Slutade med att jag köpte en månad viaplay deras billigaste variant för 99:-. Då får man tillgång till "kanaler" och kan se det som direktsänds på tv6, dvs hockeyn just nu.
Flytta ner den där jävla William Nylander till sistafemman. Sett den där jäveln i både world cup och nu i VM och han åker runt nonchalant som om de vore uppvärmning. Liten och klen är han också.
Ja alltid helt oduglig så fort det börjar ställas krav och gälla något.
Jag tycker uppriktigt synd om dagens unga som växer upp under en tid när Sverige är under isen i fotboll, ishockey, tennis, friidrott m.m. För 20-30 år sedan såg det helt annorlunda ut….men vi vinner ju innebandy VM….
Jag trodde verkligen på Hallam när han tillsattes.. men han får inte till det.. Det behövs nåt nytt tror ja.. Bara ett osguld kan rädda honom känner jag spontant..
Jag trodde verkligen på Hallam när han tillsattes.. men han får inte till det.. Det behövs nåt nytt tror ja.. Bara ett osguld kan rädda honom känner jag spontant..
In med Rönnberg så att det blir lite jävla ordning och redan.
Jag tycker uppriktigt synd om dagens unga som växer upp under en tid när Sverige är under isen i fotboll, ishockey, tennis, friidrott m.m. För 20-30 år sedan såg det helt annorlunda ut….men vi vinner ju innebandy VM….
Fast dom som växte upp då är ju de som inte levererar idag