2025-05-28, 22:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Wallincus
Tror inte de är incelkvinnor, tvärtom snarare.
De är kvinnor som fått på tok för mycket uppmärksamhet och (av någon oförklarlig anledning) valt de värsta av de värsta männen att umgås med.
Jo, jag har ju fått min beskärda del av kvinnliga psykfall genom livet. Förhållanden jag djupt ångrar, men inte kan jag döma alla kvinnor efter det?
Citera
2025-05-28, 23:21
Medlem
Morfuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snera
För att ni inte vill bli emotsagda men välkommen till verkligheten. Det är ni som lever utanför samhället med era åsikter och det borde säga er att ni är dom som har fel åsikter. Att vara fylld av hat är inte normalt

Vad kul att (intelligenta) män "lever utanför samhället". Det låter som en bra saga det där.

Nej, det är kvinnor som dig som vill att "män ska leva utanför samhället" - och din mening kan översättas till: "Hej, jag är en underlägsen kvinna som slänger ur mig att män som benämner sanningen om kvinnor bör leva utanför min falska förödande egna agenda - och dessa män måste frysas ut". "Hatet" som vänster-kvinnor svamlar om översätts till mannen som benämner den biologiska verkligheten.

Det är svaga män som har accepterat att kvinnor har positioner de inte borde ha, men ändring kommer. Kvinnans beteende kan liknas med en orm, och mindre empatiska. En ful orm, med fula trick som söker uppmärksamhet med egot. Kort analys här då.

PS: Om du har planer på att skaffa barn också, så är det bra om du inte gör det.
Senast redigerad av Morfus 2025-05-28 kl. 23:59.
Citera
2025-05-29, 00:31
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Ännu ett pinsamt uttalande från feministerna. Eftersom hon kallar det för jämställdhet och feministerna påstår att feminism handlar om jämställdhet så placeras tråden i Feminism. Min fråga är dock, varför handlar denna så kallade jämställdhet alltid om bara det andra könet? Finns det någon där ute som tror att kvinnor har det sämre eller osäkrare i samhället än män? Allvarligt??

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1382524

Kvinnohat är en mänsklig rättighet. Det vandrar alldeles för många giftiga kärringar på den här jorden. Åt helvete med kärringen och hennes "rättigheter". Kan man förstöra en annan människa - man som kvinna - så förtjänar man det som kommer. Du (be)döms av andra människor utifrån dina handlingar, inte ditt kön.
Senast redigerad av midvintermorker 2025-05-29 kl. 00:33.
Citera
2025-05-29, 01:37
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Visst ska man i ett demokratiskt samhälle ha koll på grupper som hotar samhället och Säpo, underrättelsetjänster och extraordinära befogenheter i vissa fall är nödvändigheter.

Men det betyder inte att hårdare straff, utökning av det straffbara området och ändrade definitioner inom juridiken är nödvändiga och leder till färre brott och färre terrorister.

Jag menar att det är det som är naivt och om man så vill populistiskt i det missbrukade ordets rätta bemärkelse. Därav min något mindre lyckade referens till dödsstraff som är en del av denna naiva tro på att generellt hårdare tag är lösningen.

Som jag skrev innan så måste man jobba mycket bredare. När det har gått så långt att straffet ska utdelas är det försent.

Hårdare tag är egentligen en mindre del av lösningen.
Citera
2025-05-29, 01:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallincus
Tror inte de är incelkvinnor, tvärtom snarare.
De är kvinnor som fått på tok för mycket uppmärksamhet och (av någon oförklarlig anledning) valt de värsta av de värsta männen att umgås med.

Vet inte om du syftar på mig, men majoriteten av de män jag dejtat har varit sköna och härliga människor.

Du verkar tro att det finns två typer av män, bra och dåliga. Män är mer komplexa än så, de är liksom mänskliga om du förstår vad jag menar.
Citera
2025-05-29, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doehora
Vilket dravel, vi ska låsa in kvinnor som ägnar sig åt manshat.

That’s it!

Jo men båda kvinnorna du nämde förut har som taktik att göra män upprörda sedan kommer det någon Reinfelt eller liknande och säger att ska vi inte slippa dessa hemska kvinnor och ta hit några hundra tusen män från trdje världen.

