2025-05-31, 19:13
Medlem
Ajogens avatar
Hah! Artikeln säger att det "stannar i armen"
Så varför hittar man det i hjärtat i myokardit patienter?
Det är för vaccinet ger dig myokardit och blodpropp.

Snälla, skäm inte ut dig så här.
Du har inte läst eller förståt någonting.
Det är uppenbart att du bara upprepar det som sägs på TV/media.
Barn dog pga dessa lögner, du propagerar dem --> du kämpar mot dödandet av barn.
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Den första artikeln beskriver ju exakt det jag skriver.

Andra artikeln handlar om spikprotein på virusets yta. Inte det utan leadersekvens som mRNA kodar för. Det är inte samma sak.

Läs och förstå dina artiklar innan du försöker diskutera med mig. Du skämmer ut dig. Vilket jag visserligen tycker är kul.
Citera
2025-05-31, 19:15
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Men DU kan naturligtvis inte ironisera över en doktorerad sjuksköterska med 30 års erfarenhet och som dessutom utbildat på universitetsnivå.

Det är lördag kväll och du gurglar runt här som vanligt. Vilket betyder att du saknar socialt umgänge. Inte jobbar du jour heller. Eller så jobbar du jour men väljer att surfa istället för att fokusera på dina patienter.

Äckliga kräk!

Jag går runt på stan och i butiker och dokumenterar hur många som har darrningar och avvikande gångstil.
Det är ju vaccinskador skrev någon i ett av de mer korkade och tragikomiska inläggen jag läst här.
Citera
2025-05-31, 19:19
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen

Snälla, skäm inte ut dig så här.
Du har inte läst eller förståt någonting.
Det är uppenbart att du bara upprepar det som sägs på TV/media.
Barn dog pga dessa lögner, du propagerar dem --> du kämpar mot dödandet av barn.

Om det stannar vid injektionsstället hur induceras då immunsvaret? 🤔

Ledtråd 1: det står i artikeln du länkade till.
Ledtråd 2: det var det jag skrev i svaret.
Citera
2025-05-31, 19:23
Medlem
Ajogens avatar
Hah, nu ljuger du igen.
Det är bara gå bakåt i citaten så ser man det.

Megalomani.
Citat:
Om det stannar vid injektionsstället hur induceras då immunsvaret? 🤔

Ledtråd 1: det står i artikeln du länkade till.
Ledtråd 2: det var det jag skrev i svaret.
Citera
2025-05-31, 19:28
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Hah, nu ljuger du igen.
Det är bara gå bakåt i citaten så ser man det.

Megalomani.

Vad ljuger jag om?

Vaccinet stannar till stor del lokalt i muskeln initialt, men viktiga komponenter (som spike-proteinet eller presenterande immunceller) transporteras till lymfkörtlar.
Dendritiska celler och andra antigenpresenterande celler transporterar antigen till närliggande lymfkörtlar, där de aktiverar T-celler och B-celler.
Immunsvaret startar alltså både lokalt i vävnaden där vaccinet injicerats och i lymfkörtlarna i närheten.
I lymfkörtlarna sker mognaden av B-celler till antikroppsproducerande plasmaceller samt aktivering av T-celler.
På vilket sätt har jag fel menar du?
Citera
2025-05-31, 19:40
Medlem
Ajogens avatar
Allt, det är bara att gå bakåt i tråden.

Du är klart en megalomanisk mytoman.
Citat:
Vad ljuger jag om?

Vaccinet stannar till stor del lokalt i muskeln initialt, men viktiga komponenter (som spike-proteinet eller presenterande immunceller) transporteras till lymfkörtlar.
Dendritiska celler och andra antigenpresenterande celler transporterar antigen till närliggande lymfkörtlar, där de aktiverar T-celler och B-celler.
Immunsvaret startar alltså både lokalt i vävnaden där vaccinet injicerats och i lymfkörtlarna i närheten.
I lymfkörtlarna sker mognaden av B-celler till antikroppsproducerande plasmaceller samt aktivering av T-celler.
Citera
2025-05-31, 19:43
Bannlyst
Citat:
Vad ljuger jag om?

Plutoniumet låg mest i trädgården initialt. Det är alltså din säkerhetsmarginal

Pfizer tvingades släppa sina biodistributionsdata där det svart på vitt framgår att lipid nanopartiklarna inte alls stannar lokalt. De sprider sig till lever, mjälte, binjurar, äggstockar.

