2025-05-25, 19:51
  #1225
Medlem
Va länge dom gick utan att posta något på C 😂
Citera
2025-05-25, 20:20
  #1226
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Va länge dom gick utan att posta något på C 😂
Hon sa ju att hon skulle posta just bilder men däremot inte skriva eller prata om henne eller hennes utveckling.
Citera
2025-05-25, 20:25
  #1227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Hon sa ju att hon skulle posta just bilder men däremot inte skriva eller prata om henne eller hennes utveckling.

Har hört henne säga båda, lustigt de där när man ljuger & säger så mycket att man lätt blandar ihop de. Men av alla bilder i världen valde hon en avklädd bild. Vidrigt.
Citera
2025-05-25, 20:28
  #1228
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Har hört henne säga båda, lustigt de där när man ljuger & säger så mycket att man lätt blandar ihop de. Men av alla bilder i världen valde hon en avklädd bild. Vidrigt.
Som sagt, hon har sagt att det blir bilder på hennes dotter iallafall …och det blev en nu.
Citera
2025-05-25, 20:38
  #1229
Avstängd
Lyssnade på poddavsnittet som nämns några inlägg längre upp.
Jösses, det var ord och inga visor vad dom som driver podden tycker om A och om hur han uppför sig.
Blev dock lite förvånad ändå att alla utom han är välkomna som gäster.

Förövrigt så är avsnittets innehåll mer eller mindre identiskt med infon jag har. (Och den kommer ju verkligen inte från någon av dom)
Citera
2025-05-25, 20:52
  #1230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Som sagt, hon har sagt att det blir bilder på hennes dotter iallafall …och det blev en nu.

Som sagt, har hon även sagt att det inte ska postas något på henne. Vilket hon gick emot nu.
Citera
2025-05-25, 20:56
  #1231
Medlem
Lustigt, jag kan oxå säga att jag har massa info om saker och ting kring N men det blir väldigt opålitligt när man inte kan svara på hur man vet det. Men det verkar inte gå på vissa
Citera
2025-05-25, 21:03
  #1232
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Lustigt, jag kan oxå säga att jag har massa info om saker och ting kring N men det blir väldigt opålitligt när man inte kan svara på hur man vet det. Men det verkar inte gå på vissa
Det är ju inget att hetsa upp sig för, givetvis är det infon man själv har man delar med sig av. Gäller dig, gäller mig. Och andra.
Men det var nästan kusligt vad poddens avsnitt bockade av grej för grej om just A.

Just att han känner ingenting när han ser bild på dottern har han sagt till fler.
Citera
2025-05-25, 21:14
  #1233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det är ju inget att hetsa upp sig för, givetvis är det infon man själv har man delar med sig av. Gäller dig, gäller mig. Och andra.
Men det var nästan kusligt vad poddens avsnitt bockade av grej för grej om just A.

Just att han känner ingenting när han ser bild på dottern har han sagt till fler.

Konstigt att man inte har en anknytning till någon man inte får träffa eller känner. Är det så svårt att förstå? Eller är det så svårt att man distanserar sig från jobbiga känslor? Något du uppenbarligen inte verkar förstå iaf är att det Andreas utsätts för är psykiskt, för att skydda sig själv behöver man stänga av för att inte gå sönder.

Som sagt, du kan inte ge vart ifrån du vet sakerna, därav opålitligt.
Citera
2025-05-25, 21:18
  #1234
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Konstigt att man inte har en anknytning till någon man inte får träffa eller känner. Är det så svårt att förstå? Eller är det så svårt att man distanserar sig från jobbiga känslor? Något du uppenbarligen inte verkar förstå iaf är att det Andreas utsätts för är psykiskt, för att skydda sig själv behöver man stänga av för att inte gå sönder.

Som sagt, du kan inte ge vart ifrån du vet sakerna, därav opålitligt.
Ja det är galet konstigt att man inte ens säger att barnet på fotot är väldigt söt etc ens. Totalt nollställd och svarar INGENTING !!
Jag ryser när jag hör att man kan vara så kall …aldrig hört någon annan svara på det viset.
__________________
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-25 kl. 21:23.
Citera
2025-05-25, 21:24
  #1235
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Ja det är galet konstigt att man inte ens säger att barnet på fotot är väldigt söt etc ens. Totalt nollställd och svarar INGENTING !!
Jag ryser när jag hör att man kan vara så kall …aldrig hört någon svara på det viset.

Inte alls konstigt när man blivit uthängd, socialt förtryckt, anmäld för diverse saker bland annat för stalking när man försökt be om ursäkt, nekad till att få medverka i sitt (då) ofödda barns liv, totalt utesluten i allt. Då är det faktiskt inte så konstigt att man inte reagerar på ett enda sätt när man ser. Speciellt när man vet att man inte kommer få spendera någon tid med barnet på länge eftersom N inte samarbetar.
Citera
2025-05-25, 21:27
  #1236
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Inte alls konstigt när man blivit uthängd, socialt förtryckt, anmäld för diverse saker bland annat för stalking när man försökt be om ursäkt, nekad till att få medverka i sitt (då) ofödda barns liv, totalt utesluten i allt. Då är det faktiskt inte så konstigt att man inte reagerar på ett enda sätt när man ser. Speciellt när man vet att man inte kommer få spendera någon tid med barnet på länge eftersom N inte samarbetar.
Jo det är så sjukt konstigt då barn alltid framkallar någon form av känsla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in