2025-05-21, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoNotGetItTwisted
Tack, detta kommer inte bli räkmacka för N tror jag. Han verkar ha bra relation till sin familj.

Bara det att våren 2024 hade han annan flickvän och våren 2025 är gudfar till C 🤐
Tänkte detsamma, det går fort i svängarna😶
Citera
2025-05-21, 14:53
Medlem
PATETISKT.... Ett ord som kommer till mig gång på gång gällande mycket kring just denna familj...
Ganska obehagligt med faktiskt... Väldigt ledsamt att det finns ett väldigt litet barn i detta som ofta får stå i centrum för de sk vuxnas val/beteenden osv som allt om oftast grundar sig i deras eget stora egon och behov av att stå i centrum, i jakten på att framstå som så goda, men sedan gång på gång både talar emot samt motbevisar sig själva...

Jag tror också (tyvärr) att barn nr 2 redan är på g... Tycker att det syntes på N, på bilderna från namngivningen... Sen om det var/är på grund av det valet, av ena gudfadern föll på just VL, som hon knappt dejtat i 6 månader och träffat sporadiskt, vid förmodligen mer "lättsamma tillfällen" såsom på resor, i samband med matcher, kortare vistelser osv istället för den verkliga vardagen och att bo ihop 24-7, återstår att se... Någon skrev att all fakta om N nog inte nått fram till VL än, tror inte att det gjort det åt "andra hållet heller" för då rimmar det inte riktigt med mycket av det som N så starkt håller fast vid, vad hon har för principer osv. Självklart ska man alltid bilda sig en egen uppfattning om en person ist för att lyssna på andra, men det tror jag faktiskt då mellan två personer med "narcissistiska drag", med ett ganska stort behov av att själva stå i centrum, oavsett vad det gäller, då borde göra det genom att faktiskt, leva tillsammans 24-7 under en viss tid för att verkligen veta vad de ger sig in på tillsammans, för att inte såra varandra eller ha barn tillsammans, när de eg inte känner varandra fullt ut.

Visserligen är väl att vara gudfader inte eg bindande på ngt sätt, men så tror jag att det valet N/J gjort är SÅ medvetet för att äntligen ha fått just en efterlängtad hockeyspelare på kroken och "binda fast" honom i deras trådar och nät, för en förhoppningsvis lång framtid, oavsett hur länge det än håller i deras förhållande, istället för att inte välja honom alls, eller ist kanske någon av hennes närmsta vänner som hon känt längre...? Eller just det, hon kanske inte har så många såna, som hon väl själv sagt i ngn av de senaste avsnitten med, undrar varför...? Så förstår att VL då också har svårt att ens kunna "våga" säga nej, till ngn i "klanen", allra helst om han då är så barnkär & säkerligen fallit för både C & N...oavsett hur seriöst deras egentliga kärleksförhållande är.

Sen det att det verkar vara så tydligen att varken N eller VL bryr sig öht om vad andra tycker och tänker...oavsett vad, det även om att skaffa barn redan nu, är det verkligen ngt positivt..? Om det nu är så, kan jag också tycka det är mycket mer tragiskt/patetiskt... Det kanske är just det dom borde göra, till viss del iaf, gällande viss fakta... Men, då blir det än mer tydligt att de två, "lika barn leka bäst" osv, är mer måna om sig själva och sitt, än vad konsekvenserna för deras ev nuvarande/kommande barn kommer få leva i för slags negativt blickfång. Då kanske det kan vara läge för iaf N och J att backa ut helt från detta sk centrum av sociala medier!? För samtliga familjemedlemmars bästa..? Hitta en annan/egen form av försörjning om hon inte tänkt sig att helt leva på VL, för det är ju svårt för VL att göra ett sådant val att stiga åt sidan för sitt jobb, eftersom det är hans ekonomi det mesta oavsett vad, kommer att hänga på.

