2025-05-25, 21:37
  #1237
Medlem
Om man utsatts för psykisk misshandel, långvarig stress eller till och med fött barn kan man drabbas av chock, bli apatisk, depression m.m
Så ja, barn framkallar alltid en känsla men för varje individ är det olika känslor och olika måenden.

För mig är det inte alls konstigt att A uttryckt sig så, däremot ledsamt men fullt förståeligt med tanke på vad som skett och sker.
Citera
2025-05-25, 21:42
  #1238
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Om man utsatts för psykisk misshandel, långvarig stress eller till och med fött barn kan man drabbas av chock, bli apatisk, depression m.m
Så ja, barn framkallar alltid en känsla men för varje individ är det olika känslor och olika måenden.

För mig är det inte alls konstigt att A uttryckt sig så, däremot ledsamt men fullt förståeligt med tanke på vad som skett och sker.
Jag sållar mig till dom som tycker det är helt oförståeligt att öppet bland folk uttrycka att man känner ABSOLUT INGENTING.
Citera
2025-05-25, 22:04
  #1239
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Lustigt, jag kan oxå säga att jag har massa info om saker och ting kring N men det blir väldigt opålitligt när man inte kan svara på hur man vet det. Men det verkar inte gå på vissa

Smaklöst av "försvarsadvokaten" att hänga ut A heeeeeela tiden och fortsätta bygga deras luftslott, en dag kommer rättvisan och framför allt SANNINGEN explodera i ansiktet på dem.

Ja de sa i podden att de INTE ÄR OBJEKTIVA och ursäkta helt bruna om tungan 🤮 Så mycket lögner från "Niccinochio" 🤥 (hört många olika versioner (subtila så man inte ska märka det) på varför framtvingade "akuta kejsarsnittet" och efterkonstruktioner efter den podden 🙄
Sedan dessutom inte tala om vilken dag hon föddes för de VET att folk hade reagerat på J:s besatthet av 11
Rest in peace until we need it as evidence
__________________
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-05-25 kl. 22:15.
Citera
2025-05-25, 22:05
  #1240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Har hört henne säga båda, lustigt de där när man ljuger & säger så mycket att man lätt blandar ihop de. Men av alla bilder i världen valde hon en avklädd bild. Vidrigt.

Eller hur!? Riktigt vidrigt över lag.
Citera
2025-05-25, 22:14
  #1241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Konstigt att man inte har en anknytning till någon man inte får träffa eller känner. Är det så svårt att förstå? Eller är det så svårt att man distanserar sig från jobbiga känslor? Något du uppenbarligen inte verkar förstå iaf är att det Andreas utsätts för är psykiskt, för att skydda sig själv behöver man stänga av för att inte gå sönder.

Som sagt, du kan inte ge vart ifrån du vet sakerna, därav opålitligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Inte alls konstigt när man blivit uthängd, socialt förtryckt, anmäld för diverse saker bland annat för stalking när man försökt be om ursäkt, nekad till att få medverka i sitt (då) ofödda barns liv, totalt utesluten i allt. Då är det faktiskt inte så konstigt att man inte reagerar på ett enda sätt när man ser. Speciellt när man vet att man inte kommer få spendera någon tid med barnet på länge eftersom N inte samarbetar.


Citat:
Ursprungligen postat av Tacosaurus
Om man utsatts för psykisk misshandel, långvarig stress eller till och med fött barn kan man drabbas av chock, bli apatisk, depression m.m
Så ja, barn framkallar alltid en känsla men för varje individ är det olika känslor och olika måenden.

För mig är det inte alls konstigt att A uttryckt sig så, däremot ledsamt men fullt förståeligt med tanke på vad som skett och sker.
Är en helt naturligt reaktion från Andreas och är inte dugg konstigt att han svarar som han gör.
Kanske visste han redan då vad som skulle hända och våga inte riktigt knyta band till sin ev dotter .
Han byggde helt enkelt upp en försvarsmur för att ej bli mer sårad pga allt han fått utstå från N.
Inte så konstigt att förstå om man har något hjärta ❤️
Men somliga vill köra huvudet i sanden och försöka provocera fram något som inte är
Citera
2025-05-25, 22:14
  #1242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja det är galet konstigt att man inte ens säger att barnet på fotot är väldigt söt etc ens. Totalt nollställd och svarar INGENTING !!
Jag ryser när jag hör att man kan vara så kall …aldrig hört någon annan svara på det viset.
Jag ryser av att du kan sitta och skriva såna grejer. Och de som pratar om detta helt öppet, sprider det vidare. Oavsett om det är sant eller inte, hur tror ni det kommer kännas för C att höra detta?

Om N kan sitta och prata om honom offentligt, hur pratas det då hemma inför C?

DET är känslokallt om något! Det är ett stort svek och sätter djupa spår att höra att ena föräldern inte känner nåt för en. Men familjen hernestig gläds väl bara åt det och slår sig för bröstet att just dom älskar C villkorslöst.
__________________
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-25 kl. 22:20.
Citera
2025-05-25, 22:20
  #1243
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Jag ryser av att du kan sitta och skriva såna grejer. Och de som pratar om detta helt öppet, sprider det vidare. Oavsett om det är sant eller inte, hur tror ni det kommer kännas för C att höra detta?

Om N kan sitta och smutskasta honom och säga att han inte är intresserad vill jag inte höra hur det pratas om det öppet hemma inför C.

