2025-05-22, 20:58
Medlem
carygrants avatar
Varning . Firmafester kommer nu förbjudas...
Citera
2025-05-22, 21:15
Medlem
Var det inte Lejnegard som berättade i en intervju på SVT att han brukar åka till lägenhetsbordeller i förorten för att köpa sex?
Citera
2025-05-22, 21:54
Moderator
Dr Kings avatar
I augusti/september är det dags för inspelning av nästa säsong av Mästarnas Mästare. Det börjar alltså snart brinna i knutarna för SVT att bestämma sig om Micke L skall placeras i frysboxen och ersättas av någon annan. Så länge detta fall inte är avgjort med en friande dom är det nog troligast att det är frysboxen som gäller för Micke.
Citera
2025-05-22, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
I augusti/september är det dags för inspelning av nästa säsong av Mästarnas Mästare. Det börjar alltså snart brinna i knutarna för SVT att bestämma sig om Micke L skall placeras i frysboxen och ersättas av någon annan. Så länge detta fall inte är avgjort med en friande dom är det nog troligast att det är frysboxen som gäller för Micke.
Han är en rödlojal Vänsterpartist.
Hans liv kommer rulla på som vanligt nästa år tror jag.
Vem var kvinnan? Snälla någon!
Citera
2025-05-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Var det inte Lejnegard som berättade i en intervju på SVT att han brukar åka till lägenhetsbordeller i förorten för att köpa sex?
Så sant .elleranske köpa pussar
Citera
2025-05-22, 22:44
Medlem
Man har hört om polis som inte haft resurser att åka på pågående våldtäkt, men såna här fjanterier ska man utreda? Vad är det för fjantkvinna som inte kan överse och förlåta en sån här firmafestfyllegrej när hon dessutom fått en rejäl ursäkt? Fy f..n ett sånt fruntimmer. Skulle inte vilja ha med en sån person att göra. Vem är hon?
Senast redigerad av lont 2025-05-22 kl. 22:53.
Citera
2025-05-22, 22:45
Medlem
schizophrenias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busgris
Vem tar över Mästarnas Mästare? ML blir garanterat cancellerad för evigt. Sådana är tiderna.
Det blir åtminstone inte Peter Settman.

https://youtu.be/58G0CdJzV80?si=8c7uvWeEUmGx2lax

För den som glömt, se 2:35 in i youtubevideon från Idrottsgalan 2008.

Tidningsrubrik 2017:
Tvångskyssen på Kalla hade inte accepterats i dag – pressen borde fälla programledaren
https://www.st.nu/2017-12-07/tvangsk...programledaren
Citera
2025-05-22, 22:58
Medlem
RutgerFuchss avatar
Börjar inse att det är de som aldrig har varit attraktiva för det motsatta könet som reagerar kraftfullast mot en flyktig puss i farten. Kanske borde vi anpassa hela samhället för dessa manliga och kvinnliga incels? Lagstiftningen måste wokemässigt harmonierars med oattraktiva, överkänsliga och psykiskt insufficienta, så att de slipper blir kränkta.

Är det konstigt att de stoppas på krogarna och att de skys som elden i avslappnade sammanhang? Sanslöst osköna avundsjuka människor!
Senast redigerad av RutgerFuchs 2025-05-22 kl. 23:05.
Citera
2025-05-22, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alice09
Måste/bör/ska allt som på papperet är olagligt polisanmälas?
Nej det tycker jag inte. Men vore det lagligt att kränka folk hur som helst med pussar hade det blivit ett helvete för många tjejer, tror jag.
Citera
2025-05-22, 23:10
Medlem
Framför allt tycker jag någon tidning borde gräva i:

SVT beslutar att använda skattemedel till att flyga ner många överbetalda medarbetare till solen för att spela in ett program som lika gärna kunnat gå på TV4.

Som grädde på moset går alla SVT-cheferna ut och super skallen i bitar på tjänsteresan. ”För att fira att man fyllt 60” (??). Jag ger mig fan på att kvittot ligger i en redovisning nånstans hos Meter Television , så även spånken betalats av skattebetalarna.

Sen spårar det ur, såklart. Det kunde ju vem som helst räkna ut.

Finns det INGA riktlinjer kring spritfester på tjänsteresa som arrangeras av statligt finansierade SVT??

Och så är Anne Lagerkrans ute och grinar om för små anslag i tidningen. Hon kan väl börja med att se över vart de stålar hon får tar vägen?

Dagens Media? Resumé? Öppet mål. Någon?
Citera
2025-05-22, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenshuvud2000
Framför allt tycker jag någon tidning borde gräva i:

SVT beslutar att använda skattemedel till att flyga ner många överbetalda medarbetare till solen för att spela in ett program som lika gärna kunnat gå på TV4.

Som grädde på moset går alla SVT-cheferna ut och super skallen i bitar på tjänsteresan. ”För att fira att man fyllt 60” (??). Jag ger mig fan på att kvittot ligger i en redovisning nånstans hos Meter Television , så även spånken betalats av skattebetalarna.

Sen spårar det ur, såklart. Det kunde ju vem som helst räkna ut.

Finns det INGA riktlinjer kring spritfester på tjänsteresa som arrangeras av statligt finansierade SVT??

Och så är Anne Lagerkrans ute och grinar om för små anslag i tidningen. Hon kan väl börja med att se över vart de stålar hon får tar vägen?

Dagens Media? Resumé? Öppet mål. Någon?
Välkommen ombord på absurda Svecia!
Här är det skillnad på folk och fä. Det var länge sen man skriftligt behövde motivera taxi i tjänsten.
Idag går skattepengarna direkt till den lättkränkta generationen, här personifierad av Madame Flodh.
Citera
2025-05-22, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
L×tta Engb×rg gjorde exakt samma sak på programledaren i bäst i test i direktsändning också två gånger på munnen, vad är skillnaden?

Skillnaden kan ju vara att det är lättare att freda sig som man. Vem blir du helst kysst av - Ola Salo eller han från gröna milen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in