dumpen absolut vill inkludera allt material så kunde man lägga dessa runkvideos som klickbara länkar där man bekräftar att man är 18+ istället för att de bara bifogas flödet.
Citera
2025-07-16, 11:35
Citat:

Fruktansvärt pinsamt. De höll färgen bra haha.
Citera
2025-07-16, 11:38
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Fruktansvärt pinsamt. De höll färgen bra haha.
Ja porrsufra på Dumpen på jobbet rekommenderas ej.

Citat:
Okej
Man kan inte kräva att alla har koll på inställningarna i sin webbläsare och hur man stänger av funktionen autostart av video.
Framförallt då jag antar Dumpen.se även besöks av många barn/ungdomar under 18 år.
Om Dumpen absolut vill inkludera allt material så kunde man lägga dessa runkvideos som klickbara länkar där man bekräftar att man är 18+ istället för att de bara bifogas flödet.
Jag menar också det. Med tanke på att Dumpen ligger ut med rena porrfilmer så är det väl på sin plats att dessa är klickbara, att skiten skall rulla per automatik och till råga på allt forsätta trots att jag stänger webbläsaren verkar nästan som att man vill ställa till jävelskap för folk. Helt sjukt..
Citera
2025-07-16, 11:44
Citat:
Okej

Ja du har rätt i det du säger. Det borde genast fixas och alltid en stor varningstext dessutom. De bjuder ju ungdomar på äckelfilmer med gamla gubbar. Det som företaget Dumpen säger sig jobba för att bekämpa och få slut på. Inte bara för Swish intäkterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in