Just nu, kan jag tänka mig att "klanen" har detta med att de inte ska bry sig om olika skriverier, andras tyck & tänk osv som ett upprepat "mantra" för de har ju iaf varandra... Att N & VL snarare "eldas på" av det snack som är och att de nu minsann ska visa alla andra att de är de bästa för varandra osv och så länge samtliga parter i det verkligen mår bra så...
Citera
2025-05-21, 16:04
Medlem
Har J och plastmorfar skilt sig? Står någon annan skriven på deras adress sedan hösten 2024 på någon sida. Står lite olika på olika sidor. Något skumt är det. Jag vet ju vad jag tror. Detta är inte människor med renaste mjölet i påsen🤐

(Finns en tråd som handlar om Protect Me, läs den, där kommer plastmorfars namn upp. Även i en artikel nyligen där han ska starta något samarbete med liknande🤐🤐🤐🤐🤐
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2025-05-21 kl. 17:04.
Citera
2025-05-21, 17:01
Medlem
Citat:
Tack, detta kommer inte bli räkmacka för N tror jag. Han verkar ha bra relation till sin familj.

Bara det att våren 2024 hade han annan flickvän och våren 2025 är gudfar till C 🤐

Ja,😥 verkligen snabba ryck för V!!!

N är ju dessutom enl. henne själv riktigt bra på att Ragga.....& hon har ryktet om att inte dra sig för att stjäla redan upptagna män så är ej särskilt förvånad.

VL har haft ryktet om sig att ha en "flickvän" i varje stad han spelar i.
N har tydligen lyckats fånga in honom i håven genom sina DM:s så återstår att se hur det hela slutar......
Citera
2025-05-21, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
VL vet om allting som skrivs och sägs om N och hennes familj.
Detta bryr han sig inte om på ett sådant vis att han tar det som en sanning.
Han är van vid att det skvallras men bestämde sig tidigt att bilda sin egen uppfattning oavsett vad det skvallras om.
Starkt och vuxet enligt mig att göra så.
Han står dessutom bakom N i mer än ni anar.
Du skriver gång på gång hur VL känner och tycker och att han vet allting kring N och att han skiter I det som skrivs och bildar en egen uppfattning och att han står bakom N .
Om du inte känner VL & N väl hur kan du då verkligen veta vad som sägs el vad någon av dom tycker kan du vara så snäll att svara på detta !
Citera
2025-05-21, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Återigen fick du inget svar på din fråga 😂 börjar bli pinsamt när man kastar ur sig saker för att låta smart.
Har fått samma uppfattning som du ang intervjun.
Nä som vanligt , när man söker ett svar el fler. Det ska bara pratas runt om el svarar på något helt annat. Då är man inte helt ute och cyklar ang VL genom interjuven
Citera
2025-05-21, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ja,😥 verkligen snabba ryck för V!!!

N är ju dessutom enl. henne själv riktigt bra på att Ragga.....& hon har ryktet om att inte dra sig för att stjäla redan upptagna män så är ej särskilt förvånad.

VL har haft ryktet om sig att ha en "flickvän" i varje stad han spelar i.
N har tydligen lyckats fånga in honom i håven genom sina DM:s så återstår att se hur det hela slutar......
Precis var detta jag menar då jag skrev lika barn leka bäst . Men somliga inte förstod att båda 2 har dåliga rykten om sig så kanske dom passar bra ihop .
Att allt ska gå snabbt när det gäller N har vi sett resultat på tidigare. Och med tanke på VLs självförtroende och ångest så vågar han väl inte stå emot N
Citera
2025-05-21, 17:35
Medlem
Citat:
Har J och plastmorfar skilt sig? Står någon annan skriven på deras adress sedan hösten 2024 på någon sida. Står lite olika på olika sidor. Något skumt är det. Jag vet ju vad jag tror. Detta är inte människor med renaste mjölet i påsen🤐