Du ljuger. Du låtsas att all kritik handlar om standardimmunologi när vi pratar om experimentella injektioner med okontrollerad distribution och biologisk aktivitet.

Du är sorgligt mainstream och helt oförmögen att fatta vad debatten ens handlar om.
Citera
2025-05-31, 19:49
Medlem
Citat:
Personligen så skulle jag inte vilja att mitt hjärta började tillverka spikprotein på uppmaning av mRNA-"vaccinet"... men men... vi är alla olika. En del hellre kanske vill ha spikproteinproduktion i äggstockar, testiklar eller varför inte hjärnan? Det finns ju ett helt smörgåsbord av organ att välja mellan.

Det är ju lite det som är problemet... mRNA-teknologin har ingen målsökande mekanism utan det tar sig överallt i kroppen. Plus att det finns ingen mekanism för att stänga av spikproteinproduktionen. Det är väl därför man hittar skiten åratal efter "vaccinationen".
Citera
2025-05-31, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berg-Erik
Sluta pådyvla mig uttalanden som jag aldrig har gjort.

Även om jag personligen då tycker mig se väldigt många fler personer med just neurofysiska handikapp som svåra darrningar och koordinationsproblem vandra omkring med stor svårighet på stan och i butiker.

Men det är inte säkert att skadorna blir riktigt problematiska förrän efter ett antal vaccineringar.

Det är orsaken att jag inte kan tala om för dig när just DU kommer att ligga ner och skaka i en nervattack eller en hjärtattack orsakad av hjärtsäcksinflammation.
OK. Sedan vaccinet kom och ännu mer efter rysslands attack på Ukraina, så har jag fått större och större problem att skilja på galningar och troll, där troll för min del innebär att man skriver åsikter som är så löjliga att man förstår att avsändaren troligen vill ironisera. Vill resa en åsikt så dum, att man hoppas andra får kommer att hålla med.

Även om jag avskyr fiender, dvs de jag precis beskrev som galningar, så föraktar jag trollen ännu mer. Att du är ett troll är jag övertygad om, efter det tokiga inlägget (fetstil) Hem och studera och lämna oss vuxna ifred!
Citera
2025-05-31, 20:03
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
Personligen så skulle jag inte vilja att mitt hjärta började tillverka spikprotein på uppmaning av mRNA-"vaccinet"... men men... vi är alla olika. En del hellre kanske vill ha spikproteinproduktion i äggstockar, testiklar eller varför inte hjärnan? Det finns ju ett helt smörgåsbord av organ att välja mellan.

Det är ju lite det som är problemet... mRNA-teknologin har ingen målsökande mekanism utan det tar sig överallt i kroppen. Plus att det finns ingen mekanism för att stänga av spikproteinproduktionen. Det är väl därför man hittar skiten åratal efter "vaccinationen".

Med den inställningen borde du vara livrädd för att smittas av SARS-CoV-2. Där är produktionen av spikprotein betydligt mindre kontrollerad.
Spikprotein från vaccin kommer från en kontrollerad dos mRNA och binder inte mot ACE-2 som virusets spikprotein.

Du har fått i dig mRNA genom hela livet.
Citera
2025-05-31, 20:04
Medlem
Ajogens avatar
Var försiktig med såna tankar.
Det är sådant tänk som möjliggjorde dödslägren, häxbränningar sovjet etc.

Mass Formation and its Antidote | Mattias Desmet

https://youtu.be/KN0G2pHBg18?si=2HPLehZIRUhK_OTN
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
OK. Sedan vaccinet kom och ännu mer efter rysslands attack på Ukraina, så har jag fått större och större problem att skilja på galningar och troll, där troll för min del innebär att man skriver åsikter som är så löjliga att man förstår att avsändaren troligen vill ironisera. Vill resa en åsikt så dum, att man hoppas andra får kommer att hålla med.

Även om jag avskyr fiender, dvs de jag precis beskrev som galningar, så föraktar jag trollen ännu mer. Att du är ett troll är jag övertygad om, efter det tokiga inlägget (fetstil) Hem och studera och lämna oss vuxna ifred!
Citera
2025-05-31, 20:07
Medlem
Ajogens avatar
Ja, man hade ingen aning om bi-verkningarn/sket fullständigt i dem fastän man visste.

De som var ansvariga för lanseringen för vaccinet måste ställas inför rätta.
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in