2025-05-25, 09:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Vad anser du själv? Tycker du det låter sannolikt att någon av hans närmsta gör ett sådant uttalande? Svara inte bara från motståndarsidan nu, utan tycker du det låter SANNOLIKT? Varför isf?

Är väl inte jättesvårt att räkna ut att ngn som är nära och är besviken på M och lite i chock över vad som kommit fram om honom vill skvallra anonymt på nätet? Framför allt när det flera gånger ifrågasatts i tråden om M inte har några vänner eller liknande som reagerar på det som kommit fram. Låter väl jättebra att M har bra människor omkring sig som inte slukar det han påstår med hull och hår

Du själv säger ju att du inte känner honom och ägnar dag och natt åt att skydda hans rykte på FlashBack så det är ju uppenbart inte så att man behöver något logiskt resonemang för att engagera sig här

Finner det mkt underhållande att du blivit så stressad över insekternas inlägg , tack för showen!
Citera
2025-05-25, 09:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Eller hur!

Jag kan förstå ifall frun, svärmodern och de brittiska vittnena blev förvånade eftersom Storbritannien inte har samma offentlighetsprincip. Men här uppges att barnens far och farföräldrar "blev chockade". Så obildat! Betyder det att de inte står för vad de sa i tingsrätten? Vad trodde de - att allt de vräkte ur sig skulle stanna i rättegångssalen för all evighet? Inte kunna såra barnens storebror m fl? Att det bara var som en slags hemlig teaterpjäs.

Vana att kunna styra och ställa över allt?

Fattade det som att dom blev chockade över publiceringen på YouTube och inte att saker är offentliga handlingar? Jag visste själv inte att det var lagligt att publicera inspelningar så sett
Citera
2025-05-25, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Ja, om MånsPetter ger sig in i ett rättsprocess om förtal mot Ciara och Camilla Läckberg tror jag han kommer att mötas av en väldigt tråkig process som endast leder honom längre bort från barnen och från möjligheten att få lite folkparksgig eller jobb som bröllopssångare 2027.

Som Bröllopssångare 2027 har han kanske inte så sköna vibes.
Citera
2025-05-25, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Är väl inte jättesvårt att räkna ut att ngn som är nära och är besviken på M och lite i chock över vad som kommit fram om honom vill skvallra anonymt på nätet? Framför allt när det flera gånger ifrågasatts i tråden om M inte har några vänner eller liknande som reagerar på det som kommit fram. Låter väl jättebra att M har bra människor omkring sig som inte slukar det han påstår med hull och hår

Du själv säger ju att du inte känner honom och ägnar dag och natt åt att skydda hans rykte på FlashBack så det är ju uppenbart inte så att man behöver något logiskt resonemang för att engagera sig här

Finner det mkt underhållande att du blivit så stressad över insekternas inlägg , tack för showen!
Varsågod!
Jag blev dock inte det minsta "stressad". Ville bara ställa frågor till den punkt där det skulle stå helt klart att personen ej är närstående till Måns. För mig var det självklart från början men jag ville att det skulle bli ännu tydligare. Så andra skulle förstå också. Men jag ser nu att det är heeelt lönlöst. Ni tror på vad som helst bara det sätter MZ i dålig dager. Och jag lever i The twilight zone.
Citera
2025-05-25, 09:37
Medlem
Citat:
Fattade det som att dom blev chockade över publiceringen på YouTube och inte att saker är offentliga handlingar? Jag visste själv inte att det var lagligt att publicera inspelningar så sett

Ljudfiler är offentliga handlingar.
Citera
2025-05-25, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Angeliqa
Ljudfiler är offentliga handlingar.

Jag säger inte emot dig om det ? Men det är ju skillnad på att veta att man blir inspelad i rättssalen och att filerna finns tillgängliga för allmänheten att beställa VS att dom publiceras som underhållning på YouTube och har 150 000+ lyssningar

Tycker inte det säger någonting att dom är chockade över det senare. Det hade jag också vart
Citera
2025-05-25, 10:09
Avslutad
Citat:
Varsågod!
Jag blev dock inte det minsta "stressad". Ville bara ställa frågor till den punkt där det skulle stå helt klart att personen ej är närstående till Måns. För mig var det självklart från början men jag ville att det skulle bli ännu tydligare. Så andra skulle förstå också. Men jag ser nu att det är heeelt lönlöst. Ni tror på vad som helst bara det sätter MZ i dålig dager. Och jag lever i The twilight zone.

Vi delar inte ens uppfattning om vem som ”ställs i dålig dager ” av insekten så redan där är ditt självpåtagna uppdrag lönlöst . Tycker det är tydligt att C är den som kastas framför bussen

Hur tänker du om det som insekten skrev om att inlägg som dina där du rasar och spyr galla över C och barnen kan användas av henne till hennes fördel ? Som bevis för att M s kändisskap kommer med en risk och psykiskt sjuka stalkers? Är det ändå värt det för dig?
Citera
2025-05-25, 10:12
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Varsågod!

Det låter som ett dramatiskt tillstånd för att vara i en skvallertråd. Om du befinner dig i en tillvaro av lögner och verklighet kan du ju alltid lyssna igenom rättegången en gång till och återigen läsa domslutet så kommer du i alla fall lite närmre en sanning.
Citera
2025-05-25, 10:23
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fårfällen
Som Bröllopssångare 2027 har han kanske inte så sköna vibes.

😅 du har onekligen en poäng här
Citera
2025-05-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Det tror jag verkligen inte att MP gjort. Däremot har jag skrivet om det i flera inlägg.
Det blir så tyvärr när man läser mycket skvaller att man blandar ihop det.

Jag har lyssnat på rättegången.
Citera
2025-05-25, 10:34
Medlem
Citat:
Vi delar inte ens uppfattning om vem som ”ställs i dålig dager ” av insekten så redan där är ditt självpåtagna uppdrag lönlöst . Tycker det är tydligt att C är den som kastas framför bussen

Hur tänker du om det som insekten skrev om att inlägg som dina där du rasar och spyr galla över C och barnen kan användas av henne till hennes fördel ? Som bevis för att M s kändisskap kommer med en risk och psykiskt sjuka stalkers? Är det ändå värt det för dig?
Det är just sådant här som gör att jag börjar fundera i vilken verklighet jag lever i. Huuuur kastas Ciara framför bussen ens i närheten så mycket som Måns? Nykomlingen sa ju tom själv att det är viktigare att det inte snackas illa om Ciara än Måns. Det är ju en deadgiveaway!

Snälla! Ge mig ett exempel där jag "rasat" och "spytt galla" över Ciara och barnen? Det ska vara sanningsenligt, sagt av MIG, och av samma kaliber som "ni" sysslar med mot Måns. Kan du det?
Citera
2025-05-25, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asdfghjkl-12345
Att gå ut med vem som utsätter dem? I media? På instagram? Du skämtar. Det gör man till polisen! Inget händer på Instagram.
Du kan inte ifrågasätta lagar till mig, Ciara är inte utsatt för något som hotat hennes liv.

Riktigt orolig om man kan skriva på instagram och människor tror det är sant och man kan få tillåtelse att förstöra människans liv från vad man tycker utan bevis. Vi har ett samhällssystem och kan inte gå tillbaka till när man plågade folk på torgen framför publik.

Alla som rört sig kring Måns visste ju redan om det här som Ciara skrev, det var inga nyheter. De har ju sett honom under flera år. Föräldrarna verkar ha vart helt uppe i det blå, och så finns det väl en del naiva fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in