2023-10-06, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Helt fel, Dumpen hänger ut folk hela tiden som inte har begått någon brottslig handling, med sina helt orealistiska scenarier.

Det är du som missat, men blir inte förvånad med tanke på hur du beter dig här i tråden.
Dumpen hängde ut en man som inte var intresserad av att träffa fantasibarnet när han fick reda på åldern, och avbröt därmed träffen.

Dumpen har tidigare haft som policy att endast hänga ut översexuella svagbegåvade män, som dyker upp på en träff irl, med deras fiktiva 14-15 åringar, efter ha blivit gaslightade deluxe, av helt otroliga, orealitiska scenarier.
Ja de avslöjar folk som inte begått en brottslig handling, det är själva grejen, har du fortfarande inte förstått det?
Citera
2023-10-06, 11:24
Medlem
Citat:
Som jag skrev, dom hänger även ut folk som inte är intresserad av en träff, eller inte dyker upp på platsen, och inte är intresserad av att ha sex med Dumpens fiktiva barn.
Hur vet du det? Förklara gärna. För ingen som inte sexchattat med vad de trott var ett barn har publicerats och att möta upp är allra mest för att kunna konfrontera och konstatera identitet. Om de vet vem det är ändå och bedömer personen vara en fara för barn så publicerar de. Att skicka runkfilmer räcker mer än väl, det visar att personen hade begått övergrepp om det var ett verkligt barn.

Du verkar ha missat både delar av lagstiftningen, Dumpens incitament samt tycka viss brottslighet mot barn och unga är acceptabel.
Citera
2023-10-06, 11:30
Medlem
Citat:
Får man fråga vart du fått den här informationen ifrån? Jag har aldrig sett i någon uthängning där Dumpen skickar bildlänkar som loggar ip-adresser. Har endast hört Sara gorma om "VI HAR DIN IP-ADRESS".
Det finns beskrivet specifikt på Dumpen. Du vet att sidan har en sökfunktion va?
https://dumpen.se/2021/11/17/vi-sparade-mrx-ip/
https://dumpen.se/2022/01/12/fran-hard-till-slak-pa-en-tredjedels-sekund-mrx-fastnade-pa-kroken/
Citera
2023-10-06, 12:15
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Helt fel, Dumpen hänger ut folk hela tiden som inte har begått någon brottslig handling, med sina helt orealistiska scenarier.

Det är du som missat, men blir inte förvånad med tanke på hur du beter dig här i tråden.
Dumpen hängde ut en man som inte var intresserad av att träffa fantasibarnet när han fick reda på åldern, och avbröt därmed träffen.

Dumpen har tidigare haft som policy att endast hänga ut översexuella svagbegåvade män, som dyker upp på en träff irl, med deras fiktiva 14-15 åringar, efter ha blivit gaslightade deluxe, av helt otroliga, orealitiska scenarier.

De har också hängt ut fh som ville hjälpa dem men som inte visste med vad.det var så de hittade hans ip-adress.genom att han klickade på den länken.”Vill du hjälpa oss klicka här”. Han är hjälpsam och klickade.
Helt ointresserad av vad Dumpen försökte med. Visste det inte ens.Blev ändå uthängd och fick livet förstört. Helt oskyldig utredd av rättsväsendet och friad. Ändå uthängd efter det. Personen med fh kan numera inte ens gå ut
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-10-06 kl. 12:26.
Citera
2023-10-06, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stina-Lina
De har också hängt ut fh som ville hjälpa dem men som inte visste med vad.det var så de hittade hans ip-adress.genom att han klickade på den länken.
Helt ointresserad av vad Dumpen försökte med. Blev ändå uthängd och fick livet förstört. Helt oskyldig utredd av rättsväsendet och friad. Ändå uthängd efter det. Personen kan numera inte ens gå ut
Vad är fh?

Jag vill gärna att ni länkar till dessa oskyldiga (och då avser jag utifrån Dumpens definition som vi vet inte är juridisk gångbar pga av proxy-barn) ni har sån koll på. Upplys mig, jag är inte den som inte kan erkänna om jag missat någon som blev elakt distass och inte har eller haft någon avsikt att sexchatta med och/eller träffa en unge. Jag har ett fall jag sett som tveksamt av 288, har ni fler, kör på, upp till bevis med länk.
Citera
2023-10-06, 12:28
Medlem
Stina-Linas avatar
Funktionsnedsättning = NPF.
Citera
2023-10-06, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Tyvärr har man misstänkt det några gånger. Antagligen av folk som vill trolla Dumpen och vet att Dumpen publicerar rubbet. Kommer ni ihåg Kanelkakan för ett (1) år sen där en 13 årig dotter till en gädda mejlade Dumpen kl 03 och hade tänkt spöa sin pappa.
Minns ej exakt vad det stod men det var väldigt välskrivet av en nyvaken arg 13-åring mitt i natten. Enligt hennes familj är Dumpen en del av vardagen för alla och mamman hade berättat för henne att pappa blivit tagen av Dumpen. Mamman behövde alltså inte förklara för dottern vad Dumpen är för något, det visste alla 13-åringar redan då.

Kanelkakan är tyvärr inte längre tillgänglig på Dumpen. Endast rubriken finns kvar av den storyn.

Kanelkakan var författad av Sara, ja. Togs väl bort när det gick upp för henne att man kan inte vara helt anonym som textförfattare. Stilen avslöjar en, särskilt en så målande text.
Citera
2023-10-06, 12:31
Medlem
Citat:
Funktionsnedsättning = NPF.
Så fh= det? Okej.

Länk?
Citera
2023-10-06, 12:38
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Så fh= det? Okej.

Länk?

Nersatt begåvning och nersatt förmåga att förstå folks avsikter. Tror folk om gott eller gjorde. Kan inte lägga ut nån länk eftersom det skulle bli mer än han orkar med. Men han är rättsligt utredd på det som Dumpen lämnat till rättslig prövning och befunnen vara helt oskyldig. Bakåt helt vitt och rent.
Han klickade alltså på Patriks sin idols hjälp- länk inte på Dumpens
Senast redigerad av Stina-Lina 2023-10-06 kl. 13:30.
Citera
2023-10-06, 12:40
Medlem
Citat:
Nersatt begåvning och nersatt förmåga att förstå folks avsikter. Tror folk om gott eller gjorde. Kan inte lägga ut nån länk eftersom det skulle bli mer än han orkar med. Men han är rättsligt utredd på det som Dumpen lämnat till rättslig prövning och befunnen vara helt oskyldig. Bakåt helt vitt och rent.
Men är det inte i hans intresse att han rentvås? Gäddnummer?
Som du skriver nu verkar det som du bara hittar på.
Citera
2023-10-06, 12:42
Medlem
Stina-Linas avatar
Nä hittepå är det inte !!!! Jag har inte lärt mej sånt. Har du?
Citera
2023-10-06, 12:45
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Men är det inte i hans intresse att han rentvås? Gäddnummer?
Som du skriver nu verkar det som du bara hittar på.

Skulle tro att det är Töreboda gäddan som åsyftas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in