Citat:
Ursprungligen postat av
Adadad1
Fyfan förstår dina känslor så väl. Det är som att den lilla glimt av lycka man hade i livet och som hjälpte en att ta sig egendom allt tråkigt med jobb och i livet har försvunnit. Nu finns ingenting som gör mig lite glad, lycklig och lycklig mer. Tror du inte det kommer gå att få tag i alls på något sätt? Förstår ju att det inte går att beställa mer men om folk kommer börja sälja det nu när det inte är lagligt mer? Vad tror du? Vägrar ge upp haha…
Ja, nu är det som förut igen innan jag började med kratom. Trött och sur när jag kommer hem från jobbet, lång insomningstid. Kratom löste alla mina problem på den biten, det var skönt att bli uppiffad i humöret, och dessutom så somnade jag alltid jättefort på kratom och sov bra utan att vakna mitt i natten. Min insomningsångest som jag haft i över tio år försvann nästan helt med en eller två koppar kratom te nån timme före sänggående.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ogiltig.narvaro
Alltså ni som av någon anledning inte köpte på er flera kilo innan det blev förbjudet, varför åker ni inte bara till Tyskland och gör det nu? Ni beter er som att det är totalt omöjligt att få tag i, men i själva verket är det lika enkelt att få tag i som några plattor öl i Flensburg. Vad är problemet?
Det blev ju olagligt i.om. klassningen att ens ha det hemma, så det talar väl för sig själv varför man inte hade nån lust att köpa på sig flera kg eller börja smuggla klassad narkotika. Vi är inte alla som tycker det känns lockande med att sitta på kåken.