Citat:
Ursprungligen postat av
Tomtenisse14
Du skulle ju inte skriva mer till mig skrev du här om dagen.
Visst är Jonnas & Olivias podd fantastisk så underhållande och bjuder på så mycket skratt.
Hoppas jag tolkar ditt inlägg rätt:
1. Joakim är fantastisk och rolig när han lagt ut en video offentligt där han och Jonna kn*ll*r, check...
2. Jonna är underhållande när hon strippar och sen lägger ut det till allmän beskådan, check...
3. Barnen kommer vara sååå stolta när de får se sina kn*ll*nd*e föräldrar på internet, check...
4. Flickan kommer älska sin pappa ännu mer när hon får läsa "Jockiboi rankar Disney-luder", check...
5. Paret Lundells skattefuskade är en petitess, de har ju bara skattefuskat 5-6 miljoner 2019-2020, check...
6. Du hatar Chrippa/Linnea och älskar paret Lundell fast paret "L" betett (beter) sig mer illa och skattefuskar mer, check...
7. Både Joakim, Anjo, Anjos fru, Rask och Rasks fru har nuvarande/tidigare ärenden hos Kronofogden men det är Chrippa som ska "slängas framför bussen", check...
Du kan väl vara snäll och länka till det inlägget där jag skrev att jag inte skulle skriva mer till dig.
Den 19 maj,
för nästan 1 vecka sedan dvs. inte häromdagen skrev jag:
Citat:
Ursprungligen postat av
VemSkaManTroPa
Tänker inte diskutera mer med dig nu, det går inte att förklara för någon som inte vill förstå...
Har sagt det tidigare och säger det igen, du behöver öva på din läsförståelse för den är under all kritik. Ska också tillägga att jag fortfarande inte diskuterar med dig, du kommer ändå aldrig förstå budskapet jag försöker få fram.
Mitt råd till dig är att fundera lite på vad du håller på med och lägga din energi på ditt eget liv istället för dina idoler. Tänk vad mycket energi du skulle kunna lägga på dig själv och utvecklas som människa, istället för att hata en del människor och avguda andra.
Nej, jag hatar inga människor men jag ogillar starkt när folk beter sig illa och försöker framstå som något de inte är.
Ta hand om dig!