Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-31, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soffpotatis1357
Vet inte om hon ser nedbruten och äldre ut, men håller med om att det är något med henne. Det kanske bara är att hon är överviktig och att hon nu verkar vara sjuk. Kanske är något som varit på g ett bra tag? Hon åkte in till sjukhuset med svåra smärtor och hon har hög feber. Men hon fick åka hem igen. Har inte hört mer, antar att de åkt in igen... Men hon är i alla fall sjuk, kan ju vara det?

Nja, att hon hennes ögon ser döda ut har inget att göra med en sjukdom. Jag tittar på henne när hon var en ung blond tjej och det slår mig vilken utstrålning hon hade.
Det som skett nu är en långsam gradvis förändring. Hon ler aldrig med ögonen, när hon väl gör selfies är det krystat.
Hon ser helt enkelt nedbruten ut, och det kan man förstå när hennes partner exponerat sönder henne. Hon var oerhört söt i deras sexfilm, även under scandalbeauties men även där ser man antydan till depression.
Citera
2025-05-31, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Jonna mår inte bra och då sitter Joakim och skriver på social medier och dessutom filmar henne när hon har ont och mår dåligt! Ja just det, det är ju det första man tänker på när ens älskade mår dåligt, allt för content.
En normal människa släpper allt och koncentrerar sig på den som behöver ha ens uppmärksamhet. Hur kan Jonna ens tillåta honom att filma henne när hon mår dåligt...

Joakim har väl ingen skyldighet att informera sina följare vad som händer med Jonna när hon är sjuk! Det är något allvarligt fel på honom...

Jonna har blivit exponerad och förnedrad på alla möjliga sätt från sexfilm till när hon fick förlossningspsykos, tror dock ljugiboi kokade ihop den historien. Tror dock detta normaliserats för Jonna så hon ser nog inte hans beteende med de ögon hon hade behövt.
Citera
2025-05-31, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Frågan är väl om du inte är lite väl besatt av familjen Lundell du har koll på allt dom gör på YouTube osv. Där är skillnaden mellan dig & mig jag skulle aldrig ge C & L en visning.
Det kanske finns en anledning till att jag tycker som jag gör det vet ingenting om det, du vet så lite om hur verkligheten ser ut.
Och ja J & J gjorde en porrfilm vilket dom inte har himlat om dom står för det.

På vilket sätt har C & L himlat om deras bild? Förklara gärna lite hur du tänker. För du är otroligt enkelriktad i dina resonemang. Vad jag kan se så gör C & L själva reklam för den där bilden.

Du är otroligt märklig.
Citera
2025-05-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Skulle Jonna inte må bra i sitt förhållande med Joakim så är det hennes egna val att stanna kvar. Att hon ser ut som 45 år håller jag inte riktigt med om.

Tyvärr misstänker jag att Jonna inte ser detta själv. Kvinnor som lever i emotionell misshandel ser inte sitt egna värde. Nu hoppas jag att jag är ute och cyklar men jag sätter en årslön på att hon om 10 år kommer gå ut med vilket praktarsel jockeflickan är.
Citera
2025-05-31, 12:50
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Nja, att hon hennes ögon ser döda ut har inget att göra med en sjukdom. Jag tittar på henne när hon var en ung blond tjej och det slår mig vilken utstrålning hon hade.
Det som skett nu är en långsam gradvis förändring. Hon ler aldrig med ögonen, när hon väl gör selfies är det krystat.
Hon ser helt enkelt nedbruten ut, och det kan man förstå när hennes partner exponerat sönder henne. Hon var oerhört söt i deras sexfilm, även under scandalbeauties men även där ser man antydan till depression.

Vad som döljer sig bakom hennes döda ögon vet vi ju inte. Kan vara både fysisk och psykisk ohälsa. Åren har satt sina spår i alla fall, helt klart. Att leva med Jocke är nog inte lätt i vardagen oavsett hur mycket kärlek det finns. Sen 3 barn på det, svårt att bli gravid och förlossningsdepressioner, övervikt, ingrepp som gått snett och vem vet vad... Är det kanske inte så konstigt trots allt om hon ser död ut i ögonen...

