2025-05-23, 08:18
Medlem
Jag har nu använt flera THC test från dinatester.se, specifict 20ng/ml. Jag får ett ytterst svagt streck på "streck 2", i instruktionerna står det att minsta lilla visning på streck 2 = testet är negativt.

Vågar jag lita på detta ? Det är knappt synligt med blotta ögat men man ser ett streck. Luddig beskrivning, ber om ursäkt på förhand..
Citera
2025-05-23, 13:06
Medlem
Hej alla smokers!

Min partner har precis fått hjälp av vården (hälsocentral) pga hans depression och nedstämdhet. Utöver hans depression har han även ADHD och är inskriven på vuxenpsyk, men eftersom väntetiderna på vuxenpsyk är EXTREMA har han mer eller mindre slutat att ”tjata” på dom om tid, hjälp osv.

Nu har han varit på ett andra besök hos hans hälsocentral, då ville hans läkare ta kissprov. Min partner har rökt cb under något år, för att dämpa ångesten och för att kunna sova. Så självklart gav kissprovet utslag på THC.

Han ska nu få lämna ett nytt prov redan på måndag (26/4). Inte en chans att THC’n hunnit lämna kroppen.

Han har inte rökt sen den 21/5. Vad kan han använda för metoder för att få ett negativt svar på måndag? Dricka mängder vatten, B2 och kreatin? Något annat?

Tack snälla!
Citera
2025-05-25, 00:38
Medlem
Freddrostarrs avatar
Hej!

Om man blir tagen och ska lämna blodprov, ungefär hur lång tid måste det ha gått från att jag tar t.ex amfetamin tills det visar positivt på blodprov? Förstår detta är individuellt men ungefär? Syns det efter intag 15 min i blodprov eller syns det inte förrän efter någon eller några timmar?
Citera
2025-05-25, 09:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Freddrostarr
Hej!

Om man blir tagen och ska lämna blodprov, ungefär hur lång tid måste det ha gått från att jag tar t.ex amfetamin tills det visar positivt på blodprov? Förstår detta är individuellt men ungefär? Syns det efter intag 15 min i blodprov eller syns det inte förrän efter någon eller några timmar?

Lär synas ganska omgående. Beror väl hur du petar i dig amfetaminet men det tror inte de spelar nån större roll.. går ut i blodet fort 15 min som du skrev, max.
Citera
2025-05-25, 11:17
Medlem
Freddrostarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Lär synas ganska omgående. Beror väl hur du petar i dig amfetaminet men det tror inte de spelar nån större roll.. går ut i blodet fort 15 min som du skrev, max.

Misstänkte det, tack för svar 👍
Citera
2025-05-25, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Jag har nu använt flera THC test från dinatester.se, specifict 20ng/ml. Jag får ett ytterst svagt streck på "streck 2", i instruktionerna står det att minsta lilla visning på streck 2 = testet är negativt.

Vågar jag lita på detta ? Det är knappt synligt med blotta ögat men man ser ett streck. Luddig beskrivning, ber om ursäkt på förhand..

98-100%
Citera
2025-05-25, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
98-100%

Bad min bekanta ta ett likadant test (han är ren) och hans streck var supertydligt.. kanske inte spelar någon roll ?
Citera
2025-05-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firmahasten
Bad min bekanta ta ett likadant test (han är ren) och hans streck var supertydligt.. kanske inte spelar någon roll ?

Det är alltid så svagt att det typ behövs förstoringsglas och det är likadant om jag är superren
Citera
2025-05-26, 11:05
Medlem
Unoerros avatar
Alltså kan någon ge lite klara riktlinjer för riskerna kring urin, saliv, och blod respektive, när det handlar om provtagning i relation till ADHD-medicinering?

Känns som hela min värld är upp- och ned nu när folk säger att salivprov är värre än urin och att grejer sitter hur länge som helst. Ska börja medicinering snart och tänkte att jag hade koll på mitt spelutrymme men nu undrar jag om det finns någon säkerhet öht. Stämmer detta så har ju tydligen precis alla källor fel; ChatGPT, sidor som säljer drogtester, Wikilistan över detection times på Reddit, etc. Är det bara i Sverige vi har sådana ultra-mega-crazy-jaga-pundare-tester??

Jag är intresserad av sådant som cannabis, pregabalin, ketamin, lättare opiater, kokain, LSD och svamp, MDMA.

Stort tack på förhand?
Senast redigerad av Unoerro 2025-05-26 kl. 11:11.
Citera
2025-05-26, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Vad visar denna på labb? Förstår att det slår ut på Benzo vid screening men vad visade den på labb någon??

På labb visade den några olika benzo som var kopplade till klonazepam fast tror inte på dom jag tror de ljög och de ville inte visa mig heller..
Eftersom det är en ny substans borde den inte visa på analys om den då inte kanske blir några metaboliter de kanske kan se..
Citera
2025-05-27, 12:35
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluclazolam
På labb visade den några olika benzo som var kopplade till klonazepam fast tror inte på dom jag tror de ljög och de ville inte visa mig heller..
Eftersom det är en ny substans borde den inte visa på analys om den då inte kanske blir några metaboliter de kanske kan se..
Kolla provsvar på 1177
Citera
2025-05-27, 13:21
Medlem
oggethedoggs avatar
Finns det någon annan som tagit difludiazepam och lämnat up på labb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in