2025-05-19, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
De är dock hos Niklas i helgen....det är en bit
Det finns ett uttryck som låter, "KARMA missar aldrig en station"
Citera
2025-05-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Tittade senast idag och NEJj det gör hsn inte

Sorry, tittade fel, kollade på gemensamma och det är Linda som följer Erik inte tvärtom. Fel av mig
Citera
2025-05-19, 16:58
Medlem
I kommentarsfältet på senaste vloggen har L förklarat att tvillingsönerna inte firade henne då dom båda var i Östersund. Förutsatt att man har en god relation till föräldern, låter man verkligen denne sitta helt ensam på sin födelsedag? Östersund är trots allt inte särskilt långt borta, så jag tvekar på att hade varit omöjligt att få till ens ett snabbt firande. Nej, jag tror att de egentliga orsaken är att relationen skurit sig på grund av L:s beteende.
Citera
2025-05-19, 19:35
Medlem
Det är inte bara på Mötesplatsen som L söker kärleken. Även på Threads raggas det för fullt:
Citat:
"Var finns den tjej/kvinna som orkar med 8 barn i åldern 5-17 år 3 tjejer 5 killar varav 5 st kommer varannan vecka övriga 3 kommer lite då och då plus en gubbe på 61 år som jobbar för mycket speciellt den veckan han inte har barnen som också får spontana ryck och flyger till Gran Canaria när det känns behövligt"
"Haha, började läsa och trodde någon skrev om mig, har nämligen också 8 barn varav yngsta är 5 😊"
Citat:
"Hallelujah! En av dem bättre låtarna i världen? Troligtvis. 😍"
"Men wow, tänk att ha dig i soffan hemma😉"
Citat:
"Har mycket fint i mitt liv, men saknar
En kvinna jag får älska och skämma bort
Att vara älskad och få älska
Att planera mysiga resor och att få se fram emot dessa
Planera goda middagar och tillsammans laga mat och umgås med kvinnan jag älskar
Att somna sked och vakna i varandras armar
Att le och möta din blick och då bara veta att det är du
Får jag längta så här mycket utan att vara en oattraktiv man?
Jag längtar efter dig!!!"
"Vad fint skrivet. Klart man får längta. Skulle inte tacka nej till allt det där 😊"
Citera
2025-05-19, 20:09
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Det är inte bara på Mötesplatsen som L söker kärleken. Även på Threads raggas det för fullt:

Finns inget som är så attraktivt som en desperat kvinna.
Citera
2025-05-19, 22:41
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:

Det där skrev hon dock innan hon träffade mannen Det nu är slut med
Citera
2025-05-20, 10:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Vem bryr sig så länge dem är lyckliga och inte skadar någon annan. Gäsp.

Du följer inte dessa personer va?

Citat:
I kommentarsfältet på senaste vloggen har L förklarat att tvillingsönerna inte firade henne då dom båda var i Östersund. Förutsatt att man har en god relation till föräldern, låter man verkligen denne sitta helt ensam på sin födelsedag? Östersund är trots allt inte särskilt långt borta, så jag tvekar på att hade varit omöjligt att få till ens ett snabbt firande. Nej, jag tror att de egentliga orsaken är att relationen skurit sig på grund av L:s beteende.

Linda fyllde inte jämt i år och va inte ensammen på födelsedagen hon hade mamma och hennes sambo över på fika och mat och det va Springmeet i Östersund det är 1 gång per år och började 09:00 då skulle jag också släppa iväg barnen och inte bli arg på barnen för att dom inte var hemma sen va inga av dom andra barnen heller hemma så jag skulle göra som Linda gjorde och fika och äta mat med mamma/pappa/och deras partner om dom har nån och sen nån annan dag fika med barnen när alla är i Ström eller ja kanske inte Oscar men dom andra.
Citera
2025-05-20, 12:04
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffemedOboy
Du följer inte dessa personer va?
Nix,,tittar inte på sånt.
Citera
2025-05-20, 13:24
Medlem
Psykadeliskquentins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Nix,,tittar inte på sånt.

Det är inte polyrelationen i sig som är det mest intressanta. Det är dynamiken emellan och mest hur kvinnan styr och ställer (eller ja försöker utan resultat på senaste). Folk följer av lite samma anledningar som när man följer trådarna om gräddrumpan/anna book m.m.
Citera
2025-05-20, 13:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykadeliskquentin
Det är inte polyrelationen i sig som är det mest intressanta. Det är dynamiken emellan och mest hur kvinnan styr och ställer (eller ja försöker utan resultat på senaste). Folk följer av lite samma anledningar som när man följer trådarna om gräddrumpan/anna book m.m.
Vi som har följt dem en tid har sett hur hon manipulerat männen och de har gått på allt å inte fattat ett dugg. Äntligen fick de upp ögonen så de kan leva ett "normalt" liv. Om de kollar på sina gamla vloggar så tror jag nog att de kan se hur illa de blivit behandlade och utnyttjade men det måste nog passera en tid först.
Citera
2025-05-20, 16:55
Medlem
Citat:
Linda fyllde inte jämt i år och va inte ensammen på födelsedagen hon hade mamma och hennes sambo över på fika och mat och det va Springmeet i Östersund det är 1 gång per år och började 09:00 då skulle jag också släppa iväg barnen och inte bli arg på barnen för att dom inte var hemma sen va inga av dom andra barnen heller hemma så jag skulle göra som Linda gjorde och fika och äta mat med mamma/pappa/och deras partner om dom har nån och sen nån annan dag fika med barnen när alla är i Ström eller ja kanske inte Oscar men dom andra.
Det är inte heller någon som påstått att L blev arg. Vad jag menar är att inget av barnen närvarade, inte ens av dom som faktiskt hade kunnat. Dom äldre barnen väljer vad dom prioriterar.
Citera
2025-05-20, 19:46
Medlem
Citat:

This. Hur många gånger har man inte som vuxen av olika anledningar firat sin födelsedag själv? Oftast har man då firat en annan dag som passar bättre. Som vuxen ska man inte förvänta sig att firas på just sin dag på så sätt. Om man nu inte fyller jämnt. Men annars. Vi har blivit så fokuserad på att det ska firas på rätt dag, vad fan spelar det för roll om du firas ett halvår senare. Du blir ju firade åtminstone.
Springmeet är väl viktigare som är just bara en dag och att E for med några av de äldre barnen till dina anhöriga. Det kanske inte gick en annan helg.

Om de minsta har H vecka så kan jag förstå att de inte heller var med. För de kan lika gärna fira L denna vecka om hon har de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in