Tillägger: Att Jonna brottats med olika sjukdomar under åren är ju inget nytt heller. Kan mycket väl vara en stor orsak.
Senast redigerad av Soffpotatis1357 2025-05-31 kl. 12:58.
Citera
2025-05-31, 12:52
Medlem
Citat:
Vad som döljer sig bakom hennes döda ögon vet vi ju inte. Kan vara både fysisk och psykisk ohälsa. Åren har satt sina spår i alla fall, helt klart. Att leva med Jocke är nog inte lätt i vardagen oavsett hur mycket kärlek det finns. Sen 3 barn på det, svårt att bli gravid och förlossningsdepressioner, övervikt, ingrepp som gått snett och vem vet vad... Är det kanske inte så konstigt trots allt om hon ser död ut i ögonen...

Hur tänker du om den exponering hon utsatts för? Jag tänker på när pojkflickan "råkade" ladda upp deras sexfilm.
Citera
2025-05-31, 12:57
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkattman
Hur tänker du om den exponering hon utsatts för? Jag tänker på när pojkflickan "råkade" ladda upp deras sexfilm.

Är inte insatt i det, har aldrig brytt mig. Hur vet vi att det inte var ett gemensamt drag?
Citera
2025-05-31, 13:04
Medlem
Citat:
Är inte insatt i det, har aldrig brytt mig. Hur vet vi att det inte var ett gemensamt drag?

Hej älskling!! Vad säger du om att vi spelar in en sexfilm där du kallar mig tomtemor och jag suger micropenisen för views?!

För I helvete pojk!! Vi alla minns dagens runk
Citera
2025-05-31, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
På vilket sätt har C & L himlat om deras bild? Förklara gärna lite hur du tänker. För du är otroligt enkelriktad i dina resonemang. Vad jag kan se så gör C & L själva reklam för den där bilden.

Du är otroligt märklig.

Jag har inte ens sagt att dom himlat med bilden.
Jag skrev att Jocke & Jonna inte himlat om porrfilmen.
Citera
2025-05-31, 14:01
Medlem
Citat:
Kan vara så att de redan ringt 1177 eller struntat i det efter dåliga erfarenheter därifrån. 1177 kan vara bra när det gäller enkla saker, men är det mer komplicerat hänvisar de ändå till vårdcentralen eller akutmottagningen och det händer många gånger att de säger att "det är normalt" bara för att lugna folk, eller för att de inte vet ett skit, fast det inte alls är normalt. Kan förstå på ett sätt att man vill få hjälp av andra när man inte kan lita på 1177 och när man redan blivit hemskickade från sjukhuset. Hoppas de åkte in igen eller åkte till ett annat ställe.

Hon blev hämtad med ambulans, jag håller med om 1177.
Bra att han frågar det finns väl både läkare & sjuksköterskor som kan ge rätt råd med tanke på att hon blev hemskickad för ryggskott men då får man inte feber.

Vill tillägga att Jocke inte filmat bakom Jonnas rygg hon vill ju också ha tips och råd såklart.
Citera
2025-05-31, 17:47
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Hon blev hämtad med ambulans, jag håller med om 1177.
Bra att han frågar det finns väl både läkare & sjuksköterskor som kan ge rätt råd med tanke på att hon blev hemskickad för ryggskott men då får man inte feber.

Vill tillägga att Jocke inte filmat bakom Jonnas rygg hon vill ju också ha tips och råd såklart.
Hur fick han en ambulans skickad?
Jo genom att ringa sjukvården genom 1177 eller 112.
Skickades en ambulans eftersom Jockes sa "mina följare sa att Jonna behövde en ambulans", nej. Ambulansens skickades baserat på Jonnas tillstånd och symtomen de beskrev till sjukvården.

Så på vilket sätt hjälpte följarna till? Behöver Jocke följarna för att Jocke ska kunna förstå vilka symtom Jonna har?

Tillägg: om man har en partner med smärtor som blir sämre, feber som stiger trots febernedsättande medicin, och man behöver att någon annan säger "ni behöver åka in till sjukhuset igen" då blir jag riktigt orolig. Sånt ska man kunnat förstår på egen hand. Förstår man inte det finnas risken att man väntar för länge med att söka vård om tex barnet skulle bli sjukt.
Senast redigerad av Deimos01 2025-05-31 kl. 17:53.
Citera
2025-05-31, 17:59
Medlem
Hon har förmodligen fått sepsis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här