Citat:
Ursprungligen postat av
Du-Hast
Men var det inte så att Henrik inte gick sin egna väg i denna röstning ?
Han tänkte ju rösta på Maria men blev alltså övertygad vid runda bordet av Sara att Farao måste vara förrädare.
Alltså han tyckte att Saras analys av Farao var bättre än Martins analys av Anders...
Har Henrik haft egna funderingar och analyser av röstningar och beteende som varit korrekta under programmet hittills?
sara är politiker hon är expert på ljuga och få fram sina budskap utan att ens gå in på sanningen politiker är tränade för det, och en av få yrkesgrupper jag känner till som är tränade för just det, en annan viktig egenskap de har de kan spela dumma och låtsas som de inte förstår fast de förstår exakt vad som pågår, du såg ju bodström förra säsongen bodström med politiker, och han var smart nog ta ut weeterstrand som med är politiker annars tror jag hon läst honom, hade tex anders förstått det som henrik gjorde och inte bytt sida hade endast skyttedahl varit kvar nu, och då tror jag de kanske hade hade varit henne på spåren, eller kanske inte för personer i programmet gtar ju sin egna heder före sitt förnuft som te när martin och han artisten satt och bråkade en hel rättsal vem av dem som folk skulle rösta på fast bägge erkände att de verkligen inte trodde den andra var föräddare igentligen, så kan du ju inte agera om du vill vinna spelet enligt mig, och den ena röstade alltså på en person han inte trodde var föräddare ens hur tänker man då det förstår jag fortfarande inte.