2025-05-24, 18:46
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PowerNisse
Men var inte han lite efterbliven, typ någon diagnos på killen dom hittade på stan?
Kanske finns fler Örebroare?

Ingen aning, killen har jobbat som kock har jag för mig i alla fall
Citera
2025-05-24, 18:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanon
Skapelsen som ville knulla spädbarn till döds har nummer #200.
För mig tar nog Robinsongäddan (#144) priset i vidrighet.
Glöm inte #601, sadisten från Veberöd. Hans loggar gör att han kvalar in som en av dom värsta avarterna.
Citera
2025-05-24, 18:53
Medlem
håller helt med dig. Nu har Anna själv bekräftat vad som hänt så nu finns det inga frågetecken. Men jag håller 100 % med att dumpen gjorde ett jävligt dåligt avslöjande. De har lagt så mycket energi på att fiska den här gäddan, och så gör de ett avslöjande som på många sätt går att ifrågasätta.

Oerhört slarvigt med tanke på vilken makt de har. Som du säger, får det inte kunna finnas några tvivel eller bortförklaringar.

Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Asså som sagt var så stor företaget inför en kris var sig mannen är den utpekade eller ej. Således påpekar jag att detta inte har någon större betydelse. Hur mannen privat borde agera i sociala medier är ju en helt annan grej.

Jag tror nog alla tycker det är mycket som pekar åt att det är rätt person som är utpekad. Det som jag lyfter är att Dumpen borde presentera starkare bevisning. Det ska inte finnas några frågetecken och det ska inte gå för en gädda att kunna snacka sig ur situationer. Kan dom göra detta är det ett misslyckande från Dumpens sida.
Citera
2025-05-24, 18:54
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Fast det hon har beskrivet är ju exakt vad som har hänt. Både mannen och fiskaren är vuxna människor. Kontakten har skett online och med ord. Vi vet inte om det mannen hävdat är sant eller inte då ingen tidigare anmälan går att koppla till honom. Det kan bara vara skryt eller fantasier, vi vet inte. Vad vi däremot vet är att det är han som chattat. Det kan han inte snacka sig ur och det erkänner hon också.

Du får även tänka på att detta är företagets Facebookkonto och där ska fokus ligga på företaget, inte på offentliga personliga utläggningar. Hur påverkar detta företaget? Vad för detta för följder för driften? Sådana frågor. Mer privat gottande i ägarinnans egna känslor hör inte hemma på företagets sociala medier.

Jag förstår att sociopaterna här i tråden vill se ett krypande i smutsen och självflagellering för att stilla blodtörsten. Det har hon ingen anledning att göra. Hennes Facebookinlägg var koncist, handlade om det som gäller verksamheten och postades även på verksamhetens sociala medier. Dessutom går det inte att lägga all tillit till anonyma inlägg i Dumpens kommentarer. Det kan lika gärna vara någon psykdåre härifrån som vill skapa grogrund för att ge sig på henne också.

Tappert försök. Jag tror det är så att antingen förstår man när man inte bör lägga in tolkningar (som livar en grå vardag) eller så gör man det inte.
Citera
2025-05-24, 18:55
Medlem
tack för den dissen. Men nu visade det ju sig trots allt att jag hade rätt, så min intelligens är det inget fel på.

Citat:
Ursprungligen postat av bonuspappa
Du har inte särskilt många högskolepoäng va?
Det går inte att tolka avsaknad av dementi som ett erkännande. Du har ingen aning om hur du hade reagerat på en traumatisk situation.
Citera
2025-05-24, 19:02
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Så du menar att frun också borde straffas och hängas ut och drivas till självmord? Är det vad du menar?

Klarar sig sonen eller ska han också avkrävas ansvar pga släktskap?

Självklart borde hon utredas eftersom något är helt fel. Hon kanske behöver professionell hjälp av något slag.
Jag förstår inte vad du menar med straff?

Om hon är inblandad och kanske höll barn i fångenskap eller på annat sätt deltog måste vi ha klarhet i. Det gäller väl alla som är inblandade i brottslighet.

Förstår inte vad du blir så upprörd över och gnällgråter som en liten snorunge..

