Jag tycker du tydligt ”inte är på någons sida” men du förväxlar det med kritiken du fått.
Du beskriver Ciara negativt (”förvuxen fjortis”) för att hon skrattar mycket, är glad och mjuk.
Men Måns som ”jättehärlig” när han verkligen beter sig som en fjortis själv.
Men du uppfattar inte de nyanserna?
Det var intressanta inputs; vad du sett utifrån som bekant med Måns genom jobbet, för det var väl det du skrev?
Sen får man ju inte förväxla ditt avståndsperspektiv med att du har nån insyn i det som allt gäller ; våld i nära relationer och missbruk.
Du vet ju inget om nåt om det så så bra känner du inte honom.
Inte Måns föräldrar heller.
Bara Ciara verkar ha en äkta nyanserad bild av honom för hon har levt med honom och sett
alla hans sidor, till skillnad från dig…
Citat:
Ursprungligen postat av
insekterna
Jag loggade in nu och hade tretton notiser. Kommer inte kunna svara på alla enskilt och framför allt inte dig som svarat på alla mina inlägg med mycket detaljerade frågor. Kan däremot svara på frågan om Måns ska sälja huset i England. Huset ligger just nu inte ute till försäljning men hur det blir i framtiden vet jag inte. Husmarknaden i England är tuff precis som i Sverige.
Ingen är skyldig att tro att jag är någon med insyn men att både Team Ciara och Team Måns kritiserar mig för att inte vara tillräckligt neutral eller ta tillräckligt mycket ställning samtidigt som jag ”outat” både Måns och Ciara kanske säger er någonting…? 😉
Hela syftet med mitt inlägg var att ge en nyanserad bild av vad som sker, hur Måns liv sett ut på sistone och försöka dämpa urspårningen i den här tråden. För barnens skull, eftersom att jag helhjärtat bryr mig om dem.