Citat:
Ursprungligen postat av
kaffemedOboy
Linda fyllde inte jämt i år och va inte ensammen på födelsedagen hon hade mamma och hennes sambo över på fika och mat och det va Springmeet i Östersund det är 1 gång per år och började 09:00 då skulle jag också släppa iväg barnen och inte bli arg på barnen för att dom inte var hemma sen va inga av dom andra barnen heller hemma så jag skulle göra som Linda gjorde och fika och äta mat med mamma/pappa/och deras partner om dom har nån och sen nån annan dag fika med barnen när alla är i Ström eller ja kanske inte Oscar men dom andra.
This. Hur många gånger har man inte som vuxen av olika anledningar firat sin födelsedag själv? Oftast har man då firat en annan dag som passar bättre. Som vuxen ska man inte förvänta sig att firas på just sin dag på så sätt. Om man nu inte fyller jämnt. Men annars. Vi har blivit så fokuserad på att det ska firas på rätt dag, vad fan spelar det för roll om du firas ett halvår senare. Du blir ju firade åtminstone.
Springmeet är väl viktigare som är just bara en dag och att E for med några av de äldre barnen till dina anhöriga. Det kanske inte gick en annan helg.
Om de minsta har H vecka så kan jag förstå att de inte heller var med. För de kan lika gärna fira L denna vecka om hon har de.