2025-05-22, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Exakt vad jag sagt hela tiden, beräknande och uträknat!
Precis!

Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Antyder du att hon har ljugit för att få till den rubriceringen av polisen?
Isåfall är ju A riktigt riktigt korkad om han inte gör en motanmälan på det ärendet.
Eftersom han inte gjort det ,med en så grov anklagelse , så är det nog sant att han upprepade gånger gjort sådant man inte får göra.
Antyder ingenting, men inget förvånar mig heller. Jag tror att hon gjort allt för att tiden ska gå. Inte låta honom göra faderskapsprov t.ex. då hon inte vill att han ska bekräfta faderskap, för att hon vet att han vill ha ett.
Ju mer tiden går desto mindre chans har han till umgänge.

Som jag sagt förr är det nog ingen mening mot denna familj, och hur N beter sig offentligt. Ingen mening att elda på och göra saken värre. Bättre att ligga lågt.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-22 kl. 21:17.
Citera
2025-05-22, 21:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Precis!

Det förvånar mig inte om hon gjort!
Som jag sagt förr är det nog ingen mening mot denna familj, och hur N beter sig offentligt. Ingen mening att elda på och göra saken värre. Bättre att ligga lågt.
Det är ju polisen som avgör vad som är brott och inte. Inte han och inte N.
Är han så lam även med detta ,om det inte är sant, får han ju skylla sig själv.
Som man bäddar får man ligga passar ju utmärkt här.
Och även ett svar från er att han är totalt handlingsförlamad.
Han beskrivs som stans fegis !!
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-22 kl. 21:18.
Citera
2025-05-22, 21:19
Medlem
Citat:
Det är ju polisen som avgör vad som är brott och inte. Inte han och inte N.
Är han så lam även med detta ,om det inte är sant, får han ju skylla sig själv.
Som man bäddar får man ligga passar ju utmärkt här.
Och även ett svar från er att han är totalt handlingsförlamad.
Tänker du likadant om man har med psykopater att göra? Min vän har t.ex.
gett upp allt för sitt ex bara hon slipper ha med honom att göra då han bara gör hennes liv till ett helvete. Bättre att stryka medhårs.

Jag vet vad du kommer skriva, att det alltid är bäst att göra en anmälan och inte låta förövaren vinna. Men tro mig, det är inte lönt i vissa fall.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-22 kl. 21:22.
Citera
2025-05-22, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Precis min tanke också . Så skrämmande och uträknat från första stund . Skulle gärna vilja veta vad som sägs om man hintar om en sån utredning och gör förtal mot motparten i detta fall som är mot Andreas

Såg vi skrev samma sak. Visst är det skrämmande😳

Även skrämmande hur de gaslightar både N och J. J framförallt som har erfarenhet både livet och i yrket. Hon är den pådrivande om att polisanmäla.

Men när de blir anmälda då åker stora offerkoftan fram. De kommer inte erkänna ett skit. Även skrämmande att försvara bullshit med att det är på grund av polisen.

Som ni säger (sorry har inte citerat alla, men ni vet vilka ni är) hon visste precis vad hon skulle anmäla från start.
Citera
2025-05-22, 21:22
Medlem
Citat:
Exakt vad jag sagt hela tiden, beräknande och uträknat!

Citat:
Precis!

Det förvånar mig inte om hon gjort! Men antyder ingenting.
Precis ni har sagt detta från början och jag är villig att hålla med .
Nä ingen idé att bråka med denna fam då det blir värst för A själv sen tror jag även att advokaten har rått A att ligga lågt i detta ärende. Vore bara dumt av A att göra en motanmälan då man vet att hela fam H står bakom henne . Och om man lyssnar på vad J säger så har hon varit med och sett hur A har bettet sig mot en och säger hela tiden vi har levt under samma tak allihop så vi vet . Hur ska då A kunna stå upp för detta . Nä dom vet precis vad dom gör
Citera
2025-05-22, 21:24
Medlem
Tack för att ni är så kloka 💐 håller med! Dom vet precis vad dom gör!
Citera
2025-05-22, 21:24
Avstängd
Citat:
Tänker du likadant om man har med psykopater att göra? Min vän har t.ex.
gett upp allt för sitt ex bara hon slipper ha med honom att göra då han bara gör hennes liv till ett helvete. Bättre att stryka medhårs.
Ja gud ja, har man med en psykopat att göra så är det också viktigt att markera. Det råder även polisen en till så det var ju klantigt gjort av din vän.
Man kan göra allt man kan och ska göra men ändå hålla sig borta. Det kan leda till upprättelse vilket man som offer vill och önskar.

