2025-05-24, 22:45
Medlem
Yatsys avatar
Vem var det från V som attackerade?
Citera
2025-05-24, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Precis. Alla förstår ju att tjänstekvinnan måste ha gjort något för att provocera ATM oavsett vem som gjort vad och vem som slagit vem.

Som folkvald politiker bör man kunna stå emot en del provokationer. Att bli filmad på allmän plats är något politiker får tåla.
Citera
2025-05-24, 23:12
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Som folkvald politiker bör man kunna stå emot en del provokationer. Att bli filmad på allmän plats är något politiker får tåla.

Inte inne i EU-parlamentet av ett annat partis tjänsteman. Tyvärr.

Edit: Sunt förnuft på vilken arbetsplats som helst. Gäller inte bara politiker.
Citera
2025-05-24, 23:18
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Precis. Alla förstår ju att tjänstekvinnan måste ha gjort något för att provocera ATM oavsett vem som gjort vad och vem som slagit vem.

Och som Marie-Louise von Bergmann-Winberg säger så ska ju tjänstemännen överhuvudtaget inte ens involvera sig med andra partiers parlamentariker.

Kan ju hälsa och säga hej vid kaffemaskinen om man är från samma land. Men att börja diskutera politik eller driva något ärende mot parlamentarikern ska de ju ge fan i.

OT

Men kan man verkligen heta "Marie-Louise von Bergmann-Winberg"?
Citera
2025-05-24, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Ska påpekas att övrig vänster i EU-parlamentet inte heller stödjer svenska vänsterpartiets envisa försvar av tjänstemannen och Nooshis kritik mot EU-parlamentet. I slutänden handlar det om Nooshis legitimitet.

Vänsterpartiet har nu problem med att aktivisterna tagit över och de finns över allt likt vägglöss. Varje vänsterpartist får det här på sig. Detta går inte att resonera sig mot. Finns bara en utväg och det är utrensning och uteslutningar i massor.

Ja, de här problemen som finns inom V eskalerar ganska rejält får man säga. Nu är hela EU involverat i vad som händer inom V.
Citera
2025-05-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Ja, de här problemen som finns inom V eskalerar ganska rejält får man säga. Nu är hela EU involverat i vad som händer inom V.
Kanske kommer ett förslag att "terrorstämpla" likt AfD blev i Tyskland?
Citera
2025-05-24, 23:44
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Varför i hela friden har du fått för dig att det är så det ligger till

När ha KD gått ut och skyllt på antisemitism? Källa?

Det är inget jag "fått för mig", utan självklart är det vänstern som påstår detta. Jag skrev aldrig att det var så, utan enbart OM det skulle vara på det sättet så är det illa. Och hade det varit motsatta sidor så är jag säker på att KD använt partisammanhörigheten som samma brännbollsträ.

Det var dumt av mig att skriva att hon/dom rakt ut skyller på antisemitism, då hon egentligen inte säger det rakt ut. Men hon har länge pratat om hur synd det är om henne som är på Israels sida och att hon behöver leva med hatet från motståndarna. Så att hon direkt skyller på att det här hände pga hennes åsikt i frågan är verkligen att säga att "det här handlar egentligen inte om mig utan om Israel".

Men, det kan ju bara vara något jag läser in.. vi alla tolkar saker olika.
Citera
2025-05-25, 00:03
Avstängd
dansquelcass avatar
Det var semiten Yusra som attackerades av rumänskan

Citat:
Ursprungligen postat av Yatsy
Vem var det från V som attackerade?
Citera
2025-05-25, 00:09
Avstängd
dansquelcass avatar
Rumänskan är inte folkvald utan handplockad av sin bästa vän Busch och om rumänskan faller på grund av hennes misshandel kommer Busch också att falla.

Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Citera
2025-05-25, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjanska
När har dom nästa kongress, är en del saker som kommer tas upp där, hur stor är "Lorena Delgado Varas grupp", hon är ju inte utesluten än.

Socialdemokraternas börjar på onsdag kan också bli intressant.

https://www.youtube.com/watch?v=2TSyLQswNTk
Citera
2025-05-25, 00:26
Medlem
Kan inte kolla nästa 140 sidor - finns bild på kommunisten??
Citera
2025-05-25, 00:31
Avstängd
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proffs100
Kan inte kolla nästa 140 sidor - finns bild på kommunisten??

Här
https://samnytt.se/slagsmal-mellan-k...ngades-pa-film
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in