2025-05-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Måns kanske exponerat sin otrohet relativt öppet
Tror du på det själv? Jag säger inte att han inte varit otrogen men det behöver inte betyda att han idag, så mycket äldre, är lika vild som för 14 år sedan. Människan växer och mognar.
Citera
2025-05-26, 21:44
Medlem
Människan växer och mognar men inte kokanisten
Måns.
Citat:
Ursprungligen postat av Justice0000
Tror du på det själv? Jag säger inte att han inte varit otrogen men det behöver inte betyda att han idag, så mycket äldre, är lika vild som för 14 år sedan. Människan växer och mognar.
Citera
2025-05-26, 21:55
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:

Ja, varför skulle inte det vara tänkbart i kombination med alkohol, droger och fest. Dessutom säger ju MånsPetter att kokainet kom in i bilden vid 36års ålder, så det där med växer och mognar ger jag inte mycket för i det här fallet
Citera
2025-05-26, 22:04
Medlem
Jag undrar över några saker. Kanske någon (vettig) kan bringa mig lite klarhet i det jag inte riktigt ser.

TIDSLINJE (Memento style)
8 MAR
Mellofinal. Expressen intervjuar MZ och frågar då vad Ciaras tatuering föreställer. Man kan se att han blir väldigt ställd och han svarar att han inte vet för "det är ju inte direkt så att jag bett henne dra upp ärmen."

27 FEB
12.16 skriver Ciara ett sms till Måns att städarna har hittat kokain på golv och bord, att de ställer frågor och att hon inte vet vad hon ska säga längre. (Enligt TR är det Ciara, eller en vän, som gjort fyndet)

26 FEB
Ciara har utställning i Helsingborg. Morgonen efter lägger hon ut en film på instagram som visar hela den, märkligt orörda, hotellsviten. Flera människor syns på filmsvepet, dock inte Måns. Sekvensen är numera raderad.

25 FEB
Nöjeslivet publicerar en artikel om att Ciara och hennes danspartner har tatuerat sig. Ingen av dem har något inlägg eller story kvar för att visa det exakta datumet.

*Varför skickar man sms till någon som rimligtvis borde befinna sig på samma ställe?
*Om han varit där men checkat ut tidigare än henne, lämnade han bara en massa kokain efter sig och inga andra spår?
*Var var hon när kokainet intogs eftersom hon upptäckte det först vid 12, dagen efter?
*Om man överhuvudtaget umgås med sin fru - hur missar man då vad hennes nya tatuering föreställer - under hela två veckors tid?
Senast redigerad av Lazydell 2025-05-26 kl. 22:14.
Citera
2025-05-26, 22:56
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag undrar över några saker. Kanske någon (vettig) kan bringa mig lite klarhet i det jag inte riktigt ser.

TIDSLINJE (Memento style)
8 MAR
Mellofinal. Expressen intervjuar MZ och frågar då vad Ciaras tatuering föreställer. Man kan se att han blir väldigt ställd och han svarar att han inte vet för "det är ju inte direkt så att jag bett henne dra upp ärmen."

27 FEB
12.16 skriver Ciara ett sms till Måns att städarna har hittat kokain på golv och bord, att de ställer frågor och att hon inte vet vad hon ska säga längre. (Enligt TR är det Ciara, eller en vän, som gjort fyndet)

26 FEB
Ciara har utställning i Helsingborg. Morgonen efter lägger hon ut en film på instagram som visar hela den, märkligt orörda, hotellsviten. Flera människor syns på filmsvepet, dock inte Måns. Sekvensen är numera raderad.

25 FEB
Nöjeslivet publicerar en artikel om att Ciara och hennes danspartner har tatuerat sig. Ingen av dem har något inlägg eller story kvar för att visa det exakta datumet.

*Varför skickar man sms till någon som rimligtvis borde befinna sig på samma ställe?
*Om han varit där men checkat ut tidigare än henne, lämnade han bara en massa kokain efter sig och inga andra spår?
*Var var hon när kokainet intogs eftersom hon upptäckte det först vid 12, dagen efter?
*Om man överhuvudtaget umgås med sin fru - hur missar man då vad hennes nya tatuering föreställer - under hela två veckors tid?