Apropå olika händelser som tas upp här och där så leder du listan på att ha varit med om eller har nån vän som varit med om EXAKT allt.
Citera
2025-05-22, 21:25
Medlem
Citat:
Såg vi skrev samma sak. Visst är det skrämmande😳

Även skrämmande hur de gaslightar både N och J. J framförallt som har erfarenhet både livet och i yrket. Hon är den pådrivande om att polisanmäla.

Men när de blir anmälda då åker stora offerkoftan fram. De kommer inte erkänna ett skit. Även skrämmande att försvara bullshit med att det är på grund av polisen.

Som ni säger (sorry har inte citerat alla, men ni vet vilka ni är) hon visste precis vad hon skulle anmäla från start.
Såg nu att vi även skrev samma sen igen 🫣☺️ ja visst är det skrämmande.
Och tragiskt alltihop att några köper Precis allt hon säger . Fast det finns tusentals inlägg och bevis att N & J säger emot sig själva hela tiden
Citera
2025-05-22, 21:31
Medlem
Citat:
Ja gud ja, har man med en psykopat att göra så är det också viktigt att markera. Det råder även polisen en till så det var ju klantigt gjort av din vän.
Man kan göra allt man kan och ska göra men ändå hålla sig borta. Det kan leda till upprättelse vilket man som offer vill och önskar.

Apropå olika händelser som tas upp här och där så leder du listan på att ha varit med om eller har nån vän som varit med om EXAKT allt.
Klantigt var det inte innan hon förstod vad hon hade att göra med. Efter polisanmälan och kommande mordhot. Det är inte så ovanligt som du vill tro.

Tycker inte att jag skrivit så mkt om mig själv eller nån vän i denna tråd.
Senast redigerad av Patchoulioud 2025-05-22 kl. 21:38.
Citera
2025-05-22, 21:33
Medlem
Citat:

Oj vad är detta för påhopp !
När du gör precis likadant om tex fam Hernestig VL och Andreas . Du vet hur allt är och ligger till och om vem som sagt vad osv
Men när vi vill ha en förklaring el svar så kommer det bara massa babbel om ingenting .
Du verkar vara väldigt insatt i allt vad som rör N med fam .
Men ändå vänder du kappan efter vinden , ena minuten strycker du N med hårs och gillar allt hon gör för att I nästa tycka illa om henne beror på vem det är som skriver
Citera
2025-05-22, 21:37
Avstängd
Citat:
Klantigt var det inte innan hon förstod vad hon hade att göra med. Efter polisanmälan och kommande mordhot. Det är inte så ovanligt som du vill tro.

Tycker inte att jag skrivit så mkt om mig själv eller nån vän i denna tråd.
Mordhot skall man ju absolut inte släppa. Det är ju som att ge klartecken till förövaren att det är helt okej. Otroligt dumt.
Man får skydd om man är mordhotad. Dock måste man ju anmäla att man är hotad. Annars får man ju inget.
Senast redigerad av Josefsmaria66 2025-05-22 kl. 21:41.
Citera
2025-05-22, 21:40
Medlem
Citat:
Mordhot skall man ju absolut inte släppa. Det är ju som att ge klartecken till förövaren att det är helt okej. Otroligt dumt.
Tänker inte diskutera detta mer då jag märker att du bara försöker dra paralleller till A och N. Och "hur dumt det är att inte anmäla" (motanmäla) som jag sa. Och som du och jag haft diskussion om i en annan tråd. Faktiskt exakt samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in