2025-05-23, 23:50
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Envar.Evige
För att det inte tar emot för min del att kalla en spade för en spade. Du är väl en sån där som kränks av sanningar, helst borde världen böja sig efter dina sexuella lustar och illusioner.

Vad fan tror du egentligen det är för kvinnor som i regel dras till porr och prostitution?
Så jävla korkad, my soul.
Kvinnor som vill tjäna pengar naturligtvis. Dom kanske vill jobba som dom vill när dom vill. Och dessutom tjäna bra med pengar på det. Vad jag inte begriper med er sexköpslagsförespråkare är varför ni ska gå på internet säljare?. Dom har ju inte ens sex med någon 🙄🤣 bara med sej själva framför en CAM. Och dom gör det frivilligt också bara i dina drömmar det är hallickar inblandade. Ni tror allt är människohandel man tar sej för pannan. Och du kallar andra korkade 🤣🤣🤣
Citera
2025-05-23, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Kvinnor som vill tjäna pengar naturligtvis. Dom kanske vill jobba som dom vill när dom vill. Och dessutom tjäna bra med pengar på det. Vad jag inte begriper med er sexköpslagsförespråkare är varför ni ska gå på internet säljare?. Dom har ju inte ens sex med någon 🙄🤣 bara med sej själva framför en CAM. Och dom gör det frivilligt också bara i dina drömmar det är hallickar inblandade. Ni tror allt är människohandel man tar sej för pannan. Och du kallar andra korkade 🤣🤣🤣

Haha. Gorma på du, jag må hata feminister men jag stöttar dem gärna i deras kamp mot porrskadat drägg som dig.
Citera
2025-05-23, 23:53
Medlem
rudi1985s avatar
Och ja det stör dej dom tjänar bra med pengar erkänn det är där skon klämmer för dej.
Citera
2025-05-23, 23:55
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Haha. Gorma på du, jag må hata feminister men jag stöttar dem gärna i deras kamp mot porrskadat drägg som dig.
🤣🤣🤣🤣 porrskadat? Vafan snackar du om. Ja jag tittar på porr ibland som dom flesta andra människor. Men porrskadad vilket menas jag sitter dagarna i ända och tittar på porr? Nej verkligen inte. Så du har aldrig kollat på porr?
Citera
2025-05-23, 23:57
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Är du pedofil?
Nej jag stöttar dumpen. Är småbarnsföräldrar jag hatar pedofiler. Vad nu pedofiler hade med CAM modeller och only fans säljare att göra?🙄
Citera
2025-05-23, 23:59
Medlem
Citat:
Nej jag stöttar dumpen. Är småbarnsföräldrar jag hatar pedofiler. Vad nu pedofiler hade med CAM modeller och only fans säljare att göra?🙄

Jag tänkte att om x stämmer och y stämmer så kanske även z stämmer. Jag menar, du må kanske inte vara peddo men du verkar definitivt vara "deras folk" om man säger så.
Citera
2025-05-24, 00:00
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Snack, du resonerar exakt som en gooner från 4chan. Då kan man bara konstatera att du antagligen är en hjärndöd gooner från 4chan. Det är inte bra att dra i skinnflöjten hela dagarna serru, sänker IQt.
🤣🤣🤣🤣 vafan du är ju sjukt korkad. Sitter och slänger iväg massa fantasi anklagelser. Ja dom flesta män onanerar ibland. Du kallar 95 procent av alla män gooners 🤣
Citera
2025-05-24, 00:04
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Jag tänkte att om x stämmer och y stämmer så kanske även z stämmer. Jag menar, du må kanske inte vara peddo men du verkar definitivt vara "deras folk" om man säger så.
Nej jag är inte peddo är småbarnsförälder. En pedofil skulle jag slå sönder. Precis som jag skulle göra med nån som kallade mej det. Men nu var det camsajter och onlyfans vi diskuterade du snöar in på peddos nu. Med din märkliga fokusförflyttning.
Citera
2025-05-24, 00:18
Medlem
Citat:
Nej jag är inte peddo är småbarnsförälder. En pedofil skulle jag slå sönder. Precis som jag skulle göra med nån som kallade mej det. Men nu var det camsajter och onlyfans vi diskuterade du snöar in på peddos nu. Med din märkliga fokusförflyttning.

