2025-05-31, 20:08
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxxadlaneslav
Plutoniumet låg mest i trädgården initialt. Det är alltså din säkerhetsmarginal

Pfizer tvingades släppa sina biodistributionsdata där det svart på vitt framgår att lipid nanopartiklarna inte alls stannar lokalt. De sprider sig till lever, mjälte, binjurar, äggstockar.

Du ljuger. Du låtsas att all kritik handlar om standardimmunologi när vi pratar om experimentella injektioner med okontrollerad distribution och biologisk aktivitet.

Du är sorgligt mainstream och helt oförmögen att fatta vad debatten ens handlar om.

Pfizers biodistributionsdata har de inte ”tvingats” släppa.
Den var högst offentlig efter EMAs godkännande. Jag läste först biodistributionsstudien från japanska regulatoriska myndigheter. Det var längesedan.

Det du avser var försök på möss med en enormt höga intravenösa doser. Inte riktigt jämförbart med normal dos intramuskulärt.
Citera
2025-05-31, 20:09
Medlem
Ajogens avatar
De påstod att vaccinet skulle vara säkert och effektivt.

Det var ju en lögn. Inget vaccin som dödar patienten är säkert.
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Med den inställningen borde du vara livrädd för att smittas av SARS-CoV-2. Där är produktionen av spikprotein betydligt mindre kontrollerad.
Spikprotein från vaccin kommer från en kontrollerad dos mRNA och binder inte mot ACE-2 som virusets spikprotein.

Du har fått i dig mRNA genom hela livet.
Citera
2025-05-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Var försiktig med såna tankar.
Det är sådant tänk som möjliggjorde dödslägren, häxbränningar sovjet etc.

Mass Formation and its Antidote | Mattias Desmet

https://youtu.be/KN0G2pHBg18?si=2HPLehZIRUhK_OTN
Vad menar du?? Du är ju en grundtyp för en person som skulle driva häxbränningar och som verkligen älskar sovjet, så varför ser du mig som en vän?
Citera
2025-05-31, 20:12
Medlem
Ajogens avatar
Var försiktig, du kan hamna på fel sid historien med sådant tänk du har här.
Att kalla alla som inte håller med dig för fiender och du hatar dem etc är ett tydligt vi/dom tänk.
Du kan utan förstå det, ge lejd för brott mot mänskligheten med sådan inställning.
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Vad menar du?? Du är ju en grundtyp för en person som skulle driva häxbränningar och som verkligen älskar sovjet, så varför ser du mig som en vän?
Citera
2025-05-31, 20:13
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
De påstod att vaccinet skulle vara säkert och effektivt.

Det var ju en lögn. Inget vaccin som dödar patienten är säkert.

Vilket vaccin eller läkemedel är helt fritt från biverkningar?

Att ett läkemedel eller vaccin är “säkert” betyder inte att det är riskfritt, utan att fördelarna överväger riskerna och att biverkningarna är välkända, sällsynta och oftast milda eller hanterbara.
Citera
2025-05-31, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
OK. Sedan vaccinet kom och ännu mer efter rysslands attack på Ukraina, så har jag fått större och större problem att skilja på galningar och troll, där troll för min del innebär att man skriver åsikter som är så löjliga att man förstår att avsändaren troligen vill ironisera. Vill resa en åsikt så dum, att man hoppas andra får kommer att hålla med.

Även om jag avskyr fiender, dvs de jag precis beskrev som galningar, så föraktar jag trollen ännu mer. Att du är ett troll är jag övertygad om, efter det tokiga inlägget (fetstil) Hem och studera och lämna oss vuxna ifred!

Ursäkta att jag inte har tid att räta ut ditt lögnaktiga påhopp - men det är ändå lördagskväll...

Ha en trevlig kväll...

... i din stackars förbittrade ensamhet...
Citera
2025-05-31, 20:14
Medlem
Ajogens avatar
Why a Judge Ordered FDA to Release Covid-19 Vaccine Data Pronto

A group of scientists and medical researchers sued the FDA under FOIA to force release of hundreds of thousands of documents related to licensing of the Pfizer-BioNTech Covid-19 vaccine. Plaintiff’s attorney Aaron Siri, who is representing the group, explains the fight that led a federal court to order expedited release of documents the agency claimed it would take decades to process.

https://news.bloomberglaw.com/health-law-and-business/why-a-judge-ordered-fda-to-release-covid-19-vaccine-data-pronto

Jo de tvingades.

Igen med dina lögner.
Citat:
Pfizers biodistributionsdata har de inte ”tvingats” släppa.
Den var högst offentlig efter EMAs godkännande. Jag läste först biodistributionsstudien från japanska regulatoriska myndigheter. Det var längesedan.

Det du avser var försök på möss med en enormt höga intravenösa doser. Inte riktigt jämförbart med normal dos intramuskulärt.
Citera
2025-05-31, 20:15
Medlem
Ajogens avatar
Du har cartman nivå av mental gymnastik.
Hade det varit en OS-gren hade du plockat hem guld.
Citat:
Vilket vaccin eller läkemedel är helt fritt från biverkningar?

Att ett läkemedel eller vaccin är “säkert” betyder inte att det är riskfritt, utan att fördelarna överväger riskerna och att biverkningarna är välkända, sällsynta och oftast milda eller hanterbara.
Citera
2025-05-31, 20:15
Medlem
Citat:
Jag går runt på stan och i butiker och dokumenterar hur många som har darrningar och avvikande gångstil.
Det är ju vaccinskador skrev någon i ett av de mer korkade och tragikomiska inläggen jag läst här.

Jag gör iakttagelser i vardagen - eftersom jag har ett arbete och ett liv i övrigt att ta hand om.

Så även lördag kväll herr autist...
Citera
2025-05-31, 20:17
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Why a Judge Ordered FDA to Release Covid-19 Vaccine Data Pronto

A group of scientists and medical researchers sued the FDA under FOIA to force release of hundreds of thousands of documents related to licensing of the Pfizer-BioNTech Covid-19 vaccine. Plaintiff’s attorney Aaron Siri, who is representing the group, explains the fight that led a federal court to order expedited release of documents the agency claimed it would take decades to process.

https://news.bloomberglaw.com/health-law-and-business/why-a-judge-ordered-fda-to-release-covid-19-vaccine-data-pronto

Jo de tvingade.

Igen med dina lögner.

Vi diskuterade biodistributionsdata. Inte de dokumenten du avser. De studierna var fullt tillgängliga tidigt. Hur kunde jag annars läsa dom menar du?
Läs innan du kommenterar.
Citera
2025-05-31, 20:17
Medlem
zombie-nations avatar
När ska folk tröttna på antivetenskap? Jag tycker man vaccinerade för långt ned i åldrarna, men det betyder inte att man ska kasta bort all ny kunskap, men dessa killar vill ju tillbaka till medeltiden, han tror ju på miasma.
Citera
2025-05-31, 20:18
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Jag gör iakttagelser i vardagen - eftersom jag har ett arbete och ett liv i övrigt att ta hand om.

Så även lördag kväll herr autist...

Där jag befinner mig är det inte kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in