Visst ger det julkänsla att se en fuskblondin i högklackat, svarta leggings/strumpbyxor, lårkort spetskjol och fluffig kort jacka stående nere vid vattnet?
"24 December 2025 16:46:38
God jul ♥️ Merry Christmas ♥️ Feliz navidad 🎄 "
Såna här inlägg är totalt meningslösa förutom att det verkar ge TPL någon slags inre tillfredställelse. Det är väl en skvallertråd? Vad är detta för skvaller? Det här går under kategorin rent hat, kan vi inte försöka hålla det utanför?
Tycker att My ser lite trött ut🤔
Kanske hon är på väg att avveckla sitt "kändis-jag"?
Tidigare i höstas var hon ju ganska hyper på SoMe och ganska fit efter besök på Mikes, men nu känns hon mer lugn och inte så uppmärksamhetssökande. Trött på att vara c-kändis?
Ps, har Jonas lämnat bejsick element? Någon som vet?
Tidigare i höstas var hon ju ganska hyper på SoMe och ganska fit efter besök på Mikes, men nu känns hon mer lugn och inte så uppmärksamhetssökande. Trött på att vara c-kändis?
Ps, har Jonas lämnat bejsick element? Någon som vet?
BE har uppehåll just nu.
Jobas har turnerat med Alban i flera veckor. Kom hem för några dagar sedan.
Tidigare i höstas var hon ju ganska hyper på SoMe och ganska fit efter besök på Mikes, men nu känns hon mer lugn och inte så uppmärksamhetssökande. Trött på att vara c-kändis? Ps, har Jonas lämnat bejsick element? Någon som vet?
Vad fick dig att tro att Jonas lämnat BE?
Hoppas du inte kom hit bara för att trolla?
Jag vet att det låter långsökt och tragiskt, men vissa själar i misär verkar faktiskt tycka det är kul 🙄.
Lycka till isf, incel boy 😔. +5 troll. Daddy Jeffrey loves you 🤗
Senast redigerad av osnuten Idag kl. 00:23.
Det är dina tråkiga inlägg här och i Book-tråden som förstör, du bara gnäller.
Han är väl tvungen att jobba extra med Alban, för frugan jobbar ju inte. Hennes gym som hon tar bllder i kostar väl en hel del varje månad eller kvartal att ha. Två lägenhetshyror ska ju också betalas. Jag citerarade fel inlägg. Ursäkta.
Senast redigerad av Ljuzz Idag kl. 14:44.