Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Ja har hört det och jag tror hon stressat fram för planerad kejsarsnitt var 2 veckor senare. Hon meddelade varken A eller hans familj utan de fick veta via SM som alla andra. De höll hennes födelsedatum hemligt tills hon fyllde 1 år 🤐
Podden heter Driveru? avsnitt 13
Först tänkte bara läsa, men för rörigt då de var 3 som pratade. Där berättar N sin version, nämner inget "horunge". Vad jag tror är att hennes värld rasade och han ändra sig och ville inte ha barn.
Men när han senare hade tänkt efter och ångrat sig då förlät hon inte honom utan blev arg att han inte säger att han först inte ville ha barn och????? Han ångrade sig vilket han sagt flera gånger på SIN kanal och skrev ett inlägg som hon blev helt galen på och pratade om sanning, varken hon eller J vet vad sanning är om den så står rakt framför dem.
De säger i podden att sms:en (du kan läsa på bloggbevakning) inte var till hans fördel, jag tycker tvärtom. Tyckte hon gjorde bort sig.
Som sagt gå in och lyssna noll förståelse för hans situation. Konstigt att många säger att han sagt han ville ha barn i LI. Bara jag som hörde minst 2 gånger att A sa "kanske i framtiden" när han blev tillfrågad av N först och J sen.
Vem pratar ens om barn efter några veckor i LI 🫣🙄 samma att J frågar honom i samtalet hem, helt galet. De kände inte varandra. Alla nyförälskade par "fantiserar" massa, från det till handling är steget långt för de flesta. Samma med VL, hon känner knappt människan men ändå stressar fram allt.
Förlåt, såg först nu att du svarat . Försökte lyssna på podden gick ej blir bara illa berörd.
Att sista och säga dessa vidriga saker om sitt barns pappa från en att må rent av illa 🤮🤮🤮
Blir livrädd bara vid tanken vad denna fam hade planerat den dag N gick in i Love Island vilan .
Har kollat tillbaka för att få en ordentlig uppfattning om allt .
Och ni har fasiken rätt J med N har planerat allt från början.
Kan inte glömma Ns kommentar om A hade jag mött han på utsidan hade jag inte tittat på han .
Redan där avslöjar hon sig .
Avslöjandet nummer 2 är barnfrågan som dom ställer till A . Vet att jag reagera då men ännu mer nu när man vet hur det ser ut .
Har kollat på konversationen mellan A & N något är riktigt skevet då A verkar helt ovetande vad saker & ting handlar om .
Tittar också tillbaka C skulle föddas den 26 dec men får ett planerat kejsarsnitt den 18-21 dec till slut blir datumet den 21 dec .
Men på något konstigt vis får hon ett akut kejsarsnitt den 11/12 kl 11:11 en slump knappast.
Att han ej får reda på att sin dotter är född av N själv är ju bara stört utan han får reda på det av Emil och 1 till 5 dar efter förlossningen.
Jag finner inga ord längre