2025-05-31, 20:19
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Du har cartman nivå av mental gymnastik.
Hade det varit en OS-gren hade du plockat hem guld.

Du kan alltså inte komma på något vaccin eller läkemedel som helt saknar biverkningar.
Det var det jag ville veta. Nu vet jag.
Citera
2025-05-31, 20:28
Medlem
Ajogens avatar
Judicial Watch Sues HHS for Biodistribution Studies for the Pfizer, Moderna and Johnson & Johnson Vaccines

(Washington, DC) – Judicial Watch, the government watchdog group, announced today that it filed a Freedom of Information Act (FOIA) lawsuit against the Department of Health and Human Services (HHS) for biodistribution studies and related data for the Pfizer, Moderna, and Johnson & Johnson vaccines (Judicial Watch v. U.S. Department of Health and Human Services (No. 1:21-cv-02418)).

https://www.judicialwatch.org/jw-vaccines/

Det var därför du kunde läsa dem tidigt.

Artiklarna handlar om dessa stämningar.

Igen så far du med falskheter.

Det är ofta dessa företag behövs stämmas på att ge ut information. Och varför vill de hemlighålla all data i 75 år?
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Vi diskuterade biodistributionsdata. Inte de dokumenten du avser. De studierna var fullt tillgängliga tidigt. Hur kunde jag annars läsa dom menar du?
Läs innan du kommenterar.
Citera
2025-05-31, 20:30
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Judicial Watch Sues HHS for Biodistribution Studies for the Pfizer, Moderna and Johnson & Johnson Vaccines

(Washington, DC) – Judicial Watch, the government watchdog group, announced today that it filed a Freedom of Information Act (FOIA) lawsuit against the Department of Health and Human Services (HHS) for biodistribution studies and related data for the Pfizer, Moderna, and Johnson & Johnson vaccines (Judicial Watch v. U.S. Department of Health and Human Services (No. 1:21-cv-02418)).

https://www.judicialwatch.org/jw-vaccines/

Det var därför du kunde läsa dem tidigt.

Artiklarna handlar om dessa stämningar.

Igen så far du med falskheter.

Det är ofta dessa företag behövs stämmas på att ge ut information. Och varför vill de hemlighålla all data i 75 år?

Som jag skrev läste jag biodistributionsdata från japanska myndigheter. Senare EMA. Vad i hela världen har amerikanska myndigheter med saken att göra?
Citera
2025-05-31, 20:30
Medlem
Ajogens avatar
De var uppenbara lögner om vaccinet.
Citat:
Vilket vaccin har vi som leder till död, utom just Covid vaccinet?
Rabies och stelkramp är dåliga jämförelse. Den ena sprids från vilda djur, och man använder rabiesvaccin genom att lägga ut mat med vaccinet i och på så sätt får bort rabies i området. Stelkramp sprids inte från infekterad till infekterad, så som covid görs.

"President Biden earned a fact check from the Associated Press [hereinafter “AP] for a
statement which the AP described as “an absolute guarantee…that people who get COVID-19
vaccines are completely protected from infection, sickness, and death from the coronavirus.”1130
Specifically, President Biden said during a July 21, 2021 CNN Town Hall that “if you’re
vaccinated, you’re not going to be hospitalized, you’re not going to be in the IC unit, and you’re
not going to die.”1131 According to the AP’s fact checkers, by the time of this statement nearly
5,500 vaccinated people had been hospitalized or died with COVID-19.1132 As a result, the AP
asserted that Biden “[went] too far in assurances on vaccines.”1133"

Detta var påståenden man gjorde om covid-vaccinet.

https://oversight.house.gov/wp-content/uploads/2024/12/2024.12.04-SSCP-FINAL-REPORT-ANS.pdf

Citat:
Du kan alltså inte komma på något vaccin eller läkemedel som helt saknar biverkningar.
Citera
2025-05-31, 20:32
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
De var uppenbara lögner om vaccinet.

Tycker du själv att det är ett svar på min fråga?
Citera
2025-05-31, 20:33
Medlem
Ajogens avatar
Herregud vad du är patetisk.
Citat:
Tycker du själv att det är ett svar på min fråga?
Citera
2025-05-31, 20:44
Medlem
Citat:
Var försiktig, du kan hamna på fel sid historien med sådant tänk du har här.
Att kalla alla som inte håller med dig för fiender och du hatar dem etc är ett tydligt vi/dom tänk.
Du kan utan förstå det, ge lejd för brott mot mänskligheten med sådan inställning.
Det finns ju få härinne som driver det du anklagar mig för, än just du! Men du har trots allt rätt i att fienden försöker skapa ett "vi mot er" i hela väst. Jag tror dock inte att du förstår vilken sida du stöder, i den kampen.

Covid är över, sedan länge, så jag återkommer nog om någon månad för att se läget i er "vaccinkamp", men då är du troligen utbytt mot andra ryska vänner. Hoppas du har ett bra avtal. Adios!
Citera
2025-05-31, 20:44
Medlem
Citat:
Enligt svensk lag och medicinsk etik måste du bli informerad om eventuella biverkningar innan du blir vaccinerad.

Det kallas informerat samtycke och betyder att du som patient har rätt att få tydlig och begriplig information om:

* Vad vaccinet är till för
* Vilka fördelar det har
* Eventuella biverkningar och risker
* Alternativa behandlingsmöjligheter om det finns några)

Om du inte har fått denna information innan vaccineringen är det ett brott mot dina rättigheter som patient.

INGEN jag känner fick information om risker för biverkningar när de blev "vaccinerade" med mRNA-"vaccinet"...
Citera
2025-05-31, 20:45
Medlem
Ajogens avatar
Hej då!
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Det finns ju få härinne som driver det du anklagar mig för, än just du! Men du har trots allt rätt i att fienden försöker skapa ett "vi mot er" i hela väst. Jag tror dock inte att du förstår vilken sida du stöder, i den kampen.

Covid är över, sedan länge, så jag återkommer nog om någon månad för att se läget i er "vaccinkamp", men då är du troligen utbytt mot andra ryska vänner. Hoppas du har ett bra avtal. Adios!
Citera
2025-05-31, 20:45
Medlem
Citat:
Det får du tycka förstås.
Jag är glad varje gång du svarar mig. Dina svar genererar intäkter och gör mig rikare.
Lycka till!! Jag förstår inte hur du orkar, men du är verkligen värd all uppmuntran.
Citera
2025-05-31, 20:46
Medlem
Ajogens avatar
Skulle inte du dra bort i en månad?
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Lycka till!! Jag förstår inte hur du orkar, men du är verkligen värd all uppmuntran.
Citera
2025-05-31, 20:48
Medlem
Citat:
Skulle inte du dra bort i en månad?
Så ett par sista avsked sekunderna efter mitt inlägg var inte OK? 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto