2025-05-20, 10:06
Medlem
PricklyPeckers avatar
Men för i helvete. Jag har drömt om att bli kysst av M1cke Leijneg@rd sen jag var typ 15
Citera
2025-05-20, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprattan
Men det är 100% skitsnack tills det är bekräftat vem det är.
Förundersökningsprotokollet FUP borde vara tillgängligt. Där står det.

Men fram tills dess är alla rykten och hänvisningar och inlägg där folk har sett FUP bara skitsnack.

Visst. Inte för att det just har så mycket med mitt inlägg att göra, det är vad det är och jag fördömer ingen - invänder bara lite mot förvåningen som kom till uttryck.
Citera
2025-05-20, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Fasen jag har i bakhuvudet att det var någon känd svensk kvinna som helt oförhappandes tryckte ditt en puss/kyss på munnen på en ung manlig artist/skådis i TV på bästa sändningstid.
Det klippet hade varit intressant i diskussionen.
Bara kolla bäst i test på tv så ser du
Citera
2025-05-20, 10:12
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinluva
Straffskala för brottet?

Det värsta straffet är väl att bli ihågkommen som ännu ett gubbslem som kladdade på kvinnor.
Ungefär som om man haft en jävligt bra dag på jobbet men 15.55 när du ska gå hem så blir det nåt litet tjafs med nån kollega som förstör hela dagen och som du tar med dig hem.

SVT kommer nog också klippa bort honom i största möjliga mån från historien.
Tråkigt för honom och hans nära såklart. Allt gick ju så bra.
Citera
2025-05-20, 10:17
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallemoon
Tycker Micke L verkar väldigt sympatisk så man har svårt att få in det...Är det verkligen han ?
Det är alltid dom "sympatiska"...

Dagboksblad:

https://gofile.io/d/Y1869c
Senast redigerad av Treschow 2025-05-20 kl. 10:26.
Citera
2025-05-20, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Jo, men ändå ett trist avslut på en ändå rätt schysst karriär. Han har ju varit med ändå lite överallt och enligt mig alltid verkat vara väldigt sympatisk. En sådan som man får förtroende för på nåt sätt.

Att avsluta och bli ihågkommen som ett gubbslem måste kännas hårt.
Men som sagt, bakom kamerorna kan han ju vara en helt annan människa. Det kommer säkerligen dyka upp mer mindre smickrande saker efter det här.

Man upphör aldrig att förundras över människor.
Exakt, han bör ju veta att om man är som han är en offentlig person så kommer sådant här fram och i värsta fall så ryker hans jobb.
Citera
2025-05-20, 10:21
Medlem
Är det värre om man gör det nykter?
Citera
2025-05-20, 10:24
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja. Ville man inte så sa man ifrån. Hur ska man veta om någon vill ifall man inte försöker? Eller ska vi inleda alla relationer med ett juridiskt formulär om vad vi åsyftar med relationen?

Herregud.

Du kanske ska använda dina sociala skills och känna av situationen som de allra flesta människor kan? Jag misstänker att dina förhållanden inte har startat utifrån att du gick runt och försökte kyssa random personer fram tills att någon inte sa nej?
Citera
2025-05-20, 10:28
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinluva
Är det värre om man gör det nykter?

Det är ungefär som att låta bli att straffa nån eftersom "han är ju som han är".

Precis som om det vore nåt förmildrande.
Citera
2025-05-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sidlinjen18
Säkert trevlig, men rejält glad i det motsatta könet också, enligt uppgifter från hans gamla hemstad.
Om jag minns rätt knullade han runt länge innan han stadgade sig med en (mycket?) yngre kvinna. Horbock utan tvekan.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Viket grymt brott. De verkar inte veta om pussen var fullbordad?
På samma sätt som snuten först påstår att någon har kastat en sten på dem för att sen påstå att någon har försökt att kasta en sten på dem.
Senast redigerad av TJUVSVERIGE 2025-05-20 kl. 10:36.
Citera
2025-05-20, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Ja. Ville man inte så sa man ifrån. Hur ska man veta om någon vill ifall man inte försöker? Eller ska vi inleda alla relationer med ett juridiskt formulär om vad vi åsyftar med relationen?

Herregud.
Om du har så dålig känsla för vad en ”intressant person” vill, så måste du nog träna upp dig. Man börjar inte med att pussa någon på munnen, och absolut inte hålla fast personen samtidigt. Om detta nu handlar om Charlotte (vilket skulle förklara mycket) så är hon ju gift, och har nyligen fått barn. Då kan man räkna med att intresse inte finns för någon som dessutom är ca 25 år äldre. Många äldre karlar har allt för stor tro på sin ”charm”…
Citera
2025-05-20, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-Glitchen
Det är ungefär som att låta bli att straffa nån eftersom "han är ju som han är".

Precis som om det vore nåt förmildrande.

ok undrar vad statistiken säger
i trafiken burkar väl fulla förare dömas hårdare?
googlade lite snabbt men hittade inget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in