Kanske jag missförstår dig, så du vet...
Men det var V terroristen som först försökte jävlas med att filma henne för syfte att hänga ut henne och då när ATM ville ta upp sin mobil vart hon påhoppad av apan.
Så fort apan tog tag i ATMs mobil så gäller NÖDVÄRN så Alice är inte omogen för att ha försökt värja sig. Alla skulle det.
Det är apan som är omogen som inte kan kontrollera sin terrorist ådra som är ett problem i V.
När jag ser sånt hos pallar, så vet vi att dessa människor inte ska ha ett eget land. För mkt ilska och hat. Så Gaza Plaza here we come
Citat:
Ursprungligen postat av
Kvartalet2023
En person filmar eller tar olovligen foto på mig...Jag skulle självklart upplysa personen om förbudet/olämpligheten i detta men det skulle aldrig ha fallit mig in att försöka ta telefonen med våld ur den andres hand om jag själv hade arbetat i Europaparlamentet. Det är liksom ingen bensinmack, bussgarage eller sjukhusavdelning vi snackar om nu liksom. Förtroende för dessa två damer inblandade? Inte ett smack. Omogna människor som inte kan behärska sig har inget i ett parlament att göra. Pinsamt är bara förnamnet.