2025-05-26, 19:29
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
r det bara jag som tycker att de har en ovana att slakta anvndarnamn? Exempelvis Knotknet som Emma uttalade som Knottknett eller nt.

Bortsett frn det s tycker jag tyvrr att podden nu handlar om allt annat n Flashback, frr var det min absoluta favoritpodd men nu knns den bara trtt. Deras vnstersikter och Hamasvurmande r ocks frnsttande.

Visst fr Flashback ta p sig en del av skulden ocks, den numera hrda modereringen gr ju att det inte tillkommer roliga trdar lngre, de flesta trdar som gjorde podden rolig r ju femton r gamla eller nnu ldre.
Vilket avsnitt nmns jag?
Citera
2025-05-27, 09:18
Medlem
r det ngon som vet vilken lundaprofessor det r som hllit p och vandaliserat sin egen Wikipediasida och betett sig allmnt idiotiskt som Ina pratar om i dagens avsnitt #241 Wikipedia-admin skapar 80 000 sidor om pattar!?
Citera
2025-05-27, 11:26
Medlem
inkboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halfabrain
r det ngon som vet vilken lundaprofessor det r som hllit p och vandaliserat sin egen Wikipediasida och betett sig allmnt idiotiskt som Ina pratar om i dagens avsnitt #241 Wikipedia-admin skapar 80 000 sidor om pattar!?

Det borde vl st i Flashback-trden?
Om de nu fortfarande pratar om Flashback i den dr podden.
Verkar inte heller som avsnittet r slppt publikt nnu. Det senaste avsnittet jag fr upp nr jag sker r #240. Var det senaste avsnittet ett bra avsnitt?

Saknar podden, men orkar inte lyssna p allt annat dravel de tar upp och babblar om.
Citera
2025-05-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkboy
Det borde vl st i Flashback-trden?
Om de nu fortfarande pratar om Flashback i den dr podden.
Verkar inte heller som avsnittet r slppt publikt nnu. Det senaste avsnittet jag fr upp nr jag sker r #240. Var det senaste avsnittet ett bra avsnitt?

Saknar podden, men orkar inte lyssna p allt annat dravel de tar upp och babblar om.
De har ju vidgat s det inte bara r Flashback. Idag var det ett Wikipediatema. Insg att 241 inte har slppts fr alla n r patron s fr tillgng till avsnittet tidigare
Citera
2025-05-27, 11:39
Medlem
Citat:
De har ju vidgat s det inte bara r Flashback. Idag var det ett Wikipediatema. Insg att 241 inte har slppts fr alla n r patron s fr tillgng till avsnittet tidigare

Varfr betalar du pengar till dessa tre mngmiljonrer? r du kanske nnu rikare och vill dela med dig nedt? Annars r det ju konstigt att frivilligt dela med sig av sina slantar till tre frmgna personer.
Citera
2025-05-27, 12:04
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Varfr betalar du pengar till dessa tre mngmiljonrer? r du kanske nnu rikare och vill dela med dig nedt? Annars r det ju konstigt att frivilligt dela med sig av sina slantar till tre frmgna personer.
Man kanske vill att de skall fortstta producera avsnitt. Bara fr att de har lite pengar kan man inte frvnta sig att de skall jobba gratis.
Citera
2025-05-27, 12:05
Medlem
inkboys avatar
Citat:

Jag hade grna stttat dem om podden handlade om Flashback. Tycker de var bra under de frsta fem ren. Slutade lyssna nr de gjorde om formatet. Tycker de borde byta namn p podden ifall den inte lngre ska handla om Flashback.
Citera
2025-05-27, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Man kanske vill att de skall fortstta producera avsnitt. Bara fr att de har lite pengar kan man inte frvnta sig att de skall jobba gratis.

De jobbar inte gratis utan drar in stora pengar p reklam. Dessutom gr podden att de anlitas fr externa jobb i stor utstrckning. Dina pengar r skillnaden mellan bra betalt och extremt bra betalt.
Citera
2025-05-27, 12:33
Medlem
Citat:
Fr att jag gillar podden, gillar extramaterialet man fr och gillar att vara del av discordservern fr patroner.
Citera
2025-05-27, 12:38
Medlem
Citat:
Fr att jag gillar podden, gillar extramaterialet man fr och gillar att vara del av discordservern fr patroner.

Du har 15 inlgg p Flashback s forumet kan ju inte betyda srskilt mycket fr dig. Men du vill betala fr att ing i en gemenskap som diskuterar ett forum som inte betyder mycket fr dig. Uppfattat!
Citera
2025-05-27, 12:38
Medlem
inkboys avatar
Citat:
De jobbar inte gratis utan drar in stora pengar p reklam. Dessutom gr podden att de anlitas fr externa jobb i stor utstrckning. Dina pengar r skillnaden mellan bra betalt och extremt bra betalt.

Jag hade inte haft ngot problem med detta ifall podden fortfarande handlade om Flashback. Det som str mig r att de ndrat konceptet, men fortfarande marknadsfr sig som ngon sorts Flashback-podd.

Stller frgor till sig sjlva, och pratar om interna sakar som ingen bryr sig om, och blandar sedan upp detta med ngot citat frn Facebook, Reddit, Instagram och slutligen ngot plikttroget citat frn Flashback.

Om de inte vill fokusera p Flashback lngre s borde de byta namn p podden. Tycker de tidiga avsnitten innehll mnga guldkorn, men det nuvarande formatet knns mest sorgligt.
Citera
2025-05-27, 12:44
Medlem
inkboys avatar
Citat:

Fr jag frga dig om du fredrar det nya formatet framfr det tidigare upplgget.

Frstr efter ditt inlgg varfr vissa fortfarande betalar dem. Tycker man ska stdja saker man gilllar, och frstr dina argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in