2025-05-21, 22:37
  #349
Medlem
dementeds avatar
Inget hände så han får väl lite böter eller så.
Citera
2025-05-22, 15:04
  #350
Medlem
Oddtapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Nja. Vid tiden för incidenten bodde han på Hisingen, i höghusen nära Rambergsvallen.
såpass! Jag hade för mig att han bodde i villa/radhus i suburbia men rättar in mig i ledet om du har bättre koll på detta, min källa är ”som jag minns det”, lol
Citera
2025-05-22, 18:04
  #351
Medlem
klemenzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddtapio
såpass! Jag hade för mig att han bodde i villa/radhus i suburbia men rättar in mig i ledet om du har bättre koll på detta, min källa är ”som jag minns det”, lol

Blev osäker så jag gick tillbaka till kunskapens moder, dvs originaltråden.

Vi kan säga att sanningen ligger mitt emellan. Han bodde på Hisingen (Stataregatan 2C) men hade lämnat in en adressändring för en flytt till Nödinge (om nu det kan benämnas suburbia).
Citera
2025-05-24, 22:53
  #352
Medlem
Oddtapios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klemenza
Blev osäker så jag gick tillbaka till kunskapens moder, dvs originaltråden.

Vi kan säga att sanningen ligger mitt emellan. Han bodde på Hisingen (Stataregatan 2C) men hade lämnat in en adressändring för en flytt till Nödinge (om nu det kan benämnas suburbia).
okej! jo, det kan benämnas suburbia i enskilda nödingefall
Citera
2025-06-19, 17:01
  #353
Medlem
diseuses avatar
Nu går det vidare till åtal.

Göteborgs-Posten (Polisutredningen klar – planstormaren åtalas):
Citat:
Polisutredningen mot 18-åringen som attackerade Sebastian Starke Hedlund på Gamla Ullevi är klar.

Åklagaren Mats Ihlbom räknar med att väcka åtal under nästa vecka.

– Det är svårt att få bättre bevisning än livesända tv-bilder, säger Ihlbom.
Citera
2025-06-19, 18:10
  #354
Medlem
GP glömde skriva att han heter Odd Remme (2007-05-19).
Citera
2025-06-19, 18:46
  #355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddtapio
okej! jo, det kan benämnas suburbia i enskilda nödingefall

Touché 👍
Citera
2025-06-19, 19:39
  #356
Medlem
Elm17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obama2012
GP glömde skriva att han heter Odd Remme (2007-05-19).



Riktigt udda jävla namn. Oavsett ska han ha livstidsavstängning precis som Kevin Hagen.
Citera
2025-07-02, 10:54
  #357
Medlem
diseuses avatar
Radiosporten (Efter attacken – nu väcks åtal mot planstormaren):
Citat:
I dag väcks åtal mot den man som stormade planen och gick till attack mot Österspelaren Sebastian Starke Hedlund.

”Det är inte acceptabelt att vi har supportrar som hoppar inte på planen och attackerar spelare, det är klart att det måste beivras”, säger åklagare Mats Ihlbom till Radiosporten.

Bland åtalspunkterna finns bland annat försök till misshandel och brott mot ordningslagen.
Citera
2025-07-02, 12:35
  #358
Medlem
Ingen som sitter på fupen?
Citera
2025-07-02, 13:44
  #359
Medlem
LarryKoopas avatar
Skall han flytta till Nödinge?
Vad är oddsen på att det bor två tjocka planstormare inom ett par kilometers radie.
Kul om dom springer på varandra i affären.
Citera
2025-07-14, 17:02
  #360
Medlem
Fup?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in