2025-05-20, 19:00
Kommer han få behålla sitt skattefinansierade arvode och hamna på elegantkyrkogården nu som övriga eftersom han hann vara på tjänsten i 12 timmar?
Citera
2025-05-20, 20:22
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
Dom fick kontakt på grindr och sedan skickade Tuberg en pickdick enbart till honom direkt.
Observera han fläkte inte ut sig på grindr till offentligheten.

Ja,hursomhelst så pekar det mesta i nuläget på att det rör sig om en bagatell och inte på något vis verkar det som att Thyberg begått något större fel. Hans sexuella preferenser ger jag fan i, han verkar skött sig klanderfritt i tidigare arbetsuppgifter.
Citera
2025-05-20, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubenberg
Dom fick kontakt på grindr och sedan skickade Tuberg en pickdick enbart till honom direkt.
Observera han fläkte inte ut sig på grindr till offentligheten.
Hur vet du det? Vi måste nog utgå från att han gjorde just det. Jonas Gardell och nån annan mediebög har ju sagt att alla bögar gör det konstant.
Citera
2025-05-20, 21:26
Medlem
Finns väl ingen stat som vill ta den risken att deras diplomater riskerar att bli offer för utpressning. Ingen kan ju veta om det finns ännu grövre material i omlopp heller. Oavsett om han själv har ändrat sig.
Sen tror jag inte att han saknat ambitioner tidigare i livet heller. Folk som blir utnämnda till diplomater har ju oftast en viss bakgrund.
Citat:
Ursprungligen postat av Dharmabum
Ja, men nu verkar det ju handla om bilder från en tid då Thyberg inte fanns med matchen om säkerhetsklassade tjänster. Frågan är om det var rimligt av stadsministern att på stående fot sparka en för rollen lämplig person, för att han borde ha tagit upp att det möjligen finns bilder i omlopp från en tidigare epok i hans liv.
Citera
2025-05-20, 21:32
Medlem
Haru bild eller? haha

Citat:
Ursprungligen postat av tantpullarn
Hur vet du det? Vi måste nog utgå från att han gjorde just det. Jonas Gardell och nån annan mediebög har ju sagt att alla bögar gör det konstant.
Citera
2025-05-20, 21:36
Medlem
KillPus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saqmaidiq
Kommer han få behålla sitt skattefinansierade arvode och hamna på elegantkyrkogården nu som övriga eftersom han hann vara på tjänsten i 12 timmar?

Absolut. Styrande bögmaffian lämnar aldrig egna i sticket.
Citera
2025-05-20, 21:56
Moderator
TheLuckys avatar
Ämnet diskuteras i Riks tv med Alexander Bard och Mats Selander. Bard får psykbryt och lämnar diskussionen.
https://www.youtube.com/watch?v=MBRj...b_channel=Riks
Citera
2025-05-20, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Ämnet diskuteras i Riks tv med Alexander Bard och Mats Selander. Bard får psykbryt och lämnar diskussionen.
https://www.youtube.com/watch?v=MBRj...b_channel=Riks

”Stå för det du säger och håll käften.”
🙄
😂
Citera
2025-05-21, 00:45
Medlem
Lulligullgullans avatar
Jag vill bara säga att jag tycker inte det är skäl nog .
Om han tex skickat till personer som inte vill se då kanske .
Nu är det länge sen .och inte ett brott ens .
Vi borde sluta med moralpoliser .
Citera
2025-05-21, 06:36
Citat:
Ursprungligen postat av KillPu
Absolut. Styrande bögmaffian lämnar aldrig egna i sticket.

I så fall visste han att det skulle skita sig men smög runt tills han fick tjänsten... politiker är värre än gängkriminella förfannn
Citera
2025-05-21, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lulligullgullan

Du vet ju inte ens vad bilderna föreställer. Då kan du inte veta om innehållet är brottsligt eller ej. Men vi vet att han fick gå pga det…
Citera
2025-05-21, 08:19
Medlem
Busgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulligullgullan
Detta handlar inte om sexuell läggning och vilka bilder som finns eller inte finns. Det handlar om att han har undanhållit att det har funnits bilder på vift. Det är alltså en fråga om förtroende. Det blir synnerligen viktigt med tanke på historien om Landerholm. Jag tycker att det är bekymmersamt att folk inte kan förstå detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in