2025-05-23, 18:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Ljug inte.
Hon ljög inte, paradoxalt finfin skallform & benstruktur trots det överdrivna garnityret
Senast redigerad av Crapmagic 2025-05-23 kl. 18:16.
Citera
2025-05-23, 20:51
Medlem
Lorenzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obsanity
Citat:
Ursprungligen postat av bellusorca
Dennis fick utlösning för tidigt och fick då en panikångestattack? Dennis, Dennis… smh. Dessutom verkar Jannika vara en otroligt förstående och accepterande tjej som han kan vara trygg med. Han är inte den första mannen som har svårt att hålla sig i början av relationen. Men alltid detta drama..? Frågan är när Jannika tröttnar. Dennis behöver jobba med sig själv men kommer Jannika orka följa med på den resan är ju frågan. All fokus är alltid på honom. Han är inte på rätt plats i livet att gifta sig imo.

Haha! En av många saker Dennis inte fattar är att när man floppar sådär hårt så kastar man en komplimang eller två på kvinnan, typ att hon är för skön för att man ska kunna knulla henne ordentligt. Sen provar man igen eller löser det bara.

Men inte Dennis inte, han sätter sig med planetens största offerkofta och hyperventilerar fram en panikångestattack, han grät väl en skvätt också? Han passar verkligen med att heta Dennis.
-----------------------------------

Funkar inte för mig att citera...

Dennis behöver en ordentlig utskällning av Jannika eller någon annan vettig människa så att han tar av sig offerkoftan och börjar bete sig som en vuxen.

Och ja, det finns jättemånga sätt att bemöta en för tidig utlösning. Panikgråt och gömma sig är inte ett bra sätt. Rycka på axlarna och försöka igen och öva på att inte komma efter 30 sek är däremot det.

Du satte huvudet på spiken.

Vad ska man förvänta sig av en manlig miljöpartist.
Citera
2025-05-23, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorenzi
Du satte huvudet på spiken.

Vad ska man förvänta sig av en manlig miljöpartist.

Och måste han berätta om alla pinsamma detaljer i kameran? Han verkar ha noll filter och behöver lära sig vad som passar o säga framför kameran o vad som räcker att han och J pratar om. Handlar inte om att det är skambelagt med tidig utlösning eller panikångest men man behöver inte skylta med det i nationell TV i varenda avsnitt.
Citera
2025-05-23, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteTedKaczinsky
Tycker brandingenjören verkar helgalen
Psykovibbar och pratar med bebisröst när hon har ”ångest”. Kanske var gulligt när hon var fem år gammal och föräldrarna daltande med henne.. inte lika gulligt nu. Han borde fly.
Citera
2025-05-24, 06:41
Medlem
Lorenzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Jag tog det som ett skämt Mao han är höger
Ja, klart det var på skämt
Citera
2025-05-24, 07:06
Avstängd
Tv-teamet är så pass cyniska att de lockar honom att öppna upp om problemen och han är så glad över att vara med i programmet så han dansar glatt med.

Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Och måste han berätta om alla pinsamma detaljer i kameran? Han verkar ha noll filter och behöver lära sig vad som passar o säga framför kameran o vad som räcker att han och J pratar om. Handlar inte om att det är skambelagt med tidig utlösning eller panikångest men man behöver inte skylta med det i nationell TV i varenda avsnitt.
Citera
2025-05-24, 19:29
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilith
Dennis är inte snygg. Han är sexig. Helt klart en nörd, ja. En sexig sådan. Och så lagar han mat, vilket väger upp mot eventuella potensproblem. Jag brukar bli väldigt hungrig efter att ha utnyttjat nån sexuellt. Men när det blir dags för gråt och panikångest får han åka hem till frugan igen.

Ursprungligen postat av fonder
"Stör mig inte det minsta, snarare är jag sjukt förvånad över att du inte tycks se självklarheter. Fråga en miljon människor om vilken av dem är snyggare och du kommer vara helt ensam om att finna Dennis attraktiv. Inte för att du ska bry dig utan för att förklara för dig att du ser något som en miljon människor inte lyckas se. Då är det närmare till hands att just du behöver söka en optiker och inte en miljon."

Svar på citatet ovan: Utseende är inte allt. Jag hade inte vänt mig om efter Dennis om jag såg honom på stan, nej. Men det är liksom inte bara ögonen som gör att man blir kåt på nån... Så jag vet inte hur en optiker skulle kunna hjälpa mig. Du, signaturen fonder, skrev i en annan tråd om en häxa... Ska vi fråga en miljon gubbar ifall de tycker att häxor är attraktiva?

Tillägg: Märkligt att ingen nämnt Dennis relation till morsan hans? Inte heller experterna tar upp detta?! För det framgår med all tydlighet att en del av hans problem grundar sig där...

