2025-05-24, 08:48
Avstängd
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Han säger i videon att han har 213822 prenumeranter och när jag kollar nu så har han 213751 så han har backat 71 sedan han släppte videon.
Intressant.
213739 nu.

Har han nått sin peak och kommer behöva få tag i saken själv för att få fler? Antagligen. Man kan ju tycka att när nästan 15000 sett videon så borde han gått plus…
Citera
2025-05-24, 09:58
Avstängd
GreenBatterys avatar
Nu går han all-in och offrar allt. Vad händer när/om det inte flyger? Jag tror att han attackerar Chrippa som ett sista försök innan han blir tvungen att inse att hans tid på YouTube som ”stor” kreatör är all.

213737 nu. Det går åt fel håll. Stödköp på gång?
Citera
2025-05-24, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Att vissa i kommentarerna orkar gnälla! Lokal, Medvikt och arga, tuffa ”frun”, Axel, Chrippa .. de alla BER med mun och stjärt öppen att Anjo ska reagera så de blir lite mer kända. Nu får de vad de ber om!

Alltså jag börjar fundera på om Lokal är 12 år gammal som måste fokusera på Anjos vikt i en låttext, pinsamt!
Citera
2025-05-24, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Exakt vad jag också tänkte. Man ska vara försiktig med vad man önskar för det kan slå in. Nu har de hans uppmärksamhet så inget gnäll från de nu.

Exakt!

Och allt detta tjat om att Anjo & Rask är slut dom kommer inte överleva detta år, det kommer inte bli så dom kommer vara kvar på sociala medier & YouTube.
Citera
2025-05-24, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Alltså jag börjar fundera på om Lokal är 12 år gammal som måste fokusera på Anjos vikt i en låttext, pinsamt!
Undra varför chipstutten inte gör något åt vikten. Bra förebild för barnen...
Citera
2025-05-24, 11:18
Medlem
Citat:
Exakt!

Och allt detta tjat om att Anjo & Rask är slut dom kommer inte överleva detta år, det kommer inte bli så dom kommer vara kvar på sociala medier & YouTube.
Vem har sagt att Rask försvinner? Han har varit kvar sen 2015 oavsett hur dåligt med deg han har dragit in. Bara en idiot skulle tro att han försvinner. Han orkar helt enkelt inte knega.
Citera
2025-05-24, 11:22
Medlem
Citat:
Chipstutten omg du är också 12 år gammal.
Kanske lite löjligt men tjock är han.

Jag tycker själv jag konsumerar mat och alkohol som ett jävla svin men håller ändå relativt bra form måste jag säga, absolut inte överviktig. Man vill gärna se anjos dagliga kostschema.
Senast redigerad av antonio-puerta 2025-05-24 kl. 11:27.
Citera
2025-05-24, 11:24
Medlem
Citat:
Kolla hans tråd finns tusen inlägg om att han är slut detta år.
Men jag håller med det har man sagt länge men han kommer vara kvar.
Tolkar det mer som att det inte kommer bli lika lönsamt för Rask och därmed säger dom att han är slut. Jag tror också lönsamheten som Rask såg 2024 är slut. Men att han försvinner finns inte, han är för sjuk för att ta bort sociala medier.
Citera
2025-05-24, 11:28
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Kanske lite löjligt men tjock är han.

Jag tycker själv jag konsumerar mat och alkohol som ett jävla svin men håller ändå relativt bra form måste jag säga, absolut inte överviktig. Man vill gärna se anjos dagliga kostschema.
Vad spelar det för roll? Vad har du med det att göra?
Citera
2025-05-24, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Vad spelar det för roll? Vad har du med det att göra?
Han har själv pratat om sin vikt offentligt så då har jag min fulla rätt att analysera? Jag är genuint intresserad vad han trycker i sig om dagarna eftersom han är så svullen.
Citera
2025-05-24, 12:13
Avstängd
GreenBatterys avatar
Håll koll på följarantalet. Tre till har hoppat av tåget. Jag tror att det inom kort kommer ett hopp på 500-1000 (eller fler) helt ”out of the blue”.
Eller så släpper han det han har ändå för att han kan inte hålla tyst om nåt. Det kliar så i sparkdräkten när man har saker man vill lägga ut.

Jag vill gärna se en ny ”Anjo-ritar-på-whiteboard-och-skriver-ut-en-massa-papper-på-sin-skrivare”-video. Han var så stolt och lycklig som ett barn när han trodde att han hade full koll på pengatvätt!

The king of fools is actually more stupid than the average man.
Citera
2025-05-24, 12:20
Medlem
granny-pantiess avatar
Lokals distrack om Anjo är fan legendarisk.

Musikvideo ute nu:
https://youtu.be/x9Is6Dw-rhw?si=uoOxmFx-8OGa8EOI
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in