Vad hände? Stack katten med dina fingrar?

Vad är problemet? Kommer du inte skrika av lycka när din egen son som slösar bort sitt liv mellan spelande och runkande till kvinnor han aldrig kommer ha modet att närma sig i verkligheten eller när din egen dotter som visar fittan för hela landet och resten av världen och förutom att dra dig och ditt familjenamn i skiten kommer dessutom aldrig hitta någon man som tar henne seriöst och aldrig bli behandlad som en dam. Självklart kommer du att skrika av lycka dagen det drabbar dig och med skiten du plöjer ut här så kan jag lova dig att karma har hennes öga på dig med. Fortsätt du och få reda på anledningen till ordspråket: Du skördar det du sår.

Dåre.
Senast redigerad av Envar.Evige 2025-05-24 kl. 00:21.
Citera
2025-05-24, 00:28
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Vad är problemet? Kommer du inte skrika av lycka när din egen son som slösar bort sitt liv mellan spelande och runkande till kvinnor han aldrig kommer ha modet att närma sig i verkligheten eller när din egen dotter som visar fittan för hela landet och resten av världen och förutom att dra dig och ditt familjenamn i skiten kommer dessutom aldrig hitta någon man som tar henne seriöst och aldrig bli behandlad som en dam. Självklart kommer du att skrika av lycka dagen det drabbar dig och med skiten du plöjer ut här så kan jag lova dig att karma har hennes öga på dig med. Fortsätt du och få reda på anledningen till ordspråket: Du skördar det du sår.

Dåre.
Jag undrar vem som är dåren här 🤣🤣🤣🤣 fan du är ju helt slut i pallet. Man kan ju inte ens bli arg på ett sånt cp huvve som dej 😀
Citera
2025-05-24, 01:04
Medlem
-GGs avatar
Citat:

Dåre.

Yep.

Så fort man blandar in sex i någonting tar det an en helt annan form.
Ungefär som när en kvinna och man bara är vänner, och skulle ha sex med varandra. Det ändrar egentligen om allting. Eftersom sex är inte denna lättsamma sak alla vill få det till, det är känsligt och en stor innebörd för både samhället och människan. Horeri och sexköp är mycket mer komplicerat än att alla ska få göra som de vill.

En familj som får reda på att dottern/modern säljer sex via nätet eller visar upp fittan för alla som vill, kommer nog att tänka på det allt annat än en önskvärd situation eller som ett vanligt jobb man berättar om lika öppet. Man kommer att tänka på vad man gjort för fel som gör att dottern vill ägna sitt liv åt sådant. Lika illa med en man/son som spenderar mycket tid på dessa sidor och betalar pengar till det. Det är inte normalt beteende som en vanlig familj skulle önska att barnen höll på med.

Att vara hora är lika med att vara "utnyttjad och använd" på ett slafsigt vis, även om det sker helt frivilligt. Men lycka till att anhöriga kommer att se på en på samma sätt än om man hade ett jobb inom skolan eller vården. Det finns ju vanliga jobb som genererar automatiskt mer oro, t ex att jobba inom kriminalvården. Det är ingenting som ändras för att en dotter jobbar där frivilligt. Det rör sig utåt sedan beroende på hur farligt det är och hur mycket sex/naket som är involverat, i hur man som samhälle och familj kommer att se på det.
Senast redigerad av -GG 2025-05-24 kl. 01:53.
Citera
2025-05-24, 01:31
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hade knappt hört talas om onlyfans inann lagen kom. Och om jag vore säljare och köpare varför skulle jag vara upprörd det är ju fortfarande tillåtet. Vad jag däremot undrar är varför du har sånt hat mot prostitution och CAM sajter? Är du en bitter gammal feminist kvinna som utger dej för att vara man? Eller är du någon sorts aktivist? Ditt hat och fixering vid förbud verkar lite sjukligt 😛

Vi tycker nog alla att din smått vansinniga fixering vid sexköp på distans och Onlyfans känns väldigt märklig med tanke att du försvarar de digitala bordellerna och sexköp samtidigt som du hävdar att du knappt hade hört talas om Onlyfans innan lagen kom eller rättare sagt kommer den 1 juli.

Förklara nu varför är du så hatisk mot den kommande lagen mot sexköp på distans?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in