Citat:
Ursprungligen postat av
Ananasflickan
Hon skulle ju sluta prata om C i sociala medier. Det höll ju länge.
Håller ju knappt 1 dag
Citat:
Ursprungligen postat av
Bhadrakali
Tätt följt av en story om att inte missa morgondagens avsnitt av podden, vilken slump, be om ursäkt för att sedan göra lite reklam

blir ju bara pinsamt alltihop så genomskinliga varje gång dom kan aldrig göra något utan för vinnings skull dessa 2 . Och hennes försvarstal går ej hem heller då folk börja ifrågasätta och skriver även att hennes försvarstal gör det bara värre . Bara läsa bland kommentarerna på TT innan det rensas hej vilt
Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Håller med om att det är ansvarslöst att inte använda skydd på så många sätt. Både naivt och korkat att ta någons ord som sanning. På den punkten är jag helt enig. Andreas är inte oskyldig i det avseendet. Det är det som händer efteråt som jag har problem med som säkert framgått🙃
Jag minns att det pratades om barn och Nicci var den pådrivande. Något Nicci gjorde med MG också tidigt i deras förhållandet, finns på yt.
Inget ovanligt i nyförälskelse att par pratar om "hur gulliga barn de hade fått".
Jag minns också ganska tydligt ett par gånger att A sa att han ville ha barn MEN INTE nu. Sen börjar J driva den frågan också i samtalet hem🤦♀️de hade känt varandra "i en kvart". Även där såg A ganska obekväm ut när frågan togs upp och inte fanns utrymme till ett djupare samtal.
Men som du säger, han kunde skyddat sig!
Ja det är oansvarigt och lite naivt av A . Men samtidigt så kan jag förstå honom . Beror ju på hur hon säger det till A och vad denna donnan ger han för information angående att hon har svårt att bli gravid .
Unga killar brukar kanske inte kolla upp det och tror att det bara är att köra på .
Var bara en tanke som slog mig . Det stämmer bra ang Mattias och även där säger Nicci " jag ville inte alls ha barn i början men mamma & Mattias fick mig att ändra sig "
Min första tanke var hur mycket J är involverad i Ns liv el sina barns . Inte normalt iallafall. Har oxå framkommit att J har tjatat om barn sen N var 16 -17 år att hon vill el ska vara mormor in 50 .
Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Jag läste delar av transkiberingen, mycket mycket plågsamt, kunde inte läsa allt. Jag trodde i min enfald att det kunde vara värre ännförra gången. De pratar om AI och chat gpt och deras input som gör att man blir ännu mer förvirrad.
Tydligen har Nicci frågat om vad hon skulle säga till en kille som raggningsreplik. Vilket hon gjorde och killen nappade i DM ( kan det varit VL 😲🤭 )
Sedan massa om hur DE svarar killar och hur DE ska svara!!?? Hur normalt är det!!??
Eftersom läsningen var så förvirrande så varken vågar eller vill gå in på det mer.
Däremot var det extremt tydligt hur involverad J var och är i Niccis "dejtingliv", sjukligt involverad skulle jag säga.
Var det konstigaste avsnittet ingen röd tråd någonstans och blev extemt pinsamt hur en vuxen kan sitta och berätta hur hon raggar och vad hon har för raggninsreplik detta bara avslöjar vilken mental låg ålder dessa 2 besitter på . Var tvungen att stänga av .