Det visar att Måns är lite av en Sam i GVFÖ. Även Marie sa precis att han inte lyssnade på henne.
Narcissister är ointresserade av sin fru/familj. Oengagerade.
Han umgicks inte mycket med henne under äktenskapet utan satsade på kändisskapet och festande.
När de väl sågs snackade han om att knulla andra kvinnor och lämna henne för andra.
Att han sket i att titta på tatueringen och sa att han trodde de bestämt att hon inte fick tatuera sig mer fick bara han själv atte ut som ett svin.

Eftersom att Måns svarade på SMS:en att han funderade på att ljuga för städpersonalen om kokainet och att han spolat ner det så faller hela din ”argumentation”.
Citera
2025-05-26, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havang
Det visar att Måns är lite av en Sam i GVFÖ. Även Marie sa precis att han inte lyssnade på henne.
Narcissister är ointresserade av sin fru/familj. Oengagerade.
Han umgicks inte mycket med henne under äktenskapet utan satsade på kändisskapet och festande.
När de väl sågs snackade han om att knulla andra kvinnor och lämna henne för andra.
Att han sket i att titta på tatueringen och sa att han trodde de bestämt att hon inte fick tatuera sig mer fick bara han själv atte ut som ett svin.

Eftersom att Måns svarade på SMS:en att han funderade på att ljuga för städpersonalen om kokainet och att han spolat ner det så faller hela din ”argumentation”.
Tyvärr var det inte städpersonalen han funderade på att ljuga för. Det var inte heller det kokainet han spolade ner. Men tack för att du deltog.
Citera
2025-05-26, 23:07
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Tyvärr var det inte städpersonalen han funderade på att ljuga för. Det var inte heller det kokainet han spolade ner. Men tack för att du deltog.

Jo.
” I februari skickas nya meddelanden om att hon hittat droger.

Hej, jag såg just kokainet på golvet och sängbordet”, skriver hon.

”Städarna hittade det och har ställt frågor om det. Jag vet inte längre vad jag ska säga”, skriver hon vidare till Måns.

Även det svarar Måns på:

”Min spontana tanke var att ljuga om det. Men det ska jag inte göra. Kan vi prata om det i morgon öga mot öga?”, skriver Måns
.”
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-bort-kokainet

Sen fanns det fler sms där han svarade att han spolat ner det.

Återigen. Med dessa svar från honom kan du inte på nåt sätt få det se ut som att det inte hänt.
Citera
2025-05-26, 23:21
Medlem
Citat:
Om han är narc som alla spekulerar om så mognar de aldrig. De är som femåringar/tonåringar livet ut..
Citera
2025-05-27, 00:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Trådar får sitt eget liv. Nätkommunikation har varit så här ända sedan 80-talet, när newsgroups skapades. Där finns så många ändlösa trådar, som med tiden till viss del slutar att handla om ursprungsämnet.

Det är lätt att förstå att tråden ska lugna ner sig, men det kommer inte att hända på ett tag. Människor som LZDn är övertygade om att de faktiskt kan påverka andra till att ändra uppfattning, men argumenten biter inte alls, och tvärtom. Hen är inte mottaglig för ord om en annan uppfattning.

Tyvärr har Måns i mycket bäddat för det här själv, genom att föra fram budskap i media. Som du nämnde att han hade en viss svart-vit syn på vänskap kan väl det förklara en del överreaktioner.

Förhoppningsvis kan han lära sig att inte agera på samma sätt i framtiden. Man kan ju förändra sig.

Måns har alltså likt alla andra kända personer som skiljt sig meddelat skiljsmässa men det fick han inte göra för Ciara som då offentligt och grovt förtalade honom vid två tillfällen. Ciara ville att skiljsmässan av ofattbar anledning skulle vara hemlig.
Om den varit hemlig och han levt singelliv, ja nu förstår vad som hade stått här.
Citera
2025-05-27, 01:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Måns kanske exponerat sin otrohet relativt öppet

Enda platsen det pratas om otrohet är här på Fb. Sitter hon här och läser, ja tala om falsk verklighet.
Citera
2025-05-27, 06:36
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Vem är bonuspappa?
M är bonuspappa till Cs äldsta
Citera
2025-05-27, 07:13
Medlem
Citat: