Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Lustigt, jag kan oxå säga att jag har massa info om saker och ting kring N men det blir väldigt opålitligt när man inte kan svara på hur man vet det. Men det verkar inte gå på vissa
Det är ju inget att hetsa upp sig för, givetvis är det infon man själv har man delar med sig av. Gäller dig, gäller mig. Och andra.
Men det var nästan kusligt vad poddens avsnitt bockade av grej för grej om just A.
Just att han känner ingenting när han ser bild på dottern har han sagt till fler.