Vilken klantskalle som nobbar bankens bud trots att alla dom hgsta beloppen frsvann frn vskorna och fick med sig en krona hem
Frmodligen spelmissbrukare? I s fall kanske inte s lyckat att snda just honom som ombud fr att spela fr sin mammas rkning. Kanske inte s goda grannar lngre nr han tackade nej till 140 000+ kr? ven fr dem och de fr nja sig med 5000 kr i stllet.
S 20 personer vinner chansen att vara med i programmet. Men bara 1 av dessa 20 har chans att ens spela (och det r slumpmssigt vem). Och d r det (nstan helt) baserat p tur hur mycket man vinner (man har risken att endast vinna 1 kr). Har jag frsttt rtt?
Jag trodde frst att alla skulle f chansen att spela. Eller att det var frbestmt vem som skulle f spela (kanske det faktiskt r, men fejk fr TV iofs) fr de vriga 19 personerna inget alls d? Och allt handlar om tur?
Knns lite far-fetched att vinna ngot ht i detta programmet, som tittare knner jag bara frustration och irritation. Du vinner chansen att vinna chansen att vinna 1 000 000. Det r ett steg fr mycket.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!