2025-05-30, 15:55
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soyence
Kommer detta att få alla att ändra åsikt om vem som hade rätt?

Bör allt mRNA panikstoppas i Sverige med hänsyn till den opartiske okontroversielle rådgivarens överväganden?

https://x.com/DrAseemMalhotra/status/1927961752303546532

Om jag inte får ha kvar min mRNA så slutar det mesta i min kropp att fungera.
Citera
2025-05-30, 16:04
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Jag har upprepade gånger gett dig exempel.

De tog hans licens för att tysta honom. Du googla nyss upp det och tittade inget närmare. Du vet det där "vad hade du gjort om hitler kommit till makten". Vi vet vart du hade stått i historien.

Nej, du har inte gett något konkret exempel.
Du skickar länkar istället. Det funkar inte så.
Citera
2025-05-30, 16:06
Medlem
Ajogens avatar
Länkarna ger konkret information. Du kan inte svara på dem för du förstår dig inte på vad som står i dem. Eftersom du bara papegojar propaganda. Du kan göra karriär som politiker, du kanske övar här.
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Nej, du har inte gett något konkret exempel.
Du skickar länkar istället. Det funkar inte så.
Citera
2025-05-30, 16:12
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajogen
Länkarna ger konkret information. Du kan inte svara på dem för du förstår dig inte på vad som står i dem. Eftersom du bara papegojar propaganda. Du kan göra karriär som politiker, du kanske övar här.

Jag vill höra DINA ord. Vad menar DU konkret jag ljugit om. Jag drar slutsatsen att du inte klarar att leverera det.
Citera
2025-05-30, 16:15
Medlem
Ajogens avatar
Det är bara att gå bak i inläggen.

Varför skulle mina ord vägra tyngre än erkända forskares ord? Du vill inte bemötta dem för du kan helt enkelt inte. Eftersom du inte förstår dig på vad de säger och bara upprepar propaganda.
Du har väl nåt psykiskt problem och du utvinner väl någon form av grandiositet över att hävda dig om covid på det här sättet. Du bryr dig absolut inte om folk säkerhet, liv eller sanningen. Du vill bara smöra ditt narcissistiska krås.
Fuck barnen som dör och låses in, du ska få känna dig viktig.
Citat:
Jag vill höra DINA ord. Vad menar DU konkret jag ljugit om. Jag drar slutsatsen att du inte klarar att leverera det.
Citera
2025-05-30, 16:15
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ja, det finns flera välrenommerade och peer review-granskade studier som tydligt visar att covid-19-vacciner har räddat miljontals liv globalt.

Exempel:
https://www.thelancet.com/journals/laninf/article/PIIS1473-3099(22)00320-6/fulltext

Utan att ha läst och utan någon större kunskap om dessa vaccin - hur kan man veta att folk inte skulle överlevt ändå?
Citera
2025-05-30, 16:22
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Utan att ha läst och utan någon större kunskap om dessa vaccin - hur kan man veta att folk inte skulle överlevt ändå?

Covidinfektion kan leda till fler saker än död. Även allvarlig sjukdom och skador för livet.

Det blev väldigt tydligt hur död och allvarlig sjukdom minskade bland gruppen vaccinerade.

Detta framgick med all önskvärd tydlighet i hela världen.

Läs studien så ser du.
Citera
2025-05-30, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soyence
Kommer detta att få alla att ändra åsikt om vem som hade rätt?

Bör allt mRNA panikstoppas i Sverige med hänsyn till den opartiske okontroversielle rådgivarens överväganden?

https://x.com/DrAseemMalhotra/status/1927961752303546532
Bra, borde aldrig nånsin släppts såsom det gjordes.
Bara positivt här

Det kan säkert användas gott mRNA, men inte som är nu
Citera
2025-05-30, 16:59
Medlem
awoke11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenAnnan
Samma händer väl om man vägrar visa leg på systemet? Eller vägrar genomgå drogprov när arbetysgivaren kräver det?

OM jag minns rätt så var aledningen till att man inte fick ta del av vissa samhällsfunktioner var att man riskerade att utsätta andra för risk. Det är väl så även idag? Du får t.ex inte ta in pyroteknik på fotbollsarenan eller köra berusad. Rimligt, tycker jag.
Men vi är ju olika.

Helt olika saker dock, eftersom vaccinet räknas som ett medicinskt ingrepp
Citera
2025-05-30, 17:12
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
https://www.youtube.com/shorts/QqKPp8hLxtU

Kan du försöka belägga med publicerad vetenskap istället?

En Youtubevideo med en sjuksköterska som tjänar pengar på att vara Youtuber är inte publicerad vetenskap.
Citera
2025-05-30, 17:19
Medlem
Ajogens avatar
Du anser uppenbarligen att endast dina artiklar och länkar är de som ska läsas.
Hade du ansett att det viktiga är sanningen hade exempelvis stämt av dina egna uppfattningar med den rapporten vita huset gjorde om covid jag gav dig. Men det gjorde du inte, du beter dig som den är någon petitess.
Jag har redan förklarat varför du gör så.
Du är en lögnare.
Du är en hycklare.
Citat:
Vad yrar du om??
Citera
2025-05-30, 17:20
Medlem
Ajogens avatar
Cambell presenterar publicerad vetenskap. Han är väldigt transparant och kunnig. Din bane då alltså.
Citat:
Kan du försöka belägga med publicerad vetenskap istället?

En Youtubevideo med en sjuksköterska som tjänar pengar på att vara Youtuber är inte publicerad vetenskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in