Flashback bygger pepparkakshus!
2025-05-24, 17:05
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Register för licensierade personliga tränare
Här hittar du alla personliga tränare som innehar Active Swedens nationella PT-licens. Du kan också söka vilka som finns i ditt län/kommun.

En personlig tränare med den nationella PT-licensen har bevisat sig ha gedigna kunskaper och den kompetens som motsvarar de krav som Active Sweden bedömer att en personlig tränare ska besitta för att på ett effektivt och säkert sätt kunna hjälpa människor med träning, fysisk aktivitet och en hälsosam livsstil.

Vid en sökning så dyker detta upp:

Safe Education
Täby, Stockholm
My Martens

Skall vara detta: https://theacademy.se/

...
Det var ju intressant. Undrar hur många tusen inlägg i denna tråd som gått ut på att personer som identifierar sig som "granskare" påstår att hon saknar utbildning som PT.
Citera
2025-05-24, 17:10
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det verkar ha lugnat ner sig härinne.

Man vill ju gärna tro att vi lyckades konvertera trollen
Eller betalade Camilla L. dem bara för två veckor?

Keep fighting, My! Snart kommer vi inse din storhet

Den där Läckbergskan i combo med My Martens sänder ut lite säregna vibbar.
Nästan så en funderar på om det kommer en bok med tema "Stalking" inom en snar framtid?

Hur går det med förhör och den förhöjda hotbilden?
Citera
2025-05-24, 17:18
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
Det var ju intressant. Undrar hur många tusen inlägg i denna tråd som gått ut på att personer som identifierar sig som "granskare" påstår att hon saknar utbildning som PT.

Det intressanta är, vilken form av utbildning My Martens har.
Med tanke på hur många olika det finns, så är My Martens väldigt hemlig med vilken form av utbildning inom PT hon har.
Men troligtvis så är det så enkelt, att eftersom My varit/är stalkad av en person som även gett sig på "alla" My har haft och har kontakt med, så är det troligtvis ett säkerhetstänk hos My med Team att inte gå ut med var My har utbildat sig, med vem och vilket ställe, då denna stalkers "Modus Operandi" är att stalka och hota.

My har helt enkelt valt att skydda sin omgivning från stalkern, och därmed dolt sina utbildningar och meriter från insyn.

Hon är omtänksam, My Martens.
Citera
2025-05-24, 22:04
Medlem
Jag har en liten fundering...
Hur kan portalen My bloggar på ha så få följare gentemot My Själv?
My verkar ha 56,9 tusen följare på instagram och portalen hon bloggar på har antalet 8900 följare på instagram. Det är ju något som känns skumt här.
Med de följare My har så skulle hon ju inte behöva blogga via något annat media än henne själv?
Eller tänker jag fel? Vad är det jag missar i influencervärlden?
Jag frågar för att jag inte förstår detta just nu

EDIT:
Kan det vara så att Kurera får mer följare genom ett samarbete kanske? Tänkte inte på det i första läget.
Senast redigerad av Stolpen22 2025-05-24 kl. 22:07.
Citera
2025-05-24, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Jag har en liten fundering...
Hur kan portalen My bloggar på ha så få följare gentemot My Själv?
My verkar ha 56,9 tusen följare på instagram och portalen hon bloggar på har antalet 8900 följare på instagram. Det är ju något som känns skumt här.
Med de följare My har så skulle hon ju inte behöva blogga via något annat media än henne själv?
Eller tänker jag fel? Vad är det jag missar i influencervärlden?
Jag frågar för att jag inte förstår detta just nu

EDIT:
Kan det vara så att Kurera får mer följare genom ett samarbete kanske? Tänkte inte på det i första läget.

Det kan ju vara så att My har köpt sina följare.
Citera
2025-05-25, 13:20
Medlem
Har tyvärr vart lite off här på senaste. Men är det nån som har koll på hur många nya följare hon fått efter dokumentären?
Citera
2025-05-25, 17:42
Medlem
"Nu vet ni varför jag varit kryptisk kring varför jag inte varit aktiv här inne och sagt ”efter påsk”
Skriver My på sin blogg och berättar att hon varit upptagen med dokumentären i 1.5 år.
Nu när inspelningen är klar och alla avsnitt sända så får vi se om hon kommer att börja blogga igen om det hon anger på Kurera att bloggen ska handla om.
Hälsa, träning o pepp?
Citera
2025-05-25, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trutlymadlydeeply
Har tyvärr vart lite off här på senaste. Men är det nån som har koll på hur många nya följare hon fått efter dokumentären?
Nej, men innan dokumentären var de köpta ca 45%
Citera
2025-05-25, 23:01
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Nej, men innan dokumentären var de köpta ca 45%
Har du bevis för det eller är det en ren gissning från din sida?
Citera
2025-05-26, 01:04
Medlem
Citat:

Från Bloggbevaknings koll
https://postimg.cc/m1sY2QWb
Citera
2025-05-26, 08:02
Medlem
Citat:

Hon har just nu 58,91% "fake followers" enligt Modash, ett verktyg som visar andel köpta följare för ett visst Instagram-konto. Här är resultatet:

https://www.modash.io/fake-follower-check?influencer=%40Mymartens
Citera
2025-05-26, 09:20
Medlem
Googlade på L.N;s för och efternamn samt M.M och då dyker det bland annat upp ett offentligt inlägg på Facebook rörande L.N som postades den 13/5. Där påstår i alla fall användare att rösten är L.N som hörs i dokumentären. Oavsett vem det nu är som ligger bakom detta så är det för mig helt obegripligt att denne orkat hålla på med detta i så många år
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in