Citat:
Ursprungligen postat av
Sveaswe
Jag håller med dig, men Måwe kunde varit den större i det hela. Hon skulle bara gått därifrån!! Nu är hennes rykte oavsett förstört. Jag är FÖR självförsvar men inte när man är offentlig person tyvärr. Då händer skitsaker tyvärr och med det får man ta skit. Måwe kunde varit smart och gått därifrån och vunnit politiska poäng med att sätta dit vänster personen psykologiskt och politiskt. Båda är bortblåsa . Personligen så fort jag ser en kamera drar jag. Inte en chans att man ska stånoch dividera . Bara att GÅÅÅÅ
Jag håller med, hon borde ha ignorerat detta. Samtidigt så vet vi inte huruvida detta pågått fler gånger, och att det just i detta fall blev droppen som fick bägaren att rinna över. Det sorgliga är att det får Sverige att se fånigt ut, jag hade hoppats att den här tiktok-trenden som man ser i USA, där folk ska provocera med kamera i hand för att skapa clickbaits och genast gapa "misshandel" om den som filmas rör dem, inte skulle sprida hit.
I övrigt undrar jag vad syftet var från första början. Alice har ju ändå gjort sig lite av ett namn och går väl helt ok i EU-kretsar? Kan det kanske vara så att man vill dra ner henne genom en sådan här aktion. Tjänstemannen är collateral och kan få en ny post om några månader, medan Alice tappar sin "gloria".