(Finns en tråd som handlar om Protect Me, läs den, där kommer plastmorfars namn upp. Även i en artikel nyligen där han ska starta något samarbete med liknande🤐🤐🤐🤐🤐
Förlåt att jag svarar er en & en gick inte att svara er alla i ett lnlägg .
Nä dom är ej skilda , det är samma man som stått skriven sen dom var i Spanien i några månader . Har bott många på den så kallade adressen .
Att det är något skumt med denna fam tror jag vi är många som är övrens om.
Citera
2025-05-21, 18:29
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Förlåt att jag svarar er en & en gick inte att svara er alla i ett lnlägg .
Nä dom är ej skilda , det är samma man som stått skriven sen dom var i Spanien i några månader . Har bott många på den så kallade adressen .
Att det är något skumt med denna fam tror jag vi är många som är övrens om.

🙄🤔Ja, De kanske möjligen hyr ut någon del av huset till Mr CW?
Men håller med. Känns lite Weird då CH inte kommer upp längre på den adressen när man söker enbart på namnet....😏
Senast redigerad av Artmovie 2025-05-21 kl. 18:54.
Citera
2025-05-21, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamy87
Där satt den 👊👍 ja listan kan göras hur lång som helst ....
Nä precis vi reagerar på Ns sätta att hantera saker, särskilt kring C . Då dom flesta vet att hon har förnekat A som pappa el ens försökt till försoning för C skull .
Ang VL så har jag inga större förhoppningar på att N orkar stå ut med han på tid och lägd då han inte kan lägga all sin fokus på henne som hon kräver då hon måste stå 24/7 i centrum
Och apropå att stå i centrum så har hon lagt ut en bild om allergisk reaktion det hon har fått är " Nässelutslag " hon använder bara ett finare ord för att det ska låta bättre & man ska tro det värsta

Citat:
Dessutom felstavat, inte jättesvårt att googla va urtikaria är men så långt tänker hon nog inte. Blir bara extremt pinsamt för hennes del

Den har jag missat.
Har en god vän som har det, hon har fått det par gånger och fått åka in akut, då gav de henne kortisonspruta och efter några timmar hemgång

Det är bara det med Nicci att när man som hon ropar "det brinner" en gång för mycket, till slut tror ingen på henne när allt är lika dramatiskt smått som stort🙄!!!

Nicci & J kör samma mönster, med subtila förändringar i sina historier och tror att de ska stå oemotsagda!!?? Inte så länge lilla C 🌸 finns med i bilden.
Citera
2025-05-21, 22:41
Medlem
Citat:
Den har jag missat.
Har en god vän som har det, hon har fått det par gånger och fått åka in akut, då gav de henne kortisonspruta och efter några timmar hemgång

Det är bara det med Nicci att när man som hon ropar "det brinner" en gång för mycket, till slut tror ingen på henne när allt är lika dramatiskt smått som stort🙄!!!

Nicci & J kör samma mönster, med subtila förändringar i sina historier och tror att de ska stå oemotsagda!!?? Inte så länge lilla C 🌸 finns med i bilden.

Garanterat så.

Nicci har lagt ut sitt försvarstal på TikTok nu & blir totalsågad med kommentarer om att detta är en efterkonstruktion, att hon gaslightar & säger att hon inte sagt det som hon sagt osv.
Tror faktiskt det va hennes sista grej som gjorde att folk vände. Det är inte bara 1-2 anmälningar som kommit in utan ett tiotal
Citera
2025-05-21, 22:59
Medlem
Citat:
Garanterat så.

Nicci har lagt ut sitt försvarstal på TikTok nu & blir totalsågad med kommentarer om att detta är en efterkonstruktion, att hon gaslightar & säger att hon inte sagt det som hon sagt osv.
Tror faktiskt det va hennes sista grej som gjorde att folk vände. Det är inte bara 1-2 anmälningar som kommit in utan ett tiotal

Nu ligger det ett ”nytt” försvarstal ute på Instastory.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in