DET är känslokallt om något! Det är ett stort svek och sätter djupa spår att höra att ena föräldern inte vill veta av en. Men familjen hernestig gläds väl bara åt det och slår sig för bröstet att just dom älskar C villkorslöst.
Du tror hon blir lycklig över att läsa all skit NI skriver om hennes närmaste? Eller vad menar du?
Ja det är för jäkligt av honom att både säga det och visa det.
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-25 kl. 22:26.
Citera
2025-05-25, 22:25
  #1244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du tror hon blir lycklig över att läsa all skit NI skriver om hennes närmaste? Eller vad menar du?

Du är komisk du.
Citera
2025-05-25, 22:26
  #1245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Du tror hon blir lycklig över att läsa all skit NI skriver om hennes närmaste? Eller vad menar du?

Du är en bidragande orsak till det!!!
Nej Nicci kan INTE GÅ UT MED HUVUDET HÖGT eftersom hon gjort det mesta hon sa hon inte gjort, rätt kalkylerande och kyligt. Inte ens med Ben där hon försökte blåsa honom på knappt göra ett jutta men girig som hon är ville ha mer, usch. Så du menar att A blev polisanmäld av vad någon annan sa??? Nicci och J hade inte hyfs nog att berätta för biologisk pappa eller för C:s farföräldrar åtminstonde när hon föddes med den "akuta kejsarsnittet" du ksn tipsa Nicci att man inte bör tjafsa på SM och jaga upp sig, eller var sanningen illa hörd, fortfarande nyfiken på vad det är de har på henne somfick hennes puls att åka i taket. KLASS KAN INTE KÖPAS FÖR PENGAR. Något varken N eller J besitter!!
__________________
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-05-25 kl. 22:29.
Citera
2025-05-25, 22:29
  #1246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Smaklöst av "försvarsadvokaten" att hänga ut A heeeeeela tiden och fortsätta bygga deras luftslott, en dag kommer rättvisan och framför allt SANNINGEN explodera i ansiktet på dem.

Ja de sa i podden att de INTE ÄR OBJEKTIVA och ursäkta helt bruna om tungan 🤮 Så mycket lögner från "Niccinochio" 🤥 (hört många olika versioner (subtila så man inte ska märka det) på varför framtvingade "akuta kejsarsnittet" och efterkonstruktioner efter den podden 🙄
Sedan dessutom inte tala om vilken dag hon föddes för de VET att folk hade reagerat på J:s besatthet av 11
Rest in peace until we need it as evidence

Ja för N är ju Guds bästa barn!!
Precis som patchicloud också skrev, ingen konstig reaktion alls. Finns till & med mammor som efter förlossningen kan känna hat mot sina barn på grund av förlossningsdepressioner, men hade de gällt N hade de vart helt okej. Men Andreas ska hängas för att han inte vågar🙃




Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Är en helt naturligt reaktion från Andreas och är inte dugg konstigt att han svarar som han gör.
Kanske visste han redan då vad som skulle hända och våga inte riktigt knyta band till sin ev dotter .
Han byggde helt enkelt upp en försvarsmur för att ej bli mer sårad pga allt han fått utstå från N.
Inte så konstigt att förstå om man har något hjärta ❤️
Men somliga vill köra huvudet i sanden och försöka provocera fram något som inte är

Exakt! Hade jag varit han hade jag säkerligen gjort samma.
Att säga att man inte känner något & att någon frågar om han tycker hon är söt är dessutom 2 olika saker.
Överlag en extremt konstig fråga (om nu många frågat honom vad han känner) till någon man vet inte får träffa sitt barn.
Citera
2025-05-25, 22:29
  #1247
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Du är en bidragande orsak till det!!!
Nej Nicci kan INTE GÅ UT MED HUVUDET HÖGT eftersom hon gjort det mesta hon sa hon inte gjort, rätt kalkylerande och kyligt. Inte ens med Ben där hon försökte blåsa honom på knappt göra ett jutta men girig som hon är ville ha mer, usch. Så du menar att A blev polisanmäld av vad någon annan sa??? Nicci och J hade inte hyfs nog att berätta för biologisk pappa eller för C:s farföräldrar åtminstonde. KLASS KAN INTE KÖPAS FÖR PENGAR. Något varken N eller J besitter!!
Är jag en bidragande orsak till att NI skriver skit om C närmaste ? Okeej okeej
Jag menar inget jag inte skriver. Mycket ”sp du menar”?
Det är det jag skriver jag menar.
Vad du menar får stå för dig.
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-25 kl. 22:33.
Citera
2025-05-25, 22:30
  #1248
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Du är en bidragande orsak till det!!!
Nej Nicci kan INTE GÅ UT MED HUVUDET HÖGT eftersom hon gjort det mesta hon sa hon inte gjort, rätt kalkylerande och kyligt. Inte ens med Ben där hon försökte blåsa honom på knappt göra ett jutta men girig som hon är ville ha mer, usch. Så du menar att A blev polisanmäld av vad någon annan sa??? Nicci och J hade inte hyfs nog att berätta för biologisk pappa eller för C:s farföräldrar åtminstonde. KLASS KAN INTE KÖPAS FÖR PENGAR. Något varken N eller J besitter!!

N & J har dessutom valt själva att vara offentliga, N har sedan innan uttalat sig extremt konstigt över många saker & varit i blåsväder förr. A håller sig i skymundan, är tyst för att inte påverka. N ska skrika högst, att hon är ett offer. Väldigt likt en annan influenser som just nu oxå är på bordet med att vara fett skum & utsätta papporna till barnen för diverse saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in