Citat:
Det var du som skrev det. Lider du av demens? Du har inte ett enda vettigt argument och målar in dig i ett hörn. Du påstår att det man lär sig i skolan om förintelsen är lögn fast det är baserat på vittnesmål från överlevare och dokumentation. Om du inte tror på det som man lär ut i skolan avseende ämnet så tror du ju på samma sak som jag dvs att det är fabricerat.
De jag ifrågasatte var varför judarna i lägren inte tillverkade vapen av det de kunde komma över och varför de inte gick ihop i stora grupper för att slå sig fria. Det har aldrig rapporterats om några sånna flyktförsök utan endast mindre enstaka fall där man försökte fly. Det andra var att judarna inte fick gå ut efter vissa tider på kvällen, de hade husarrest. Jag ställer mig undrade till varför de inte bara bytte kläder som inte hade davidsstjärnor och gick uti alla fall. Att de inte fick gå ut på kvällarna har jag läst i Anne franks dagbok och även lärt mig i skolan. Vad är det du anser vara lögn i mina påståenden? Ljuger Anne Frank menar du?
Det är pga sånna som dig som man bara blir mer övertygad om att det är något jävligt lurt med alltihop.
De jag ifrågasatte var varför judarna i lägren inte tillverkade vapen av det de kunde komma över och varför de inte gick ihop i stora grupper för att slå sig fria. Det har aldrig rapporterats om några sånna flyktförsök utan endast mindre enstaka fall där man försökte fly. Det andra var att judarna inte fick gå ut efter vissa tider på kvällen, de hade husarrest. Jag ställer mig undrade till varför de inte bara bytte kläder som inte hade davidsstjärnor och gick uti alla fall. Att de inte fick gå ut på kvällarna har jag läst i Anne franks dagbok och även lärt mig i skolan. Vad är det du anser vara lögn i mina påståenden? Ljuger Anne Frank menar du?
Det är pga sånna som dig som man bara blir mer övertygad om att det är något jävligt lurt med alltihop.
Som du märker säger de precis vad som helst för dagen. Är det inte absolut verklighetsfrånvända fysikaliska ståndpunkter så är det att vissa vittnesmål är "oberoende och har bevisvärde" och "vem som helst fattar" varvat med "seriösa seriösa" hyperboler + sedvanlig brunsmet.
Ibland är överlevares vittnesmål i skolan och dokumentärer att klassas som bevis och ibland inte förstår du. Det beror helt på om det gynnar den eviga lögnen eller ej för tillfället.
Jag hamnade här själv av en slump för ett par år sedan och det tog inte mig många minuter innan jag började känna lukten av något skumt. Just vetenskap är min gren och det som sägs här + då brunsmetningen folk får för att vilja bena ut helt vansinniga påståenden fick mig att stanna och tjafsa här.
..bryr mig egentligen inte så mycket om det som hände för 85 år sedan men jag formligen avskyr lögnare och mobbare som jag klassar det gänget du får på dig här så fort du skriver nåt som inte lutar åt rätt håll åt lögnen.