Citat:
Ursprungligen postat av
outoftheblue
Nu är det ju faktiskt denna tråd som gett namn åt dokumentären, så är det inte denna tråd som gett henne sådan publicitet? Hon måste ju vara hyperintressant av trådlängden att döma. Vad hon än gör kommenteras i det oändliga.
Är det kanske jantelagen som är i farten? "Hur kan en person med en sådan bakgrund ha kommit upp sig så?" "Henne måste vi genast ta ner på jorden." "Vem är hon att sticka upp!" "Hon är väl inte bättre än någon annan!" "Vem tror hon att hon är?" Småfolket har talat.
Jag kan såklart bara tala för min egen del

Men nej, det är inte jante. Hon verkar göra sitt liv väldigt besvärligt. Skulle inte vilja ha det. Ett av många exempel är hur ofta hon flyttar.
Jag råkar tycka det är intressant att följa mytomaner helt enkelt. Kanske för att jag kände några när jag var liten? Vem vet? Du tycker om att försvara henne, och det tycker jag är bra. Det är din rätt
Stalkern hennes hoppas jag får sitt straff. Av en händelse tycker jag sådana är intressanta också, så jag brukar läsa i trådar om stalkers också. Vad gäller My ser jag endast sånt som hon själv lägger upp, skulle aldrig falla mig in att söka upp kändisar på nära håll.
Hoppas du kan läsa detta med ett öppet sinne och få en känsla för hur (iaf vissa i tråden) vi fungerar