Citat:
Ursprungligen postat av
emilpetterson133
Nej jag vet skulle inte kunnat bry mig mindre om några 20000kr som kan göra så att jag får spärrat bank id och kronofogden och sånt skit så borde jag skicka ett mail till de och säga exakt så som du skrev. För det var typ så hade igentligen igen dålig avsikt en vän sa till mig så jag gick in och testa och du vet hur det är i stunden så blev man ju chockad eftersom jag van efter typ 10 spins 40k och blev jävligt förvånad så jag prova även att ta ut genom Swish för trodde heller inte det skulle funka men det gjorde det.
Sitt lugn i båten och låt dig inte skrämmas av diverse missunnsamma idioter som yrar om avstängda Bank-Id och liknande...
Men ta ut dina återstående 18.000 kr från ATG, du kan ju inte först "lura" dem på 20.000 kr och sen sitta där med nästan lika mycket som de kan ta tillbaka.
Den här tråden är verkligen underhållande. Påminner en del om tråden om Dermot Clemenger där det sitter en radda feminister och förfasas över att Dermot håller sig undan "rättvisan" och skiter på sig av rädsla att han ska komma undan med det.
Här sitter det istället diverse bittra speltorskar, idioter och annat slödder som bölar

över att de själva inte utnyttjade situationen och tänker att om de inte gjorde det så ska ingen annan göra det heller.
Med största sannolikhet kommer ingenting att hända. Skulle inte förvåna om ATG kommer till och med att försöka tysta ner hela händelsen då detta är ju pinsamt för dem.