2025-05-25, 02:18
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskamansaga
Var streamar jag Mauri och Mikael Persbrandt 24h i Portugal?

Har ej svenskt personnummer så kan inte se på tv4play.
Menar du avsnitt 4 av Mauri & Morberg där Mikael Persbrandt tar över och åker till Portugal så finns det hos nya Dreamfilm https://dreamfilm.biz/series/details...en-liten-resa/
Kollar man på TV4Play i videotillägg Retrospect i Kodi så funkar VPN men tyvärr behöver man lägga in token från sitt eller någons konto första gången.
Citera
2025-05-25, 08:50
Medlem
Vaskamansagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Menar du avsnitt 4 av Mauri & Morberg där Mikael Persbrandt tar över och åker till Portugal så finns det hos nya Dreamfilm https://dreamfilm.biz/series/details...en-liten-resa/
Kollar man på TV4Play i videotillägg Retrospect i Kodi så funkar VPN men tyvärr behöver man lägga in token från sitt eller någons konto första gången.

10x
Citera
2025-05-25, 15:01
Medlem
Grilladoxfiles avatar
Vart kan man se super charlie? Den var på förra dreamfilm men så stängde dom ner sidan så hann inte se den 😅
Citera
2025-05-25, 22:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Grilladoxfile
Vart kan man se super charlie? Den var på förra dreamfilm men så stängde dom ner sidan så hann inte se den 😅

Stremio med inlägg flr torrent som du installera från mobilen eller din dator och sedan synkronisera dom med Stremio appen på din smart TV sen så kan du se säkert och bra i Sverige.
Citera
2025-05-27, 16:17
Medlem
Vet någon var man kan se finalavsnitten av Alla mot alla? Dreamfilm laddar inte upp dem.
Citera
2025-05-27, 22:09
Medlem
Tips till er som har problem med diverse hemsidor. (Ex. Svenska)

Använd er av ProtonVPN (finns för Android/iPhone ) Windows !!

Finns en gratisversion, där man får cirka 3 länder

Kostar inget, o du kommer in på alla Blockade-sidor om du bor i Sverige
Citera
2025-05-30, 00:46
Medlem
Jim Carrey america unmasked
Many faces of Jim carrey

Listad på många sidor men när man trycker play funkar ej
Citera
2025-05-30, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnBlund
Någon som vet om någon mobilapp eller gratis streamingsida som har mycket nytt och där det går att casta till TVn? Inte så kul att sitta och kolla i en mobilskärm eller en datorskärm.
Kanon när man lärt sig använda den
https://play.google.com/store/apps/d....cast.webvideo
Citera
2025-05-30, 11:25
Medlem
var kan jag se de gamla beck filmerna, de med gunvald? Letat överallt, finns fan inte
Citera
2025-05-30, 12:22
Medlem
Någon som vet var man kan se norska hver gang vi møtes, säsong 15. För att skapa konto på norska tv2play behövs norskt mobilnr.
Citera
2025-05-30, 13:20
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JnF7
var kan jag se de gamla beck filmerna, de med gunvald? Letat överallt, finns fan inte
Går det bra att ladda ner / streama från Piratebay så skrev jag nyss om denna torrent (FB) Önskar du något? Posta dina REQUESTS här! ►►► EJ INVITES OCH STREAMING!
Själv fått hem filmerna med Gösta Ekman.
Citera
2025-05-30, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Går det bra att ladda ner / streama från Piratebay så skrev jag nyss om denna torrent (FB) Önskar du något? Posta dina REQUESTS här! ►►► EJ INVITES OCH STREAMING!
Själv fått hem filmerna med Gösta Ekman.

Mjo, av någon anledning känns det mer olagligt att köra piratebay/torrent än att streama så har valt att aldrig göra det. Men det kanske är dags nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in