2025-05-29, 19:53
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Då var det dags att bryta av med en IF Gädda igen, tjatiga missfoster

Med mental varselväst.

En ny peddo-mamma gädda som grips vid konfrontation i Lund är på ingång.
Citera
2025-05-29, 20:03
Medlem
ScottFrees avatar
Gädda 619 verkar vara en mycket märklig typ. Han måste ha skolkat sig igenom hela grundskolan, då han inte kan formulera en enda begriplig mening i text. Synd att vi inte fick höra om han pratar lika illa. Han sade ju en del i runkvideon, men ljudet var så dåligt så jag hörde ingenting. Jag kollade på dårens Facebook, och samma sak där, allt han skrivit där är också helt obegripligt.

Minst lika märkligt är det stora antalet flyttar som han företagit sig, på väldigt kort tid (som någon skrev tidigare). Det skulle vara intressant att få veta varför, någon av adresserna var han bara skriven på i ett par veckor. Det i sig kan ju ha en rimlig förklaring förvisso, men sett i sammanhanget så är det skumt.
Citera
2025-05-29, 20:06
Medlem
LabanssonsKorvABs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Mer info här för nyfikna:

https://youtu.be/ZBOa7_K2lY4?si=f8yJTCc11PJT8tNQ
Citera
2025-05-29, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Gädda 619 verkar vara en mycket märklig typ. Han måste ha skolkat sig igenom hela grundskolan, då han inte kan formulera en enda begriplig mening i text. Synd att vi inte fick höra om han pratar lika illa. Han sade ju en del i runkvideon, men ljudet var så dåligt så jag hörde ingenting. Jag kollade på dårens Facebook, och samma sak där, allt han skrivit där är också helt obegripligt.

Minst lika märkligt är det stora antalet flyttar som han företagit sig, på väldigt kort tid (som någon skrev tidigare). Det skulle vara intressant att få veta varför, någon av adresserna var han bara skriven på i ett par veckor. Det i sig kan ju ha en rimlig förklaring förvisso, men sett i sammanhanget så är det skumt.

Alla adressändringar kan betyda olika gruppboenden/servicelägenheter, #619 verkar garanterat kvala in på IF.
Citera
2025-05-29, 20:19
Medlem
Linkopingsgrannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Alla adressändringar kan betyda olika gruppboenden/servicelägenheter, #619 verkar garanterat kvala in på IF.

Kan också tyda på att han har suttit i fängelse.
Citera
2025-05-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Startelvan
Typ 13 adressbyten på några år. Skara, Skellefteå, Töreboda, Stånga, Vallvik, Kristinehamn, Skara, Borlänge, Holmsjö, Bollnäs, Ytterhogdal

Hur hittade du han?
Citera
2025-05-29, 20:26
Medlem
ScottFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon

Kanske det, men flyttas man verkligen runt så frekvent om man bor på gruppboende? Jag trodde snarare att man stannade länge på samma ställe för att få nån form av trygghet och struktur i tillvaron. Men vad vet jag?

Jag tror nog mer på att han snabbt har gjort sig omöjlig, eller att han nyss kommit ut ur fängelse, som nån skrev, och kanske inte har lyckats hitta något permanent. Nuvarande boende-konstellation ser också märklig ut, han hyr förmodligen på korttid i andra hand.

Citera
2025-05-29, 21:03
Medlem
Citat:
Kanske det, men flyttas man verkligen runt så frekvent om man bor på gruppboende? Jag trodde snarare att man stannade länge på samma ställe för att få nån form av trygghet och struktur i tillvaron. Men vad vet jag?

Jag tror nog mer på att han snabbt har gjort sig omöjlig, eller att han nyss kommit ut ur fängelse, som nån skrev, och kanske inte har lyckats hitta något permanent. Nuvarande boende-konstellation ser också märklig ut, han hyr förmodligen på korttid i andra hand.

Beror på hur problematisk man är.
Citera
2025-05-29, 21:35
Medlem
senseis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nikasi
Hur hittade du han?

Du har ju ledtrådar på sidorna. Ibland säger de sitt riktiga namn och ålder på ett ungefär iallafall. Sen är det bara att köra valfri tjänst för att kolla upp personer och köra en filtrering. Denna typ hade minst 5 Facebook-sidor
Citera
2025-05-29, 21:51
Medlem
PontusRogares avatar
När någon ertappas med detta så får vi tänka att

* Dom filmas
* Dom är minst två vid konfrontationen

Ingen törs riktigt ge sig på dom i det läget. Dom är redan i underläge med att blivit påkomna med något så pinsamt och avskyvärt, att då ge sig på och bli våldsbenägen är ingen bra idé.

Kan intyga att #619 har rest runt överallt och nu lyckats bosätta sig i Skara igen.
Han kommer att få flytta innan han hinner att blinka. Har X antal gemensamma vänner med honom på Facebook och innan dagen är slut kommer hela Skara veta vem han är.

Ryktet sprider sig snabbt och jag kommer att tala om vart han bosätter sig härnäst.

Hade man fått ge rebusar om vem han är hade jag skrivit detta, men vänta tills imorgon och gå in på Mr Koll - Välj sedan Topplistor - Kommuntoppen - Skara och tänk på att hans smeknamn var Gurra
Citera
2025-05-29, 22:02
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:

Generös iaf. 8 tusen och en mobil värd 23 erbjöd han..tror jag. Jordiska verkar vara andra språk (eller tredje).
Citera
2025-05-29, 23:23
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Med mental varselväst.

Japp Sara som Italiensk Bordell mamma är det nya konceptet, 242 är avpoliterad från konfrontationerna och får vänta i bilen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in