2025-05-27, 16:47
Denna tråd våree något för advokatsnack se vem om egentligen har rätt
Citera
2025-05-27, 17:40
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmuskler
Denna tråd våree något för advokatsnack se vem om egentligen har rätt

Du får inte mycket hjälp av en advokat eftersom denne kommer bara att babbla om juridiska möjligheter som ATG har.
Jag har försökt förklarat för diverse idioter här att det är skillnad på vad ATG kan göra och väljer att göra men det går liksom inte in hos pappskallarna...
Citera
2025-05-27, 19:38
Moderator
easy_dans avatar
Inlägg som bara är personangrepp kan ni ta i PM med varandra, har ni inget att tillföra trådens ämne så posta inte.

/Mod
Citera
2025-05-27, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundamannen
Alla som har "snott" pengar är under utredning, deras konton är låsta och kommer troligtvis aldrig att öppnas igen även om de betalar tillbaka.

”Under utredning”, vissa folk verkar ha klarat sig från kravbrev. Dom tog exempelvis tillbaka mina 17500 och jag har fått låst konto. Men inget mer har hänt. Fick forfarande ut 20k på Swish. Gäller även en hel drös av amigos i min närhet.

So far so good. Adios!
Citera
2025-05-27, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snorbuse165
”Under utredning”, vissa folk verkar ha klarat sig från kravbrev. Dom tog exempelvis tillbaka mina 17500 och jag har fått låst konto. Men inget mer har hänt. Fick forfarande ut 20k på Swish. Gäller även en hel drös av amigos i min närhet.

So far so good. Adios!

Samma här! Men jag har inte räknat hem det ännu. Räknar fortfarande med att det kommer.
Citera
2025-05-28, 04:09
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Döma av inläggen så verkar inte en jävel ha återbetalt pengarna...
Citera
2025-05-28, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Döma av inläggen så verkar inte en jävel ha återbetalt pengarna...
Och du tror fortfarande att de inte kommer att behöva betala tillbaka?
Citera
2025-05-28, 04:27
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Självklart, har det hänt något av värde som skulle få mig att ändra uppfattning menar du?
Fan det skulle verkligen vara intressant att höra hur diskussionen går på ATG, det handlar nog om väldigt stora belopp. Hästarna får nu svälta...
Citera
2025-05-28, 12:09
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger

Så länge dom står på sig kommer dom inte behöva betala tillbaka ja. Säger sig själv.
Citera
2025-05-28, 20:50
Medlem
En bugg till idag. Spelade Fire in the hole 3

Får en fin träff, en av dom större jag fått. Spelet stängs ner, tänkte inte mer på de för det händer ju ibland men så fort man öppnar spelet igen så ser man utfallet. Men det fanns ingenting

Kundtjänst är kontaktade och dom har tagit det vidare till spel leverantören som skulle gå igenom loggarna. Så blir spännande att se vad som sker
Citera
2025-05-30, 11:09
Medlem
Sista dag för inbetalning är 30/5 för mig. ”Om ingen återbetalning skar så kommer rättsliga åtgärder att vidtas. Det kan då tillkomma ytterligare…”

Ser inte att det går att klara sig från återbetalning då vi medvetet utnyttjat ett fel i ATGs system.

Någon som tror annat?
Citera
2025-05-30, 11:35
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Självklart, har det hänt något av värde som skulle få mig att ändra uppfattning menar du?
De kan ju inte göra något mer förrän förfallodatumet på kravet har passerat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in