2025-05-30, 21:07
Medlem
Han försökte inte ens ändra sitt utseende när han "gick under jorden" och behöll sitt skägg.
Citera
2025-05-30, 21:16
Medlem
Går det att få tag på FUP:en och domen gällande våldtäkten?

Pala påminner lite om Dumle, en annan våldtäktsman som ville vara en av de tunga grabbarna.
Senast redigerad av Perfecthairline 2025-05-30 kl. 21:18.
Citera
2025-05-30, 21:20
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Går det att få tag på FUP:en och domen gällande våldtäkten?

Pala påminner lite om Dumle, en annan våldtäktsman som ville vara en av de tunga grabbarna.

Jag försöker eftersom den är gallrad. Det kan vara tre brottsoffer i våldtäktsmålet:

(FB) Våldtäkt Gotland 2017 - har någon information eller domen?

Har FUP om mordförsök på kusinen i Borlänge.
Citera
2025-05-30, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Jag försöker eftersom den är gallrad. Det kan vara tre brottsoffer i våldtäktsmålet:

(FB) Våldtäkt Gotland 2017 - har någon information eller domen?

Har FUP om mordförsök på kusinen i Borlänge.
Bra initiativ!

Går det att lägga upp delar av FUP:en som citat eller måste man ladda ned den?
Citera
2025-05-30, 21:24
Medlem
NiceNameTwices avatar
Såg nyss färdigt sista avsnittet. Han verkar ju rakt av korkad den här Pala, måste vara en jobbig existens haha.

Han kommer nog få betala för sin idioti förr eller senare, antar jag. Hade fan skämts ihjäl om jag dragit in min egen familj i nått sånt där och utsatt dem för den faran.
Citera
2025-05-30, 21:39
Medlem
Pala gör bara vad som e bra för han själv för stunden han är en egoist...en orm...psykopat. Han spelar offer men är i själva verket ingen ängel elr hjälte som han ibland försöker framställa sig som. Man kan inte spela i två lag som är i samma match, det fungerar inte. Antingen är du team Jordgubben eller team Kurdiska räven..man kan inte dubbel spela och tro att det kommer sluta bra. Gatans regler är inget du direkt kan grina över...
Citera
2025-05-30, 21:51
Medlem
Helt otroligt att han kontaktar sina oppz som han golat ner och tror att dem kommer släppa det om han betalar...att han ens trodde på det tyder på duktigt låg IQ nivå. Och att han försöker gola ner bossen efter allt som hänt...Pala är inte den vassaste kniven i lådan kan man lugnt säga. Fattar han inte att dem bara ville ha cash...priset på han huvud skulle fortfarande finnas där...tom. bli mer tydlig när han betalat.
Citera
2025-05-30, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Pala gör bara vad som e bra för han själv för stunden han är en egoist...en orm...psykopat. Han spelar offer men är i själva verket ingen ängel elr hjälte som han ibland försöker framställa sig som. Man kan inte spela i två lag som är i samma match, det fungerar inte. Antingen är du team Jordgubben eller team Kurdiska räven..man kan inte dubbel spela och tro att det kommer sluta bra. Gatans regler är inget du direkt kan grina över...

Jo det kan man o det kan leda till temporär fred mellan falangerna o där man unisont o gemensamt letar upp Pala - för att sedan när Pala problemet är löst gå tillbaka till business-as-usual-war
Citera
2025-05-30, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starogen
Om man lever under skydd kan man inte få ut i teve. Man kan inte heller ha kontakt med kriminella. Då faller ju iden med skydd. Dessutom är det farligt för andra. Därför upphörde skyddet. Man har vissa regler som man måste följa. Inget konstigt alls.

Sen avbröt han skyddet själv när han stack från stugan. Det var ju ha hans största misstag. Man kan nog tolka det som han inte är färdig med sitt knarkande med. Förmodligen därför han avviker, och gör väldigt konstiga grejor.
Citera
2025-05-30, 23:13
Medlem
flugornass avatar
Med sådan låg IQ så funderar jag nog mest över hur han ens har vart en del av ett gäng. Om jag så planerade att stjäla godis från ett barn så vore han den sista jag skulle ta med mig.

Pala är död inom ett år, han kommer ta ännu fler korkade beslut. Fastigheten som han påstår sig kunna sälja för att få loss pengar till att köpa sig fri existerar den ens?
Den sista idioten är inte född ännu så hoppas att han inte kan yngla av sig.
Citera
2025-05-30, 23:20
Medlem
Turbaas avatar
Hur länge tror vi att miss P lever innan han blir till aska?
Högst några dagar skulle jag gissa.

Går ju rätt snabbt i dessa kretsar men med varierande kvalité
Citera
2025-05-30, 23:24
Medlem
ManySuchCasess avatar
Trodde detta var en parodi först.
Utvecklingsstörda babbar med vapen och droger.
Kom den här Pala till Sverige för typ 5 år sen?
Hur kan svenska polisen stå handfallna mot dessa stjärnor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in