2025-05-22, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Oj vad är detta för påhopp !
När du gör precis likadant om tex fam Hernestig VL och Andreas . Du vet hur allt är och ligger till och om vem som sagt vad osv
Men när vi vill ha en förklaring el svar så kommer det bara massa babbel om ingenting .
Du verkar vara väldigt insatt i allt vad som rör N med fam .
Men ändå vänder du kappan efter vinden , ena minuten strycker du N med hårs och gillar allt hon gör för att I nästa tycka illa om henne beror på vem det är som skriver
Ja verkligen sant det 🤔
Citera
2025-05-22, 21:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Tänker inte diskutera detta mer då jag märker att du bara försöker dra paralleller till A och N. Och "hur dumt det är att inte anmäla" (motanmäla) som jag sa. Och som du och jag haft diskussion om i en annan tråd. Faktiskt exakt samma sak.
Det behöver vi inte diskutera. Men det var du som tog upp mordhot å psykopat å sånt. Inte jag.
Citera
2025-05-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Det behöver vi inte diskutera. Men det var du som tog upp mordhot å psykopat å sånt. Inte jag.
Ja det var bara för att poängtera att det ibland är bra att stryka medhårs.
Citera
2025-05-22, 21:46
Avstängd
Citat:
Precis ni har sagt detta från början och jag är villig att hålla med .
Nä ingen idé att bråka med denna fam då det blir värst för A själv sen tror jag även att advokaten har rått A att ligga lågt i detta ärende. Vore bara dumt av A att göra en motanmälan då man vet att hela fam H står bakom henne . Och om man lyssnar på vad J säger så har hon varit med och sett hur A har bettet sig mot en och säger hela tiden vi har levt under samma tak allihop så vi vet . Hur ska då A kunna stå upp för detta . Nä dom vet precis vad dom gör
Han har ingen advokat.
Citera
2025-05-22, 21:51
Medlem
Citat:
Han har ingen advokat.
Och hur kan du veta det ????????
Alla har rätt till en advokat och vad jag vet har han inte nekat till att ha någon
Citera
2025-05-22, 21:52
Avstängd
Citat:
Ja det var bara för att poängtera att det ibland är bra att stryka medhårs.
I Andreas fall verkar det ju inte så jättebra som du märker.
Citera
2025-05-22, 21:52
Medlem
Citat:
Tänker inte diskutera detta mer då jag märker att du bara försöker dra paralleller till A och N. Och "hur dumt det är att inte anmäla" (motanmäla) som jag sa. Och som du och jag haft diskussion om i en annan tråd. Faktiskt exakt samma sak.

Det gör du rätt i, det är ingen ide. Du kommer inte få svar eller så kommer det vändas emot dig. Likt en annan person och J. De spelar djävulens advokat för att sedan hugga på ord en del av deras härskarteknik. Ledsen för din väns skull🥺, hoppas det gick bra till slut🙏
Citera
2025-05-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ja verkligen sant det 🤔
Precis , blir mer förvånad hur en människa som säger sig inte känner N . Ändå kan veta allt särskilt detta med anmälan , rättegång och nu att A inte skulle ha någon advokat
Citera
2025-05-22, 21:53
Medlem
Citat:
I Andreas fall verkar det ju inte så jättebra som du märker.
Jag tänkte på motanmälan.
Citera
2025-05-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Det gör du rätt i, det är ingen ide. Du kommer inte få svar eller så kommer det vändas emot dig. Likt en annan person och J. De spelar djävulens advokat för att sedan hugga på ord en del av deras härskarteknik. Ledsen för din väns skull🥺, hoppas det gick bra till slut🙏
Ja precis, det har du rätt i. Tack, ja det blev mycket bättre ❤️
Citera
2025-05-22, 21:55
Medlem
Citat:
Precis , blir mer förvånad hur en människa som säger sig inte känner N . Ändå kan veta allt särskilt detta med anmälan , rättegång och nu att A inte skulle ha någon advokat
Nej precis, personen verkar vara väldigt insatt😄🤔
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-22 kl. 21:57.
Citera
2025-05-22, 21:56
Medlem
Citat:
Ja precis, det har du rätt i. Tack, ja det blev mycket bättre ❤️
Vad skönt att höra , ledsamt att din vän fick uppleva detta 🥺❤️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto