2025-05-20, 16:54
Medlem
Vilka Influensers satte igång drevet mot My?
Citera
2025-05-20, 17:06
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Nättroll och stalkers förstår inte när de går över gränsen utan rättfärdigar hela tiden sitt beteende. Det är ju andra det är fel på, inte de. Det är enklare att projicera alla fel och brister på andra. Hoppas My blir fri från den värsta stalkern nu.
Jag har fått för mig att folk granskar för att man vill få till en förändring, typ som uppdrag granskning.

Här verkar granskning vara:

-kolla naglarna usch
-bara ljuug
-asså hon är hemsk, svarar inte när jag skriver anonymt
-hon är ful

Det roligaste är ju nästan när dom klagar på att hon kopierar eller använder andras grejer, för att sedan länka till en blogg som är totalt uppbyggd på använda andras material.
Bloggbevakning snor andras grejer och livnär sig på det.
Bloggbevakning kan inte göra en egen grej och få följare, utan hon är helt beroende på att andra människor ska bli känd via bloggar för att sedan använda deras material.
Sen klagar folk här att my använder andras saker? Hahaha
Citera
2025-05-20, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruvling3

Systrarna Graaf bland annat
Citera
2025-05-20, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gruvling3
Systrarna Graaf, Johanna Toftby och Madelene Ilmrud
Citera
2025-05-20, 21:55
Medlem
My marten har haft ett sorgligt liv...läs på vad som hände henne i tonåren ...och nu denna jäkla stalker tant ...önskar henne allt gott nu
Citera
2025-05-20, 22:06
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
My marten har haft ett sorgligt liv...läs på vad som hände henne i tonåren ...och nu denna jäkla stalker tant ...önskar henne allt gott nu
Kan du ge en sammanfattning eller en länk där man kan läsa detta?
Citera
2025-05-20, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burnwine
Kan du ge en sammanfattning eller en länk där man kan läsa detta?
Du kan googla .my marten tonnåring
Citera
2025-05-20, 23:16
Medlem
Burnwines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Du kan googla .my marten tonnåring

Jag kan tänka mig hur det kunde se ut på LVU-hem förr.
Antar att dom som "gräver" här i tråden har läst om detta men vill inte veta av det. Det skulle ju faktiskt förstöra lite för dom att skriva om detta, då det kanske kan få dom att tappa fokus från det viktigaste. Att sprida hat om My.
För det har man ju märkt nu när man börjat kolla i denna tråd efter dokumentären om stalkern.
"Jaa, ingen ska behöva ha en stalker. MEN!"........
Citera
2025-05-21, 12:26
Medlem
Vad heter stalker på Instagram? Inte läst tråden… Censurera
Citera
2025-05-21, 13:55
Medlem
Jag har kollat på dokumentären nu, visste inte vem My Martens var innan dess.
Jobbigt att dokumentärer numera ska vara så otroligt utdragna: alla har ADHD och kan inte koncentrera sig på annat än snabba TikTok-klipp men man ska orka sitta igenom tre långa avsnitt för nåt som kunde sammanfattas på en halvtimme? Jag hoppade över avsnitt 2 och spolade en massa.
Det känns som att något i dokumentären inte stämmer, jag får känslan av att My Martens redan vet vem som skrivit breven. Kanske ville hon göra ett program bara för att få tillbaka lite trovärdighet?
Hursomhelst - jag fattar inte att det ska vara så svårt att få tag i en stalker som uppenbarligen kommer in i huset och lägger brev direkt i brevlådan? Sätt upp en övervakningskamera?
Citera
2025-05-21, 14:14
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verderia
Jag har kollat på dokumentären nu, visste inte vem My Martens var innan dess.
Jobbigt att dokumentärer numera ska vara så otroligt utdragna: alla har ADHD och kan inte koncentrera sig på annat än snabba TikTok-klipp men man ska orka sitta igenom tre långa avsnitt för nåt som kunde sammanfattas på en halvtimme? Jag hoppade över avsnitt 2 och spolade en massa.
Det känns som att något i dokumentären inte stämmer, jag får känslan av att My Martens redan vet vem som skrivit breven. Kanske ville hon göra ett program bara för att få tillbaka lite trovärdighet?
Hursomhelst - jag fattar inte att det ska vara så svårt att få tag i en stalker som uppenbarligen kommer in i huset och lägger brev direkt i brevlådan? Sätt upp en övervakningskamera?

Vadå få tillbaka sin trovärdighet? På vilka grunder förlorade hon den eftersom du menar att trovärdigheten är tappad?

Tror du att vem som helst kan kräva ett program av tv4 bara för att?

Många frågetecken, men jag är väldigt glad att tv4 också tyckte att det räcker och sanningen ska fram!

Jag känner inte My Martens men jag hoppas innerligt att hon och hennes son och närstående får lugn och ro nu 🙏

Fy helvete för människor som har utsatt henne för hat och förnedring i NIO år, vem som helst hade gått under!

Om du läser här My, du är en stark tjej samtidigt som du är sårbar, önskar dig verkligen framgång i livet som du kämpar med allt och all kärlek till dig och din familj! 🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Senast redigerad av Gold94 2025-05-21 kl. 14:17.
Citera
2025-05-21, 14:30
Medlem
TPLs avatar
"Jag hoppas att polisen denna gång ska få hjälp då det nu ligger en hotbild mig mig och min familj"

Jag trodde det var polisen som skulle hjälpa till men det verkar som dom själva behöver hjälp. Frågan är från vem.

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

"Jag lägger inte upp någonting från realtid, utan blandar dagar/tid av säkerhetsskäl. Inga bilder/videos från mintt träningsevent tyvärr. Sådant jag normalt sett kan jag för närvarande inte dela. Inte från idag!"

Men hon har ju redan lagt upp stories från eventet som var den gångna helgen. Har allt plötsligt förvärrats? 🤔

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in