Citat:
Ursprungligen postat av
Kronvraket
För femton år sedan skulle jag ha blivit förfärad över hur jag nu tänker, men sedan fick jag ett jobb där jag ofta kom i kontakt med folk från Mena, där de flesta var somalier. Efter två veckors kontakt med dem så var jag närmast redo att gå med i BSS-så jobbiga var de att ha att göra med!
Sverige skulle sannerligen må mycket bättre av att samtliga somalier som är här försvann o reste tillbaka till Somalia. Jag önskar dem inget ont, bara bort från Sverige!
Väl formulerat. Exakt så är det ju.
Några av dem klarar någorlunda av att sköta några av de allra enklaste jobben i samhället. Typ städerska eller busschaufför.
Den stora majoriteten varken kan eller vill ens det.
Och så är de extremt överrepresenterade inom grov brottslighet och utmärker sig särskilt genom att de i motsatts till de flesta andra brottslingar inte tycker att det är det minsta svårt att ta ett människoliv. Det betyder absolut ingenting för dem.
Så visst, importera några miljoner till och betala dem för att skaffa många barn. Allt annat är väl rasism? Eller hur L?
Och för 15 år sedan hade jag också tyckt att mina nuvarande åsikter var hemska. Men det är ju tyvärr så här.