2006-03-25, 21:03
Medlem
Ledarens avatar
Hejsan, sg nyss klart programmet som gick p TV4. Vet inte vad jag ska sga, det var verkligen uselt. Allt var ljligt helt enkelt.
Citera
2006-03-25, 21:05
Medlem
Djungelvrls avatar
Hmm, ngot jag missat. Vad gr det ut p?
Citera
2006-03-25, 21:09
Medlem
Riktigt pinsamt!

Missat hela signaleringen vid "no deal", ngot som borde vara grundlggande!
Citera
2006-03-25, 21:09
Medlem
Ledarens avatar
http://www.tv4.se/tavlaovinn/dealornodeal/452167.html
Citera
2006-03-25, 21:22
Medlem
Gurrams avatar
Ja, banken gav ju fr dliga bud i brjan, det var klart underhllande, frutom "keno"-biten.
Tycker att det ska vara mer kunskap i programmen. Detta var ju i finalen enbart tur och lite verslagsrknande.
Frgorna i utslagningen var ju ljligt enkla.
Det roligaste var ju att hon tog 50 re vskan p premirprogrammet .
Citera
2006-03-26, 03:58
Medlem
Riktigt jvla dligt, hur i helvete har detta skitkoncept blivit populrt 35 andra lnder, ofattbart!

Arghh, apdligt och skittrkig. Timell, hll dig till snickrandet.......

Gr ont att sga, men TV4 fr storpisk utav SVT i och med "Hgsta Domstolen"!
Citera
2006-03-26, 06:37
Medlem
I-Ss avatar
Jag tycker programmet var okej, ingen hjdare men sebart. Kanske lite vl utdraget i tid (1 timme) och inte n vidare kul med Lotto och Joker om man inte spelat det...
Dom borde byta Postkodmiljonren och ge det en timme och Deal Or No Deal en halvtimme. P det frsta hinner de ju aldrig klart och vem orkar vnta en vecka p att se hur det gick fr tvlanden? Medan DOND ltt klaras p en halvtimme istllet.
Citera
2006-03-26, 19:26
Medlem
-Q-s avatar
Var ju ingen mening alls med programmet, eftersom de ger skitbud som ingen mnniska hade tagit bara fr att programmet ska vara 40min lngt. Hon hade kunnat vlja 18 vskor direkt istllet sen brja budgivningen...
Citera
2006-03-26, 21:57
Medlem
Arctic Mans avatar
Frmodligen kommer dom flesta att vlja en jvla massa vskor, tills det r typ 5 kvar d kan man ju brja tnka sig fr. buden frn banken mste bli bttre, annars blir alla program likadan.
Citera
2006-03-26, 22:22
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Riktigt jvla dligt, hur i helvete har detta skitkoncept blivit populrt 35 andra lnder, ofattbart!

Arghh, apdligt och skittrkig. Timell, hll dig till snickrandet.......

Gr ont att sga, men TV4 fr storpisk utav SVT i och med "Hgsta Domstolen"!

Timell kan gra mnga saker, snickra r inte en av dom....

Tycker programmet var lngsamt och s str jag mig p att man inte fr hra nr "banken" ringer, varfr kan inte Timell st still nr han pratar i telefon?
Citera
2006-03-27, 11:46
Medlem
Lucid Dreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crooken
Timell kan gra mnga saker, snickra r inte en av dom....

Tycker programmet var lngsamt och s str jag mig p att man inte fr hra nr "banken" ringer, varfr kan inte Timell st still nr han pratar i telefon?

Det ser riktigt invat ut, inte alls naturligt.
Och varfr ska banken ringa alls, varfr inte bara visa dom ger.
Det knns som om det skulle funka i ngot annat land med en annan programledare. Martin Timell r inte den hrda buissnesman som han frsker spela. Om ni frstr vad jag menar.

BTW: hatar namnet p programmet. Ocks dr mrker man hur lata fyran r, borde de inte kunna kalla det ngot annat mer svenskt.
Och nr de vll sger namnet s gr de det med en pinsam svensk dialekt.
Citera
2006-03-27, 17:29
Medlem
Braggs avatar
Ofattbart...gaar paa Channel 4 har, och ar tydligen ratt poppis...dessutom m Noel Edmonds, som faar miljoner for att presentera slikt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in