2025-05-31, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#620 - vilket jävla grisnylle! Och vilken ljuvlig konfrontation.

Snacket om hormoner som uttrycks och barnets initiativ. Han står där med mustasch som en fucking nakenhund, hårlösa skallen döljs av en ungdomskeps som var inne 2015, på skinnpajen hänger en liten blinkande reflex och han har the audacity att käfta emot. På underläppen har han ett låtsassmycke från Glitter eller kanske från vikingaförsäljaren på en tattarmarknad. Eller ståndet där marknadsnasaren av fabriksbatik och "sköna" yogabyxor också säljer låtsasringar för örats övre del. Jag tror på det senare faktiskt. You can't make this shit up. Han finns på riktigt det här grisnyllet. Svårt att fatta. Som en karaktär i ett humorklipp.

Det är väl en fantastisk utsmycknad!? Så irriterar det huden så han är helt jävla röd runt den
Citera
2025-05-31, 19:34
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Workman
Liten uppdatering, #617 är numera arbetslös.

Litet sidospår vilken rätt har arbetsgivare att sparka en person i ett sånt här scenario?

Inte för att jag tänker dra en lans för gäddans rättigheter utan snarare för arbetsgivaren och kollegornas skull. Ur laglig synpunkt har väl inget brott begåtts och vid exempelvis alkoholism så är ju arbetsgivaren skyldig att erbjuda vård. Kan ett företag bli tvungen att erbjuda vård till en gädda.

Det troligaste scenariot är väl att gäddan själv inser att han är persona non grata och helt sonika säger upp sig...

Han hade väl jobbat där sen 1999 och typ fem år kvar till pensionen, så hur fan går han vidare efter detta? Ja jag gissar också på att han sa upp sig. Nytt jobb i Laxå känns väl rätt kört.
Citera
2025-05-31, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Alltså den senaste stjärtryttaren 620, vilken jubelidiot. När jag såg konfrontationen trodde jag ju ändå att han hade varit lite försiktig och dubbeltydig med vad han ville göra för att gardera sig. Sen scrollar man ner och det är ju supertydligt att han ska ha ett avsug mm. Väldigt behov att att berätta om sina skit och pissvanor också som man ju gör med sina dejter...
Hur fan kan dåren stå där och debattera för sig. Narcissism i kombination med ett lågt iq är en jävla häxkittel. Han trodde nog att hans egna "briljans" i kombination med hans juridiska kunskaper skulle kunna rädda honom.

Haha, han gjorde ju inte som Hank (292) iaf och skickade bildbevis på bajskorven
Citera
2025-05-31, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sensei
Du har ju ledtrådar på sidorna. Ibland säger de sitt riktiga namn och ålder på ett ungefär iallafall. Sen är det bara att köra valfri tjänst för att kolla upp personer och köra en filtrering. Denna typ hade minst 5 Facebook-sidor

Kan du skicka PM? Vill inte läsa & se aset 😁
Citera
2025-05-31, 20:24
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery

Detta är väl den första pederasten på mycket länge? Visst var det väldigt längesen vi hade en dylik? Ett tag var de i majoritet nästan.

JA rövgökarna är det inte jättegott om.
Citera
2025-05-31, 20:36
Medlem
Läskigs avatar
Wow, #620 var en skum jävel redan när han var yngre, han har någon genetisk sjukdom som gör att han är ovanligt kort, mer eller mindre hårlös och diverse andra estetiska defekter. Skulle inte förvåna mig om det även innefattar någon form av mental nedsatthet, minns dock inte namnet på sjukdomen.
Citera
2025-05-31, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Wow, #620 var en skum jävel redan när han var yngre, han har någon genetisk sjukdom som gör att han är ovanligt kort, mer eller mindre hårlös och diverse andra estetiska defekter. Skulle inte förvåna mig om det även innefattar någon form av mental nedsatthet, minns dock inte namnet på sjukdomen.

Hur kort är han?
Citera
2025-05-31, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WolfOfVengeance
Folk är glada vid drama. Så vitt jag vet är sonen under 16år så det blir ”betänketid” och kommer att dröja ett halvår innan någon utöver de berörda kan se nåt om skilsmässa alls.

Men visst, juridiskt kommer de räknas som gifta under detta halvår och det finns ingen som kan göra något åt detta hur mycket den än vill.

Är dock högst troligt att det funnits papper som möjliggör det att utesluta honom från grottan redan när hon fick den.

Jag tror hon har lite panik alternativt tänker stanna med sin man, för nu är även det senaste inlägget raderats under vilket det ifrågasattes om mannens eventuella fortsatta ekonomiska vinning av grottan.
Det lär inte pratas mindre på orten misstänker jag om hon raderar ifrågasättanden utan att ha klargjort vad som gäller.
Citera
2025-05-31, 20:44
Medlem
620 hur stor är sannolikheten att nån 14 åring skulle vara intresserad av honom?
Har inte nån koll på gaycommunityn i Skellefteå men han lär väl knappast hitta nån framöver i laglig ålder.
Känns som helt rökt och sen beror det väl var han jobbar hur det går framöver
Citera
2025-05-31, 20:48
Medlem
Har också personlig erfarenhet av honom tyvärr. Skulle väl gissa på att han är kring 160, kanske kortare.

Citat:
Ursprungligen postat av zoddie
Hur kort är han?
Citera
2025-05-31, 20:49
Medlem
Han jobbar inte, vet inte om han någonsin haft ett "riktigt" jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av Hefromnorrland
620 hur stor är sannolikheten att nån 14 åring skulle vara intresserad av honom?
Har inte nån koll på gaycommunityn i Skellefteå men han lär väl knappast hitta nån framöver i laglig ålder.
Känns som helt rökt och sen beror det väl var han jobbar hur det går framöver
Citera
2025-05-31, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Har också personlig erfarenhet av honom tyvärr. Skulle väl gissa på att han är kring 160, kanske kortare.

Jävlar, han ser inte så kort ut men det är väl kanske för att det är tjejer som filmar haha..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in