Av någon anledning hatar ett fåtal kvinnor västerländska män och vill ersätta dem med andra ,det kan vara att de har någon konstig drift att bli dominerade och skadade av män. Många vänsterkvinnor har dessa känslor.

Vad vi behöver nu :

1. Mer gillande mellan män och kvinnor.

2. Färre män som invandrarar ,få kvinnor att inse det dåliga med invandring.
Citera
2025-05-29, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vet inte om du syftar på mig, men majoriteten av de män jag dejtat har varit sköna och härliga människor.

Du verkar tro att det finns två typer av män, bra och dåliga. Män är mer komplexa än så, de är liksom mänskliga om du förstår vad jag menar.

Du gav mig aldrig svar på min fråga. Du sa att du kände/träffat 5-10 stycken incels. Jag frågade dig hur du visste att dom var incels? Sa dom att dom var det eller var det bara något du fick en känsla av att dom var?
Citera
2025-05-29, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Den övervägande majoriteten män hatar inte kvinnor. Den övervägande majoriteten kvinnor hatar inte män. Det handlar om psykiskt sjuka, incelkvinnor och incelmän. Så länge de inte får hjälp kommer de fortsätta tro att samhället ser ut på det sätt de inbillar sig.

Jag blev dock chockad över hur många incelkvinnor vi har här i forumet.

Visst ,skulle inte säga Incel-kvinnor ,eftersom få kvinnor har svårt få en relation med en man, Det har blivit ett enormt överskott på män ,det är först när vi kommer över 65 år som det blir fler kvinnor än män.

Incelmän finns det gott om ,av statistiska skäl.

Vad vi har är är kvinnor som klagar på män. De vill ha mer anledningar att klaga på män ,därav vill de hålla liv i invandring av män och skaffa skäl till att göra män dåliga.

Det värsta som skulle hända en feminist vore att det en dag inte skulle finnas något att klaga på eftersom då skulle de vara tvungna att byta identitet. Så många feminister ,även manliga feminister försöker hålla liv i könskriget. Tidningarna har många manliga feminister ,de är minst lika dåliga ,på Expressen är kvinnorna bättre än män vad jag kan bedömma.

ju mer en kvinna eller man gillar det motsatta könet desto mer mental frisk är han/hon, Könskriget skapar mentala sjukdomar ,vilket visas av att vänster-personer har dubbelt så mycket mentala problem som konservartiva.

Antagligen är det bästa någon kan göra som är mentalt sjuk ,återställa en bra relation med det motsatta könet. Men ingen i media skulle rekommendera detta.

Vad det handlar om är att ta bort de som ökar känslan av att kvinnor och män ska hata varandra.
Citera
2025-05-29, 03:37
Medlem
Knivur-273s avatar
De värsta konflikterna och ofta våld lär hända bland homosexuella kvinnor, sägs det.
Som honkatter eller hundtikar som ryker ihop.

Hanhundar och Tikar brukar mest vifta på svansen, lukta varandra under svansen och vilja leka och skälla glatt.
Senast redigerad av Knivur-273 2025-05-29 kl. 03:40.
Citera
2025-05-29, 04:26
Medlem
Jag vill terrorklassa toxisk feminism.
Citera
2025-05-29, 05:28
Medlem
Dem vill väl åt muslimerna som "kvinnohatar" genom att låta kvinnor ta hand om barn och hem medans männen ska dra in levebröd? och ber dem vara tysta istället för att gnälla på sina män?

Eller är det vita män som lägger ut på sociala medier att de åker ferarri och säger/skriver att kvinnor bara är bra för sex?

Vilka hatar mot kvinnor annars i dagens samhälle?
Citera
2025-05-29, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9

Det roliga är att du inte verkar klara av att reflektera kring hur du själv är. Du är verkligen en dålig människa som förtjänar att bli behandlad som skit.

Jag vet redan att du är en ful och gammal incelkärring som inte vågar stå för sina åsikter offentligt.

Ju mer jag läser från dig desto mer inser att jag våldtäkter är självförsvar och att kvinnor som blir våldtagna förtjänar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in