Det är inte släktskapen som är problemen dumfan, utan det är närheten och risken för att dom antingen aktivt varit delaktiga eller passivt ägnat sej åt att dölja och skydda gärningsmannen.
Man är bra korkad om man inte fattar en så enkel sak.
Citera
2025-05-24, 19:05
Medlem
alltså du får ju också förstå att hon har ett helt annat perspektiv på saker än vad du och jag har. Vi ser honom som värsta hemska äcklet. och det kanske hon också gör nu, men han är ju fortfarande den som hon spenderat en stor del av sitt liv med, och han är fortfarande pappa till hennes barn. Därför har hon givetvis en väldigt annorlunda bild av honom än vad vi har, och hon har mycket svårare att ställa in sig på det som har hänt.

Då kan man inte heller kräva att hon ska skriva lika hårt som vi andra gör. Detta är trots allt extremt emotionellt för henne.

Då kan vi väl ha lite brains att ta hänsyn till det utan att öva analysera hennes ordval i texten.

Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det känns onekligen som om frun till extremgäddan 616 riktar minst lika mycket besvikelse över att Dumpen publicerade chatten och hängde ut gäddan som att besökare bojkottar deras familjeföretag.

Hon skriver fantasier. Det kanske var fantasier att gäddan bestämde träff med det han trodde var en pedofilmamma med barn han skulle söva och knulla?
Citera
2025-05-24, 19:11
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Blir det skilsmässa och bodelning, kanske får dom stycka av gruvan (det är en gruva och ingen grotta namnet till trots). Praktiskt om det finns två ingångar ett litet kikhål i mellan i det avdelade shaktet höjer spänningen för båda sidor (fast på olika sött). Kanske ett hål så man kan sticka in en arm med en kloroformtrasa. ”Grottmonstret blir en bra gimmick. Man ska se möjligheter i en kris.
Citera
2025-05-24, 19:20
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Självklart borde hon utredas eftersom något är helt fel. Hon kanske behöver professionell hjälp av något slag.
Jag förstår inte vad du menar med straff?

Om hon är inblandad och kanske höll barn i fångenskap eller på annat sätt deltog måste vi ha klarhet i. Det gäller väl alla som är inblandade i brottslighet.

Förstår inte vad du blir så upprörd över och gnällgråter som en liten snorunge..

Det är inte släktskapen som är problemen dumfan, utan det är närheten och risken för att dom antingen aktivt varit delaktiga eller passivt ägnat sej åt att dölja och skydda gärningsmannen.
Man är bra korkad om man inte fattar en så enkel sak.
Men vänta nu, så även om det skulle finnas något som hans fru vet och som i själva verket friskriver det där gränslösa svinet från att söva och våldta barn så ska hon ändå skriva att det är så på sociala medier, enligt dig? Eller hur tänker du? Med det du vet, hur skulle hon har skrivit?
Citera
2025-05-24, 19:25
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LudvigSigurdDavid
Men vänta nu, så även om det skulle finnas något som hans fru vet och som i själva verket friskriver det där gränslösa svinet från att söva och våldta barn så ska hon ändå skriva att det är så på sociala medier, enligt dig? Eller hur tänker du? Med det du vet, hur skulle hon har skrivit?

Jag menar det jag skriver och inte dom dumheterna du svamlar om.

Jag har inte tagit del av vad hon skrivit och skiter i det. Hon får väl skriva vad fan hon vill på sociala medier. Det hör inte hit.

Du verkar inte fatta vad jag skrev. Läs om det tills du gör det och stör inte mej med ditt bisarra svammel. Hur full är du egentligen?

Ps. Låter som du svarat på fel inlägg
Senast redigerad av jori9900 2025-05-24 kl. 19:30.
Citera
2025-05-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Blir det skilsmässa och bodelning, kanske får dom stycka av gruvan (det är en gruva och ingen grotta namnet till trots). Praktiskt om det finns två ingångar ett litet kikhål i mellan i det avdelade shaktet höjer spänningen för båda sidor (fast på olika sött). Kanske ett hål så man kan sticka in en arm med en kloroformtrasa. ”Grottmonstret blir en bra gimmick. Man ska se möjligheter i en kris.
Grottan är hennes, gården är hans. Beroende på hur denna fars slutar lär det ju framgå huruvida det finns papper skrivet på respektive egendom. Har dock stark misstanke om att det finns strikta papper på grottan.
Citera
2025-05-24, 19:28
Medlem
Kronas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto

Enligt ett inlägg på hennes Facebooksida har han redan en egen isoleringscell i grottan. Det är skrivet under ett inlägg om att man kan få sin partner inlåst under två dygn i en cell i grottan om man är trött på sin partner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in