Jag vet fan inte om jag kan kalla det matlagning, allt bubblade ju över eller brändes, tro på fan Jannika får panik.
Citera
2025-05-24, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag vet fan inte om jag kan kalla det matlagning, allt bubblade ju över eller brändes, tro på fan Jannika får panik.

En gång kan man väl få misslyckas? Han lagar mat i varje avsnitt typ. Slänger ihop och olika maträtter i snabb takt. Han vet vad han gör. Och ser ganska sexig ut när han lagar mat.

Jannika fick panik för att han spillde på hennes matta. Är man så dum att man har en vit matta i köket får man skylla sig själv.
Citera
2025-05-24, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
En grej som hade varit kul med att ställa upp i detta program är ju att man blir bedömd och matchas med någon objektivt. Alltså anses jag snygg o trevlig av folk som aldrig träffat mig innan eller är det tvärtom?

Om man vill bilda sig en objektiv uppfattning om huruvida du är trevlig eller inte så kan man läsa dina övriga inlägg:

Citat:
Dock utstrålar Dennis en brist på manlighet som får en fet sopåkare från valfri håla att framstå som Stålmannen.

Citat:
Nja, finns väl många killar med normala utseende som är ihop med fettsäckar, en man kan vara nöjd med lagad mat, fitta o lite sällskap.

[quote]
Citat:
Sam ser ut som en babbeluring som opererat sin stora kran pga svartskallekomplex. Han vill väl ha en påskkärring med slöja, det passar honom bättre.

Spännande att se vilken charmig dam de skulle para ihop dig med...
Senast redigerad av lillalilith 2025-05-24 kl. 20:50.
Citera
2025-05-24, 21:30
Medlem
NiccoJs avatar
[quote=lillalilith|91992067]
Om man vill bilda sig en objektiv uppfattning om huruvida du är trevlig eller inte så kan man läsa dina övriga inlägg:

Citat:

Spännande att se vilken charmig dam de skulle para ihop dig med...
Tur jag är gift sedan många år, annars hade damerna flockat sig.
När fet Dennis o den lesbiska sexexperten talar slakkuk o förtida sädestömning vänder det sig i magen.
Citera
2025-05-25, 02:39
Medlem
Citat:
Tur jag är gift sedan många år, annars hade damerna flockat sig.

Synd för nu söker de deltagare till Svt's nya programsatsning "Rasist söker fru".
Citera
2025-05-25, 02:40
Medlem
Tervulls avatar
Jannika och Dennis. Mitt favoritpar och jag tror verkligen på dom. Starkt av Jannika att sova ihop med svärisarna som hon inte känner i deras husvagn, det hade jag aldrig klarat av! Dennis måste sluta använda sin ångest som ett skäl för att inte diskutera svåra saker och Jannika måste våga sätta ner foten när han tar på sig den offerkoftan. Kärlek finns så jag tror de löser det.

Amanda och Alex. Han växer faktiskt och upplevs som sympatisk och tålmodig. (Hoppas han skämtade om att han är V dock). Hon är fullblodsegoist, andra människor skall enbart finnas till för att behaga henne och hon ser ner på den som är sjuk. I nöd och lust, nä skulle inte tro det…Hoppas för Alex skull att det tar slut, han och Denise borde testa att dejta. De har både äktenskapstycke och är lugna och fina.

Denise och Sam. Jag tror han är smygbög av den enkla anledningen att han fått en söt fru som är villig att ligga med honom men han vill inte! De flesta män med normal sexdrift hade inte tackat nej till sex med en kvinna som Denise om chansen erbjöds. Men istället för att få sig lite fitta så sitter han och gnäller som en annan kärring. Jag tycker att han är elak och Denise skulle inte bara tagit in på hotell utan hon borde åkt hem till Stockholm. Eftersom Sam längtar efter att tränga in i en hårig röv kan hon aldrig vinna. Denise känns väldigt mogen och är absolut inte en kvinna som söker konflikter, snarare tvärtom. Hon förtjänar enormt mycket bättre än någon som oavbrutet trycker ner henne vilket Sam gör.

Ebba och Pontus. Jag blir förbannad på honom. Varför låter han sig bli behandlad som skit av den fruktansvärda Ebba Slebba, så desperat kan väl ingen vara? Jag hade fan inte kunnat låta bli att provocera henne oavbrutet. Hon beter sig som en liten unge med putande underläpp och grinigt kroppsspråk. Man vet aldrig vart man har henne, ena stunden är hon glad och i nästa smäller det. Pontus är alldeles för bra för henne. Det lär inte bli lätt för henne att träffa en man efter den här medverkan. Jag tyckte först att hon var sexig och fin men nu ser jag bara en ren idiot. Hon och Sam delar förstaplatsen på värsta beteendet. Tvi vale!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in